Witam,
Mam następujący problem odnosnie luzu na klamce sprzęgła. Mianowicie na zimnym silniku mam na klamce sprzęgła z 2-3mm luzu, natomiast jak się silnik zagrzeje luzu na klamce sprzęgła nie ma wcale.
Dlaczego tak się dzieje??? Chodzi o to ze ostatnio przez to ze skasował się luz na klamce, sprzęgło tak jakby minimalnie było rozłączone co powodowało ze na 5biwegu momentami zaczynało ślizgać.
W czym tkwi problem??? dodam ze układ jest odpowietrzony płynu dość tarcze sprzęgłowe mierzyłem sąpraktycznie nowe. Może problemu należy szukać w wysprzęgliku????
Luz na klamce sprzęgła
nie płyn się nie zagrzał
moze ktoś u was sprawdzić jak wysprzęglik,
chodzi mi o to ze po odkręceniu trzech śrub mocujących wysprzęglik, sam tłok wyskprzęglika jest już trochę wysunięty czy tak powinno być????
gdzies ok. 1mm wychodzi same śruby oczywiscie go docisną podczas przykręcania jednak on może już lekko rozłączać sprzęgło i poprostu może ono ślizgać.
moze ktoś u was sprawdzić jak wysprzęglik,
chodzi mi o to ze po odkręceniu trzech śrub mocujących wysprzęglik, sam tłok wyskprzęglika jest już trochę wysunięty czy tak powinno być????
gdzies ok. 1mm wychodzi same śruby oczywiscie go docisną podczas przykręcania jednak on może już lekko rozłączać sprzęgło i poprostu może ono ślizgać.
- Damo 88
- klepacz
- Posty: 1101
- Rejestracja: sob 11 kwie 2009, 01:05
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wrocek
Ja u siebie rozbierałem i czyściłem profilaktycznie i jest tak po ściągnięciu tłok zaczoł powoli wychodzić po czym ścisnąłem paskami natomiast co do samego montażu to zapewne była by podobna sytuacja zależy jak szybki jesteś . Montaż przebiegał mniej chaotycznie , ponieważ po przeczyszczeniu i sprawdzeniu uszczelniaczy wcisnąłem i zamontowałem potem Odpowietrzyłem i tyle .
Raczej nie tkwi problem w klamce nie wysprzęgliku bo nawet jeżeli temp. silnika nie wpływa w żaden sposób na pracę wysprz. no może zagotowanie sie płynu ale to musiały być duża temp. lub zły Płyn co powodowało ciśnienie . Ja bym szukał przyczyny w sprzęgle Może sprężyny mierzyłeś przy wymianie ?
Raczej nie tkwi problem w klamce nie wysprzęgliku bo nawet jeżeli temp. silnika nie wpływa w żaden sposób na pracę wysprz. no może zagotowanie sie płynu ale to musiały być duża temp. lub zły Płyn co powodowało ciśnienie . Ja bym szukał przyczyny w sprzęgle Może sprężyny mierzyłeś przy wymianie ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości