Rozrząd

Macie problem z mechaniką VFRy? Piszcie.
Awatar użytkownika
Pawel
pisarz
pisarz
Posty: 349
Rejestracja: pn 15 maja 2006, 08:28
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Pawel » ndz 31 gru 2006, 18:29

Regulacja zaworów i kompletny serwis gaźników to 300 zł.

Pozdrawiam i ... do wiosny ! 8)

Pawel

Acha .. Serwisówka Clymera dobitnie potwierdzila nasze spostrzeżenia.
Gwiaza rocka, czarny koń wyścigów motocyklowych, kwiat polskiego dziennikarstwa, mistrz obiektywu - ot zwykły skromny chłopak ...

Awatar użytkownika
marius79
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 74
Rejestracja: wt 31 paź 2006, 12:27
Imię: Mariusz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kętrzyn
Kontakt:

Post autor: marius79 » pn 01 sty 2007, 13:46

Pawel cena jest bardzo konkurencyjna :lol: Lapie sie na regulacje. Przyjdzie wiosna
to skontaktuje sie z Toba.

Awatar użytkownika
Vlaad
klepacz
klepacz
Posty: 956
Rejestracja: pt 18 lis 2005, 08:27
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa/Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Vlaad » pn 01 sty 2007, 14:59

Pawel, trzeba otwierać filie warsztatu po kraju, albo warsztat objazdowy :mrgreen: .

Awatar użytkownika
Gacek
pisarz
pisarz
Posty: 445
Rejestracja: ndz 16 lip 2006, 20:43
województwo: dolnośląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: Gacek » pn 01 sty 2007, 21:04

Świetny pomysł Vlaad !!!! :biggrin

seba_VF750FR
klepacz
klepacz
Posty: 901
Rejestracja: ndz 19 mar 2006, 22:14
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Bartoszyce
Kontakt:

Post autor: seba_VF750FR » pn 01 sty 2007, 21:14

Pawel jak cos to numer koma masz do mnie :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: hehehehhehe

Awatar użytkownika
Pawel
pisarz
pisarz
Posty: 349
Rejestracja: pn 15 maja 2006, 08:28
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Pawel » pn 01 sty 2007, 22:24

Taaaaa, niedługo bedzie stał Mac Boruta w każdym mieście. W sumie czemu nie, wcale bym sie nie obraził :mrgreen:

Pawel
Gwiaza rocka, czarny koń wyścigów motocyklowych, kwiat polskiego dziennikarstwa, mistrz obiektywu - ot zwykły skromny chłopak ...

Awatar użytkownika
rommi
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2358
Rejestracja: śr 30 lis 2005, 16:34
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Józefosław k/Piaseczna
Kontakt:

Post autor: rommi » wt 02 sty 2007, 12:00

Proponuje nazwę "Mc Moto-Boruta" :P

Awatar użytkownika
Yaco
klepacz
klepacz
Posty: 942
Rejestracja: wt 22 lis 2005, 09:13
Imię: Jacek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Yaco » pt 05 sty 2007, 19:09

U Pawła już teraz bywa jak w barze :lol
Aż nie chce się wierzyć, że ten silnik wogóle chciał się kręcić...
Leję na rzędówki, single i śmierdzące cwajtakty...
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka

seba_VF750FR
klepacz
klepacz
Posty: 901
Rejestracja: ndz 19 mar 2006, 22:14
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Bartoszyce
Kontakt:

Post autor: seba_VF750FR » ndz 07 sty 2007, 00:30

Miałbym pytanie ,jak powinien działać kasator luzu na trybie wałka rozrządu czy powinien "działać " w tylko od pewnego miejsca czy w pełnym zakresie ?? dzis podczas regulacji zaworów zauwazylem ze gdy ustawie wałek w polozeniu neutralnym czyli zadna krzywka nie wciska zaworów ,mam wyczuwalny luz miedzy trybem wałka i trybem głównym. silnik pracuje normalnie ale ten luz mnie niepokoi ,czy musze wymienic wałek ? sprawdzalem spręzyny w tym wałku wszystkie są sztywne i napięte,zapomnialem.. chodzi o wałek ssący w tylnej glowicy ,wyjmowalem go dzis i kasator wygląda jakby nie działał tak jak trzeba tzn zęby trybu i trybu kasatora muszą się lekko mijać, a nie jest to na calym obwodzie identyczne, w jednym miejscu widoczne i tak jakby lekko sie zmniejszało- dodam ze wałek wygląda jak nówka ,zadnych sladów zużyć. HELP!!!

Awatar użytkownika
Gacek
pisarz
pisarz
Posty: 445
Rejestracja: ndz 16 lip 2006, 20:43
województwo: dolnośląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: Gacek » ndz 07 sty 2007, 09:23

Kasator powinien działać cały czas.Dziwna sprawa,bo tam są dość mocne sprężyny :confused .A jak zachowuje sie kasator po wyjęciu wałka?Jeśli sie nie przestawia w stosunku do trybu to jesteś w stanie ręcznie go ruszyć ,czy w ogóle kasator jest nieruchomy?

seba_VF750FR
klepacz
klepacz
Posty: 901
Rejestracja: ndz 19 mar 2006, 22:14
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Bartoszyce
Kontakt:

Post autor: seba_VF750FR » ndz 07 sty 2007, 11:32

postaram sie zrobic fote jak to wyglada ,ale nie wiem czy dam rade to tak ujac, da rade wymienic te sprezyny ??? czy roznitowanie tych blaszek jest niebardzo na miejscu??po drugie skad wziasc takie sprezyny?

Awatar użytkownika
Gacek
pisarz
pisarz
Posty: 445
Rejestracja: ndz 16 lip 2006, 20:43
województwo: dolnośląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: Gacek » ndz 07 sty 2007, 13:44

Wydaje mi sie że prościej jest załatwić cały wałek,wymienić i zapomnieć o sprawie niż sie bawić w regeneracje.

SOWA
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3000
Rejestracja: pt 27 paź 2006, 21:31
Płeć: Mężczyzna

Post autor: SOWA » ndz 07 sty 2007, 14:13

Mam koło siebie zakład produkcji sprężyn. Może to wyważanie otwartych drzwi, ale jeśli nie będzie lepszego wyjścia to mogę podżeglować do nich i spytać czy dorobią, ale musiałbym mieć wzór. Z sensem czy bez sensu? :?:

seba_VF750FR
klepacz
klepacz
Posty: 901
Rejestracja: ndz 19 mar 2006, 22:14
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Bartoszyce
Kontakt:

Post autor: seba_VF750FR » ndz 07 sty 2007, 15:15

Dzieki Sowa ,ale chyba koszt przekroczy zakup uzywanego wałka ,ale jak coś to napewno sie zgłoszę .
a więc kręcąc wałkiem widzimy takie coś ,czyli zęby kasatora albo sie wyprzedzaja z zebami trybu albo są równo .Wymiana wałka jest tu najprostsza chyba , ale wałek naprawde jest w git stanie i mi go szkoda wywalać :( , zaobserwowalem ze to miejsce gdzie zeby sie nakladają jest jakby martwe tzn moge wysunąc zęby kasatora , lecz nie sprezynują jak te ze sprawnej strony ,kurcze sprzyny napięte więc w czym problem ??? wrrrr
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Yaco
klepacz
klepacz
Posty: 942
Rejestracja: wt 22 lis 2005, 09:13
Imię: Jacek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Yaco » ndz 07 sty 2007, 22:16

Trochę nie do końca rozumiem - twierdzisz, że oglądając po obwodzie koło zębate w jednym miejscu kasator jest przesunięty względem głównego koła a w innym nie? Bo to by sugerowało, że masz nierównomiernie rozmieszczone zęby (albo kasatora albo zębatki). Tak czy siak - w każdym położeniu rozrządu kasator powinien wywierać nacisk na drugiekoło zębate.

Dopisane: - jak smarowałem posta nie było fotek (albo oślepłem :D ).
Dziwne - wygląda na nierównomierność rozłożenia zębów - nie sądzę aby tak powinno być.
Leję na rzędówki, single i śmierdzące cwajtakty...
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości