Jaki filtr powietrza do VFR z 91r

Macie problem z mechaniką VFRy? Piszcie.
Awatar użytkownika
AGENTII
pisarz
pisarz
Posty: 250
Rejestracja: wt 15 lis 2005, 22:43
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Jaki filtr powietrza do VFR z 91r

Post autor: AGENTII » śr 08 lut 2006, 12:37

ile kosztuje filtr powietrza do vfr 91r , ja znalaz?em za 260z? firmy K&N, mo?e kto? ma doj?cie do ta?szych (lecz nie jakie? dziadostwo)

[ Dodano: 2006-02-08, 12:38 ]
http://www.knfilters.com/search/product ... od=HA-0003 to ta strona firmowa, czy kto? zna t? firme???
Ostatnio zmieniony pn 10 mar 2008, 21:00 przez AGENTII, łącznie zmieniany 1 raz.
MANIEK OLSZTYN
www.extreme.olsztyn.pl

UxY
Administrator
Administrator
Posty: 1467
Rejestracja: sob 29 paź 2005, 17:05
Model VFR: MTS1000DS oraz CBRXX
Imię: Łukasz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: UxY » śr 08 lut 2006, 16:29

Wiesz stary filtry K&N s? drogie i wg mnie je?eli nie zaley?y Ci na "mocy przybywaj" i "paliwo znikaj" to bym K&N nie poleca? :P O il? sie ori?tuje to one s? "usportowione" wi?c dlatego tez ?a takie drogie.

Masz tutaj linki do larssona i KLASY du?o taniej.

Larsson
http://www.sklep.larsson.pl/?a=c3&mymot ... 51c7c6ad26

KLASA
http://www.sklepmotocyklowy.pl/index.ph ... &nr_tab=27


;]

Awatar użytkownika
Vlaad
klepacz
klepacz
Posty: 956
Rejestracja: pt 18 lis 2005, 08:27
Model VFR: R3 1050 ST
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa/Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Vlaad » śr 08 lut 2006, 20:37

Zalet? fitr?w K&N jest na pewno to, ?e s? one niemal wieczne co nie znaczy, ?e bezobs?ugowe. Trzeba je co jaki? czas czy?ci? i nas?cza? specjalnym olejem. Takie filtry zapewniaj? lepszy przep?yw powietrza a co za tym idzie wymagaj? regulacji ga?nik?w, ?eby zanadto nie zubo?y? mieszanki i nie wypali? zawor?w lub gniazd. Przy takim dost?pie filtra jak w VFR (pod zbiornikiem paliwa) jest to rozwi?zanie korzystne - rzadziej trzeba tam zagl?da?. W moim przypadku zagl?da?bym tam przynajmniej raz na sezon (wi?c tyle samo co w przypadku filtra papierowego). Generalnie jest to na pewno opcja ta?sza w utrzymaniu - specjalny p?yn do mycia i oliwka b?d? ta?sze ni? filtry papierowe.

Awatar użytkownika
AGENTII
pisarz
pisarz
Posty: 250
Rejestracja: wt 15 lis 2005, 22:43
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: AGENTII » śr 08 lut 2006, 22:14

To my?le ,?e lepiej b?dzie kupi? papierowe jak mnie tu Vlaad, straszy (wymagaj? regulacji ga?nik?w, ?eby zanadto nie zubo?y? mieszanki i nie wypali? zawor?w lub gniazd.) to ja tam wole nic nie regulowa? i co sezonik zagl?da?. :mrgreen: A UxY, powiedz, kt?ry lepszy Larsson czy KLASA :?: :mrgreen:
MANIEK OLSZTYN
www.extreme.olsztyn.pl

UxY
Administrator
Administrator
Posty: 1467
Rejestracja: sob 29 paź 2005, 17:05
Model VFR: MTS1000DS oraz CBRXX
Imię: Łukasz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: UxY » śr 08 lut 2006, 22:35

hymm :P w sumie nie wiem , mam blisko Larsona wiec tam kupuje ( i wujek ma zni?ke na firme, jak chcesz to zapytam ile zawsze mo?na sie zgra? :>) i narazie w sumie wszystko by?o wporz?dku. Kumpel kupowa? w Klasie uszczelniacze zaworowe i w sumie te? by?o spoko. Tak?e wyb?r jest Tw?j :)

Awatar użytkownika
Vlaad
klepacz
klepacz
Posty: 956
Rejestracja: pt 18 lis 2005, 08:27
Model VFR: R3 1050 ST
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa/Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Vlaad » czw 09 lut 2006, 06:20

AGENTII pisze:To my?le ,?e lepiej b?dzie kupi? papierowe jak mnie tu Vlaad, straszy (wymagaj? regulacji ga?nik?w, ?eby zanadto nie zubo?y? mieszanki i nie wypali? zawor?w lub gniazd.).
Eeeee... tam od razu straszy. Przecie? i tak raz w roku powinno si? zrobi? regulacje ga?nik?w, wi?c mo?e przy najbli?szej okazji zmie? filtr. Do regulacji ga?nik?w te? zdejmujesz zbiornik.

Awatar użytkownika
AGENTII
pisarz
pisarz
Posty: 250
Rejestracja: wt 15 lis 2005, 22:43
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: AGENTII » czw 09 lut 2006, 11:11

Vlaad, nie no tak sie ?mieje :mrgreen: musze pomy?le? co jest lepsze dla mnie i vfr-ki. :mrgreen:
MANIEK OLSZTYN
www.extreme.olsztyn.pl

Awatar użytkownika
kris
pisarz
pisarz
Posty: 241
Rejestracja: wt 03 sty 2006, 11:06
Model VFR: rc 36II VTR SP2
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: kris » czw 09 lut 2006, 11:16

To zale?y ile jeszcze masz zamiar ni? je?dzi? zestaw do mycia wystarcza na 7-8 razy .Wystarczy to zrobi? raz w sezonie.Pierwsze mycie po oko?o50 000.Wi?c si? op?aca

Awatar użytkownika
AGENTII
pisarz
pisarz
Posty: 250
Rejestracja: wt 15 lis 2005, 22:43
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: AGENTII » czw 09 lut 2006, 11:20

kris pisze:To zale?y ile jeszcze masz zamiar ni? je?dzi? zestaw do mycia wystarcza na 7-8 razy .Wystarczy to zrobi? raz w sezonie.Pierwsze mycie po oko?o50 000.Wi?c si? op?aca
no to mo?e masz racj?, lepiej raz odrza?owa? i odbi? sobie w og?lnym rozrachunku... UxY, napisa?, ?e te filtry zwi?kszaj? moc i wi?cej moto pali :evil: czy to jako? jest mierzone :?: :mrgreen:
MANIEK OLSZTYN
www.extreme.olsztyn.pl

Awatar użytkownika
kris
pisarz
pisarz
Posty: 241
Rejestracja: wt 03 sty 2006, 11:06
Model VFR: rc 36II VTR SP2
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: kris » czw 09 lut 2006, 11:26

Z tym przyrostem mocy te niezupe?nie tak jest musia?by? wymieni? te? dysze na zestaw dynoyeta a to ju? wydatek du?o wi?kszy do tego nale?a?oby zmieni? wydech ale ca?y razem z kolektorami ,wtedy to moc by si? znacz?co podnios?a.Po takim zabiegu oczywiscie nale?y wszystko wyregulowa? ,synchro ga?nik?w itp.Sam filtr w sumie zabardzo nic nie zmienia ale oczywi?cie synchro ga?nikow nale?y zrobi

Awatar użytkownika
maciek
klepacz
klepacz
Posty: 573
Rejestracja: pt 18 lis 2005, 09:05
Model VFR: chwilowo brak :(
Imię: Maciej
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Piaseczno
Kontakt:

Post autor: maciek » czw 09 lut 2006, 20:01

Je?li moto jest na wtrysku to nie ma czego regulowa? :mrgreen:

Nie wiem jak jest ze spalaniem i takimi tam, ale K&N daje fajne rykni?cie spod baku przy otwarciu przepustnic :twisted:
maciek | była VFR800FI | Fotografia www.piech-dubis.com

Awatar użytkownika
AGENTII
pisarz
pisarz
Posty: 250
Rejestracja: wt 15 lis 2005, 22:43
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: AGENTII » wt 14 lut 2006, 10:49

Wymontowa?em m?j filtr powietrza i znalaz?em na nim oznaczenia takie jak: HM MTZ E1 i jeszcze napis TOP czy kto? wie co to za filtr i czy jest papierowy czy nie. bo wydaje mi sie , ?e nie jest z papieru i mo?na go my? ale do ko?ca nie wiem... :mrgreen:
MANIEK OLSZTYN
www.extreme.olsztyn.pl

Awatar użytkownika
Vlaad
klepacz
klepacz
Posty: 956
Rejestracja: pt 18 lis 2005, 08:27
Model VFR: R3 1050 ST
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa/Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Vlaad » wt 14 lut 2006, 11:52

AGENTII pisze:Wymontowa?em m?j filtr powietrza i znalaz?em na nim oznaczenia takie jak: HM MTZ E1 i jeszcze napis TOP czy kto? wie co to za filtr i czy jest papierowy czy nie. bo wydaje mi sie , ?e nie jest z papieru i mo?na go my? ale do ko?ca nie wiem... :mrgreen:
Co to za wynalazek to nie wiem, ale wiem, ?e TOP po angielsku znaczy G?RA, czyli t? stron? do g?ry :D .

Awatar użytkownika
AGENTII
pisarz
pisarz
Posty: 250
Rejestracja: wt 15 lis 2005, 22:43
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: AGENTII » śr 15 lut 2006, 21:50

Vlaad, dobre, dobre :lol: . Twoja pomoc jest niedoceniona heehehehe :mrgreen:
MANIEK OLSZTYN
www.extreme.olsztyn.pl

UxY
Administrator
Administrator
Posty: 1467
Rejestracja: sob 29 paź 2005, 17:05
Model VFR: MTS1000DS oraz CBRXX
Imię: Łukasz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: UxY » śr 15 lut 2006, 21:55

Ja sobie wczoraj wymieni?em filterek :) Zap?aci?em w Larssonie za niego jako? 94 zl wi?c by?em szcze?liwy :D dzi?ki temu kupi?em lepszy ?a?cuszek do pompy oleju ;]

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości