3 podstawowe pytasnia
- Vermilion
- klepacz
- Posty: 814
- Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 19:33
- Imię: Adam
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wałcz/Piła
3 podstawowe pytasnia
Mam 3 podstawowe bardzo pytania w sprawie VFR. Szukałem odpowiedzi i znalazłem na jedno.
1. Naciąganie łańcucha. Wyczytałem między wierszami, że potrzebny jest specjalny klucz, ale dalej nie bardzo wiem jak to się robi i jaki konkretnie klucz jest potrzebny.
2. Jak zwiększyć delikatnie obroty na biegu jałowym? Muszę na każdym gaźniku coś kręcić czy moze jest jakaś 1 śruba wspólna na szynie?
3. Jaki typ zaworów jest w VFR? O szklankowych popychaczach wiem.
1. Naciąganie łańcucha. Wyczytałem między wierszami, że potrzebny jest specjalny klucz, ale dalej nie bardzo wiem jak to się robi i jaki konkretnie klucz jest potrzebny.
2. Jak zwiększyć delikatnie obroty na biegu jałowym? Muszę na każdym gaźniku coś kręcić czy moze jest jakaś 1 śruba wspólna na szynie?
3. Jaki typ zaworów jest w VFR? O szklankowych popychaczach wiem.
Honda NSR 125 JC22A > Honda CB 500 > Honda VFR 750 RC36I > Yamaha TDM 850 4TX > Honda VFR 800Fi 99' SF > Honda VFR 800Fi 98' !!
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
- orzyl
- klepacz
- Posty: 1665
- Rejestracja: ndz 01 paź 2006, 16:50
- Imię: Piotrek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
1. na monowachaczu masz mimośród. Wypadaloby miec klucz pazurkowy do naciągania łańcucha, który pozwoli obrócić mimośród (po jego wcześniejszym odblokowaniu).
2. aby zwiększyć obroty powinieneś znaleźć (nie wiem jak jest w vfr z gaznikami) śrubę. z reguły jest jedna wspólna do delikatnego otwarcia wszystkich 4 przepustnic (działa dokładnie tak samo jakbyś odkręcił delikatnie gaz)
3. to co więcej chcesz wiedzieć ?
2. aby zwiększyć obroty powinieneś znaleźć (nie wiem jak jest w vfr z gaznikami) śrubę. z reguły jest jedna wspólna do delikatnego otwarcia wszystkich 4 przepustnic (działa dokładnie tak samo jakbyś odkręcił delikatnie gaz)
3. to co więcej chcesz wiedzieć ?
Na zawsze w pamięci Roads - 16.10.2007...
- VFRKrzysztof
- klepacz
- Posty: 592
- Rejestracja: czw 09 lip 2009, 01:03
- Imię: Krzysztof
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
- alternatom
- pisarz
- Posty: 264
- Rejestracja: wt 18 gru 2007, 20:47
- Imię: tomek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: z kulunii, LU
- Kontakt:
Wermilionie z Wałcza oto:
1. Śruba 18 którą musisz poluzować ( a potem dokręcić ) i miejsce gdzie jest pierścień którym kręcisz kluczem pazurkowym żeby naciągnąć łańcuch.(od bidy i nie po bożemu mojrzesz to zrobić delikatnie pukając w pierścień wkrętakiem).Naciągasz zgodnie z ruchem wskazówek zegarka,luzujesz w drugą.
2. Śruba regulacji obrotów biegu jałowego (czy jak tam ją )
3.Tzn? Cztery zawory na cylinder ,regulacja płytkami .
to co więcej chcesz wiedzieć ?
1. Śruba 18 którą musisz poluzować ( a potem dokręcić ) i miejsce gdzie jest pierścień którym kręcisz kluczem pazurkowym żeby naciągnąć łańcuch.(od bidy i nie po bożemu mojrzesz to zrobić delikatnie pukając w pierścień wkrętakiem).Naciągasz zgodnie z ruchem wskazówek zegarka,luzujesz w drugą.
2. Śruba regulacji obrotów biegu jałowego (czy jak tam ją )
3.Tzn? Cztery zawory na cylinder ,regulacja płytkami .
to co więcej chcesz wiedzieć ?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- bialy-murzyn
- klepacz
- Posty: 609
- Rejestracja: sob 24 maja 2008, 09:02
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kraków
- Vermilion
- klepacz
- Posty: 814
- Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 19:33
- Imię: Adam
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wałcz/Piła
Dzięki wielkie panowie ! Co do zaworów to chodziło mi właśnie o typ regulacji
Znalazłem śrubę do regulacji obrotów. Klucza do naciągu łańcucha poszukam jutro w Wałczu
Znalazłem śrubę do regulacji obrotów. Klucza do naciągu łańcucha poszukam jutro w Wałczu
Honda NSR 125 JC22A > Honda CB 500 > Honda VFR 750 RC36I > Yamaha TDM 850 4TX > Honda VFR 800Fi 99' SF > Honda VFR 800Fi 98' !!
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
- Vermilion
- klepacz
- Posty: 814
- Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 19:33
- Imię: Adam
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wałcz/Piła
Panowie a czy jeżdżenie ciągle z kranikiem ustawionym na rezerwę może mieć zły wpływ na spalanie i pracę silnika? Kumpel próbował mi to wcisnąć, a przecież właściwie jest to niemożliwe. Ja tak jeżdżę ciągle, bo linki od kranika mi się zacinają i w sumie nie jest mi to w żaden sposób potrzebne.
Honda NSR 125 JC22A > Honda CB 500 > Honda VFR 750 RC36I > Yamaha TDM 850 4TX > Honda VFR 800Fi 99' SF > Honda VFR 800Fi 98' !!
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
- brii
- pisarz
- Posty: 452
- Rejestracja: śr 16 gru 2009, 12:50
- Imię: Maciej
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Częstochowa
Po przeczytaniu nasuwa mi się taka myśl, że VTEC chyba nie stanie się nawet za 30 lat klasykiemDamo 88 pisze:podpinam Małą LEGENDĘ
http://www.scigacz.pl/Hon...endy,10737.html
Katarzynki to takie pierniczki
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości