Macie problem z mechaniką VFRy? Piszcie.
-
mkochano
- teksciarz
- Posty: 178
- Rejestracja: ndz 25 lis 2007, 20:16
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: mkochano » śr 27 maja 2009, 22:35
Cześć
Dzisiaj zaczęła skrzypieć dźwignia sprzęgła. Może po deszczu. Dźwięk tarcia metalem o plastik, tak mi się wydaje. W serwisówce znalazłem tylko informację, żeby użyć smaru silikonowego pomiędzy dźwignią a tłoczkiem. Ale to raczej nie tam skrzypi, tylko przy osi obrotu dźwigni.
Podpowiedzcie proszę kompletnemu laikowi: czym i w jaki sposób to nasmarować? Tak łopatologicznie: wystarczy czymś spryskać, czy trzeba coś odkręcić i przesmarować?
Pozdrawiam
Michał
-
kłopot
- teksciarz
- Posty: 109
- Rejestracja: pn 27 kwie 2009, 08:08
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Jarocin
-
Kontakt:
Post
autor: kłopot » śr 27 maja 2009, 22:43
smar łancuchowy ja uzywam do smarowania stacyjki i klamek zawiasow w domu jak i w samochodzie
-
mkochano
- teksciarz
- Posty: 178
- Rejestracja: ndz 25 lis 2007, 20:16
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: mkochano » śr 27 maja 2009, 22:46
kłopot pisze:smar łancuchowy
Dzięki za odpowiedź
Trzeba wykręcić śrubkę, czy można jakoś z boku psiknąć?
Pozdrawiam
Michał
-
kłopot
- teksciarz
- Posty: 109
- Rejestracja: pn 27 kwie 2009, 08:08
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Jarocin
-
Kontakt:
Post
autor: kłopot » czw 28 maja 2009, 07:09
mkochano pisze:kłopot pisze:smar łancuchowy
Dzięki za odpowiedź
Trzeba wykręcić śrubkę, czy można jakoś z boku psiknąć?
Pozdrawiam
Michał
mozesz sprobowac nic nie wykrecajac smar jest przez jakis czasbardzopłynny wiedz napewno dotrze tam gdzie skrzypi
-
Szozdul
- pisarz
- Posty: 265
- Rejestracja: pt 08 sie 2008, 19:13
- Imię: Maciek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa - Łomianki
Post
autor: Szozdul » czw 28 maja 2009, 13:01
A wg mnie jednak lepiej rozebrać wyczyścić stary brudny smar i piach i na nowo nasmarować stałym smarem. Nie ma przy tym dużo roboty a efekt wydaje mi się że jednak będzie lepszy.
-
orzyl
- klepacz
- Posty: 1665
- Rejestracja: ndz 01 paź 2006, 16:50
- Imię: Piotrek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Pruszków
-
Kontakt:
Post
autor: orzyl » czw 28 maja 2009, 13:05
dwie śrubki pod klucz 10 i płaski śrubokręt x dwie strony motocykl + wycieranie +smarowanie+chuchanie+myślenie jakie fajne mam moto+ skręcenie = 6 minut i 32 sekundy ( w zależności jak kto ma fajne moto oczywiście)
Na zawsze w pamięci Roads - 16.10.2007...
-
mkochano
- teksciarz
- Posty: 178
- Rejestracja: ndz 25 lis 2007, 20:16
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: mkochano » czw 28 maja 2009, 13:08
Szozdul pisze:A wg mnie jednak lepiej rozebrać wyczyścić stary brudny smar i piach i na nowo nasmarować stałym smarem.
I tak rozkręciłem. Okazało się że nawet mnie ta jedna śrubka nie przerosła
Stary smar i brud wytarłem i posmarowałem smarem do łańcucha. Mówisz żeby nasmarować stałym - ale jakim?
Pozdrawiam
Michał
-
Szozdul
- pisarz
- Posty: 265
- Rejestracja: pt 08 sie 2008, 19:13
- Imię: Maciek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa - Łomianki
Post
autor: Szozdul » czw 28 maja 2009, 13:12
Moze byc uniwersalny kupisz w sklepach motoryzacyjnych castoramie itp. są w takich fajnych tubkach.
-
kłopot
- teksciarz
- Posty: 109
- Rejestracja: pn 27 kwie 2009, 08:08
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Jarocin
-
Kontakt:
Post
autor: kłopot » czw 28 maja 2009, 15:49
jak kto woli ale ja smaruje tym smarem duzo zeczy i tez jest ok
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: emil i 41 gości