Nieszczelny korek paliwa
-
- bywalec
- Posty: 34
- Rejestracja: śr 13 wrz 2006, 20:13
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Ząbki
- Kontakt:
Nieszczelny korek paliwa
Hejka, zauważyłem w swojej VFR, szczególnie gdy sobie postoi na słońcu, że gdzieś samoczynnie ulatnia mi sie najcenniejszy trunek, zwany benzyną. Zdjełem zbiornik i obwąchałem dokładnie w poszukiwaniu jakichś nieszczelności. Troszke czuć benzyne z przodu baku przy śrubce mocujacej przy głowce ramy, ale najbardziej "pachniało" przy korku. No ale stwierdziłem, że przy korku to ma prawo "pachnąć". Sprawdzałem szczelność obracając bakiem, i benzyna wyciekała właśnie z korka. I to dosyć ładnym ciurkiem - widac było jak leci. Moje pytanie - jak to uszczelnić? Gumka w korku jest OK (przynajmniej tak wygląda) za to w baku wokoło dziury lakier pełen jest odprysków. Czy przez to może ubywać benzyny? Czy powinienem ściągnąć ten lakier kompletnie i wtedy korek będzie lepiej uszczelniał? Ale jak wtedy zabezpieczyć bak przed korozją? (której na szczęście tam nie uświadczyłem). A no i posiała mi się jedna guma kontaktowa pomiedzy bakiem a ramą. Jakby ktoś miał takich za dużo to wiecie....
- Little Sister
- klepacz
- Posty: 689
- Rejestracja: pt 25 sie 2006, 21:21
- Płeć: Kobieta
- Lokalizacja: Nibylandia
- Kontakt:
Jak dla mnie to pewnie wina gumki i tyle, wymień ją zapobiegawczo na nową i sprawdz czy nadal bedzie wyciekać paliwo...
Ale też nie przesadzajmy, chyba z wiekszosci odwroconych do góry nogami zbiorników wycieknie troche benzyny
Rozwiązanie jest jedno - tankuj mniej waszki (nie pod sam korek) to nie bedzie ci się wylewało
Ewentualne nadmiary możesz oddać znajomym z forum, nikt sie nie pogniewa
Ale też nie przesadzajmy, chyba z wiekszosci odwroconych do góry nogami zbiorników wycieknie troche benzyny
Rozwiązanie jest jedno - tankuj mniej waszki (nie pod sam korek) to nie bedzie ci się wylewało
Ewentualne nadmiary możesz oddać znajomym z forum, nikt sie nie pogniewa
- Little Sister
- klepacz
- Posty: 689
- Rejestracja: pt 25 sie 2006, 21:21
- Płeć: Kobieta
- Lokalizacja: Nibylandia
- Kontakt:
- Ketchup
- klepacz
- Posty: 571
- Rejestracja: śr 25 paź 2006, 20:05
- województwo: lubuskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Chocicz
"otwór przelewowy" a odpowietrznik w "korku" to 2 dróżne sprawy, ten otwór który widać po otwarciu korka jest faktycznie takim zabezpieczniem przed przelanie zbiornika. Inną sprawą jest odowietrznik, który ma działanie ciśnieniowe - zapobiega on zniekształceniu zbiornika przy zwiększeniu, zmiejszeniu objętości paliwa i GAZÓW w czasie dużych temp.
pees, czasem warto go przegonić , ale to już inna bajka
pzdr
pees, czasem warto go przegonić , ale to już inna bajka
pzdr
Jak do baku to tylko nitroglicerynometanol
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości