Zanabyłem VFR:) Tylko pare rzeczy z nią chyba nie tak;)
: czw 13 lip 2006, 00:04
Witam!
Niedawno do??czy?em do grona u?ytkownik?w VFRek. Mam z 88 roku RC24, kupi?em j? za 5,5 tys. z?, z przebiegiem 90tys km. Pono? silniki wytrzymuj? po 200.000 tysi?cy spokojnie, wi?c w?a?nie tym si? kierowa?em. Musze w niej pare rzeczy zrobi?. Na zimnym silniku, uruchomiona s?ucha? takie lekkie stukanie, hmm s?ycha? je tak w miare. Po przejechaniu 3-4 km, gdy sie bardziej nagrzeje, nie ma mowy o jakichkolwiek stukach czy pukach. Sprz?g?o to nie jest raczej, bo pr?bowa?em na zimnym ze sprz?gie?kiem i na wbitym sprzegle tez tak puka. Paru ludzi mi powiedzia?o, ?e to normalne w tych maszynach. Natomiast jeszcze jedno pytanko. Jak u Was z zapalaniem? U mnie tak trzeba odpala? z dodanym lekko gazem. By? mo?e to wina akumulatora?A mo?e regulacja ga?nik?w? No motocykl musze najpierw zarejstrowa?, bo jest bez blach, a potem dam go do mechanika.
A tak przy okazji, to jeszcze zapytam jak to jest z t? rejstracj? motocykla z Niemiec?
Mam Brief, wymeldwanie, umowe z w?a?cicielem z Niemiec. Zrobi?em ju? pierwszy przegl?d na stacji i mam te wszystkie papiery. Co teraz nale?y zrobi?? Wiadomo , ?e do t?umacza przysi?g?ego. On t?umaczy Brief i wymeldowanie. A potem co nale?y zrobi???
Jakie dokumenty si? wype?nia w skarb?wce?
Z g?ry dzi?kuje za odpowied? i pomoc.
Pozdrawiam.
Niedawno do??czy?em do grona u?ytkownik?w VFRek. Mam z 88 roku RC24, kupi?em j? za 5,5 tys. z?, z przebiegiem 90tys km. Pono? silniki wytrzymuj? po 200.000 tysi?cy spokojnie, wi?c w?a?nie tym si? kierowa?em. Musze w niej pare rzeczy zrobi?. Na zimnym silniku, uruchomiona s?ucha? takie lekkie stukanie, hmm s?ycha? je tak w miare. Po przejechaniu 3-4 km, gdy sie bardziej nagrzeje, nie ma mowy o jakichkolwiek stukach czy pukach. Sprz?g?o to nie jest raczej, bo pr?bowa?em na zimnym ze sprz?gie?kiem i na wbitym sprzegle tez tak puka. Paru ludzi mi powiedzia?o, ?e to normalne w tych maszynach. Natomiast jeszcze jedno pytanko. Jak u Was z zapalaniem? U mnie tak trzeba odpala? z dodanym lekko gazem. By? mo?e to wina akumulatora?A mo?e regulacja ga?nik?w? No motocykl musze najpierw zarejstrowa?, bo jest bez blach, a potem dam go do mechanika.
A tak przy okazji, to jeszcze zapytam jak to jest z t? rejstracj? motocykla z Niemiec?
Mam Brief, wymeldwanie, umowe z w?a?cicielem z Niemiec. Zrobi?em ju? pierwszy przegl?d na stacji i mam te wszystkie papiery. Co teraz nale?y zrobi?? Wiadomo , ?e do t?umacza przysi?g?ego. On t?umaczy Brief i wymeldowanie. A potem co nale?y zrobi???
Jakie dokumenty si? wype?nia w skarb?wce?
Z g?ry dzi?kuje za odpowied? i pomoc.
Pozdrawiam.