Strona 1 z 2
Bak i ostra jazda bez trzymanki
: pn 03 lip 2006, 23:38
autor: UxY
Ostatnimi czasy ?migam troche po pedalsku

je?dze do pracy w pr?dko?ci rzedu 110 km/h i 5 tys obort?w, no i o dziwno moje VFR spali?a mi 8 litr?w na 100

dzis jak wyszed?em z pracy zoabczy?em jak by zaciek na ramie pojecha? do warsztatu rozebra?em kawa?ek sprz?ta i okaza?o sie ze ciekine mi bak

leci na spojeniach od strony g??wki ramy ehhh spotkali?cie sie z czym? takim? Jak to naprawic bez ruszania lakieru (wole miec orginalny) i w og?le czemu tak?
ku....a zn?w co?

VFR dzia?a wyj?tkowo dobrze ale wiek jej doskwiera juz ;]
: pn 03 lip 2006, 23:43
autor: seba_VF750FR
jakis mikro spaw migomatem ? zgrzewanie raczej odpada ,na allegro jest bak do takiej jak twoja , z tym ze wgi?ty

wiec tak?e odpada. sprawd? mo?e klej do uszczelnie?, Mosue i Peter bed? wiedzieli o co chodzi, sam mam sklejon? pokryw? sprz?g?a kt?ra p?k?a po wypadku i nic nie cieknie ,klej jest odporny na paliwo i temperatury.Jak co? to mog? Ci poda? nazwe tego kleju ale dopiero jutro.
: wt 04 lip 2006, 00:14
autor: Pawel
Kiedy? przerabia?em to na baku klienta z ZZR-600 (Kawasaki to padaki, wiadomo

).
Najlepiej jest kupi? zbiornik, ale wtedy musieli?my dzia?a? na szybko (chocia? tego bardzo nie lubi? !). Ze wzgl?du na "perforacj?" blachy odpada?o spawanie. Poradzi?em sobie "metalem w p?ynie" czyli klejem dwusk?adnikowym do ?atania zbiornik?w (odporne na benzyn? itp). Zestaw zawiera? te? siatk? wzmacniaj?c?.
Pawel
: wt 04 lip 2006, 08:52
autor: Yaco
Pawel pisze:Kiedy? przerabia?em to na baku klienta z ZZR-600 (Kawasaki to padaki, wiadomo

).
Najlepiej jest kupi? zbiornik, ale wtedy musieli?my dzia?a? na szybko (chocia? tego bardzo nie lubi? !). Ze wzgl?du na "perforacj?" blachy odpada?o spawanie. Poradzi?em sobie "metalem w p?ynie" czyli klejem dwusk?adnikowym do ?atania zbiornik?w (odporne na benzyn? itp). Zestaw zawiera? te? siatk? wzmacniaj?c?.
Pawel
Pami?tam t? rze?b? - bak mia? ca?e zapa?kane klejem ranty ale trzyma?

: wt 04 lip 2006, 10:41
autor: Pawel
Yaco robisz mi negatywny PR

, w?a?nie dlatego zawsze Ci wlewam do silnika ten stary olej z wielkiej beczki + gar?? trocin, co by jednynka wchodzi?a jedwabi?cie

.
Pawel
: wt 04 lip 2006, 21:03
autor: Yaco
A i tak napierdala jak stara sieczkarnia

:P
: wt 04 lip 2006, 21:06
autor: UxY
A ten klej drogi? i dzia?a to? ewentualnie mozna jako? to zaklei? ??dnie czy zawsze jaest .j.b.n. jak szpachl?:P
: wt 04 lip 2006, 21:30
autor: seba_VF750FR
Koszt ok 20z? lub lekko ponad, dwusk?adnikowy kolor szary jak ?adnie na?o?ysz b?dzie jako? wygl?da
: wt 04 lip 2006, 23:53
autor: Pawel
UxY pisze:A ten klej drogi? i dzia?a to? ewentualnie mozna jako? to zaklei? ??dnie czy zawsze jaest .j.b.n. jak szpachl?:P
Wszystko w zale?no?ci od miejsca. Pow?oka da daje si? obrabia?, wi?c mo?liwe jest nawet ukrycie ( w pewnym stopniu) pod nowym lakierem. Skuteczne jest to w 100% dop?ki nie przerdzewieje obok. Tak jak powiedzia?em - to tylko p???rodek, jak zbiornik jest naprawd? skorodowany nie ma si? co bawi? - podciera? dupy szk?em nie ma co.
Pawel
PS. Yaco, zapomnia?em o gar?ci ?rubek dodanych wraz z olejem, masz ju? odpowied?

.
: śr 05 lip 2006, 00:10
autor: UxY
Pytanie - czy bak rozszczeli? sie od np drga?? (np od stawania na gume?

) i pytanie dwa czy nieszczelno?c baku moze spowodowa? to ?e paliwo i tak leci nawet jak karanik jest off? (no bo rozumiem ?e zasysa lewe powietrze)
: śr 05 lip 2006, 00:27
autor: seba_VF750FR
jak masz kranik off to paliwo napewno nie poleci do gaznikow jesli oto Ci chodzi a jedynie z baku na gleb?

, od czego m?g? pekn?? .... wibracje i stawiania na gume pewnie go wykonczy?y, moze by? ?le zgrzany w fabryce ? nie dociekaj ju? przyczyny tylko sklej lub zespawaj to, bo benzynka droga jak cholera

.
Pozdro
: śr 05 lip 2006, 08:38
autor: Yaco
UxY pisze:Pytanie - czy bak rozszczeli? sie od np drga?? (np od stawania na gume?

) i pytanie dwa czy nieszczelno?c baku moze spowodowa? to ?e paliwo i tak leci nawet jak karanik jest off? (no bo rozumiem ?e zasysa lewe powietrze)
Bak ma odpowietrzenie wiec perforacja poszycia niewiele zmienia w tej kwestii.
: śr 05 lip 2006, 09:53
autor: Vlaad
Dora?nie mo?na spr?bowa? Poxilin? (masa ?ywiczna, dwusk?adnikowa). Jest bardzo wytrzyma?a i odporna na ?rodki ropopochodne. Powinna da? rad? bez problemu. Fakt, nie wygl?da zbyt "wyj?ciowo", ale do czasu znalezienia lepszego rozwi?zania b?dzie dobra i chyba najta?sza.
: śr 05 lip 2006, 10:36
autor: zachtomasso
UxY pisze:czy bak rozszczeli? sie od np drga?? (np od stawania na gume?
To na pewno mu pomog?o

Ale pewnie rozszczelni? sie po prostu ze staro?ci (cz?owiek tez pewnie "rozszczelnia" si? na staro??

), moze jaka? korozja, mo?e fabryczna wada spawu (po tylu latach w ko?cu pu?ci?). Albo za szybko je?dzisz i p?d powietrza go rozci??

: pt 07 lip 2006, 16:17
autor: Magic
Wszystkie dziury w bakach (a by?o ich kilka) zalutowywa?em. Warunki - du?a lutownica oporowa i kwas do lutowania.