Strona 1 z 2

Bak i ostra jazda bez trzymanki

: pn 03 lip 2006, 23:38
autor: UxY
Ostatnimi czasy ?migam troche po pedalsku :P je?dze do pracy w pr?dko?ci rzedu 110 km/h i 5 tys obort?w, no i o dziwno moje VFR spali?a mi 8 litr?w na 100 :/ dzis jak wyszed?em z pracy zoabczy?em jak by zaciek na ramie pojecha? do warsztatu rozebra?em kawa?ek sprz?ta i okaza?o sie ze ciekine mi bak :( leci na spojeniach od strony g??wki ramy ehhh spotkali?cie sie z czym? takim? Jak to naprawic bez ruszania lakieru (wole miec orginalny) i w og?le czemu tak?

ku....a zn?w co? :P VFR dzia?a wyj?tkowo dobrze ale wiek jej doskwiera juz ;]

: pn 03 lip 2006, 23:43
autor: seba_VF750FR
jakis mikro spaw migomatem ? zgrzewanie raczej odpada ,na allegro jest bak do takiej jak twoja , z tym ze wgi?ty :/ wiec tak?e odpada. sprawd? mo?e klej do uszczelnie?, Mosue i Peter bed? wiedzieli o co chodzi, sam mam sklejon? pokryw? sprz?g?a kt?ra p?k?a po wypadku i nic nie cieknie ,klej jest odporny na paliwo i temperatury.Jak co? to mog? Ci poda? nazwe tego kleju ale dopiero jutro.

: wt 04 lip 2006, 00:14
autor: Pawel
Kiedy? przerabia?em to na baku klienta z ZZR-600 (Kawasaki to padaki, wiadomo :-)).

Najlepiej jest kupi? zbiornik, ale wtedy musieli?my dzia?a? na szybko (chocia? tego bardzo nie lubi? !). Ze wzgl?du na "perforacj?" blachy odpada?o spawanie. Poradzi?em sobie "metalem w p?ynie" czyli klejem dwusk?adnikowym do ?atania zbiornik?w (odporne na benzyn? itp). Zestaw zawiera? te? siatk? wzmacniaj?c?.

Pawel

: wt 04 lip 2006, 08:52
autor: Yaco
Pawel pisze:Kiedy? przerabia?em to na baku klienta z ZZR-600 (Kawasaki to padaki, wiadomo :-)).

Najlepiej jest kupi? zbiornik, ale wtedy musieli?my dzia?a? na szybko (chocia? tego bardzo nie lubi? !). Ze wzgl?du na "perforacj?" blachy odpada?o spawanie. Poradzi?em sobie "metalem w p?ynie" czyli klejem dwusk?adnikowym do ?atania zbiornik?w (odporne na benzyn? itp). Zestaw zawiera? te? siatk? wzmacniaj?c?.

Pawel
Pami?tam t? rze?b? - bak mia? ca?e zapa?kane klejem ranty ale trzyma? :D

: wt 04 lip 2006, 10:41
autor: Pawel
Yaco robisz mi negatywny PR :-), w?a?nie dlatego zawsze Ci wlewam do silnika ten stary olej z wielkiej beczki + gar?? trocin, co by jednynka wchodzi?a jedwabi?cie :mrgreen: .

Pawel

: wt 04 lip 2006, 21:03
autor: Yaco
A i tak napierdala jak stara sieczkarnia :P:P

: wt 04 lip 2006, 21:06
autor: UxY
A ten klej drogi? i dzia?a to? ewentualnie mozna jako? to zaklei? ??dnie czy zawsze jaest .j.b.n. jak szpachl?:P

: wt 04 lip 2006, 21:30
autor: seba_VF750FR
Koszt ok 20z? lub lekko ponad, dwusk?adnikowy kolor szary jak ?adnie na?o?ysz b?dzie jako? wygl?da

: wt 04 lip 2006, 23:53
autor: Pawel
UxY pisze:A ten klej drogi? i dzia?a to? ewentualnie mozna jako? to zaklei? ??dnie czy zawsze jaest .j.b.n. jak szpachl?:P
Wszystko w zale?no?ci od miejsca. Pow?oka da daje si? obrabia?, wi?c mo?liwe jest nawet ukrycie ( w pewnym stopniu) pod nowym lakierem. Skuteczne jest to w 100% dop?ki nie przerdzewieje obok. Tak jak powiedzia?em - to tylko p???rodek, jak zbiornik jest naprawd? skorodowany nie ma si? co bawi? - podciera? dupy szk?em nie ma co.

Pawel

PS. Yaco, zapomnia?em o gar?ci ?rubek dodanych wraz z olejem, masz ju? odpowied? :-).

: śr 05 lip 2006, 00:10
autor: UxY
Pytanie - czy bak rozszczeli? sie od np drga?? (np od stawania na gume? :P) i pytanie dwa czy nieszczelno?c baku moze spowodowa? to ?e paliwo i tak leci nawet jak karanik jest off? (no bo rozumiem ?e zasysa lewe powietrze)

: śr 05 lip 2006, 00:27
autor: seba_VF750FR
jak masz kranik off to paliwo napewno nie poleci do gaznikow jesli oto Ci chodzi a jedynie z baku na gleb? :) , od czego m?g? pekn?? .... wibracje i stawiania na gume pewnie go wykonczy?y, moze by? ?le zgrzany w fabryce ? nie dociekaj ju? przyczyny tylko sklej lub zespawaj to, bo benzynka droga jak cholera :).

Pozdro

: śr 05 lip 2006, 08:38
autor: Yaco
UxY pisze:Pytanie - czy bak rozszczeli? sie od np drga?? (np od stawania na gume? :P) i pytanie dwa czy nieszczelno?c baku moze spowodowa? to ?e paliwo i tak leci nawet jak karanik jest off? (no bo rozumiem ?e zasysa lewe powietrze)
Bak ma odpowietrzenie wiec perforacja poszycia niewiele zmienia w tej kwestii.

: śr 05 lip 2006, 09:53
autor: Vlaad
Dora?nie mo?na spr?bowa? Poxilin? (masa ?ywiczna, dwusk?adnikowa). Jest bardzo wytrzyma?a i odporna na ?rodki ropopochodne. Powinna da? rad? bez problemu. Fakt, nie wygl?da zbyt "wyj?ciowo", ale do czasu znalezienia lepszego rozwi?zania b?dzie dobra i chyba najta?sza.

: śr 05 lip 2006, 10:36
autor: zachtomasso
UxY pisze:czy bak rozszczeli? sie od np drga?? (np od stawania na gume?
To na pewno mu pomog?o :) Ale pewnie rozszczelni? sie po prostu ze staro?ci (cz?owiek tez pewnie "rozszczelnia" si? na staro?? :) ), moze jaka? korozja, mo?e fabryczna wada spawu (po tylu latach w ko?cu pu?ci?). Albo za szybko je?dzisz i p?d powietrza go rozci?? :)

: pt 07 lip 2006, 16:17
autor: Magic
Wszystkie dziury w bakach (a by?o ich kilka) zalutowywa?em. Warunki - du?a lutownica oporowa i kwas do lutowania.