Bak i ostra jazda bez trzymanki

Macie problem z mechaniką VFRy? Piszcie.
UxY
Administrator
Administrator
Posty: 1467
Rejestracja: sob 29 paź 2005, 17:05
Imię: Łukasz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Bak i ostra jazda bez trzymanki

Post autor: UxY » pn 03 lip 2006, 23:38

Ostatnimi czasy ?migam troche po pedalsku :P je?dze do pracy w pr?dko?ci rzedu 110 km/h i 5 tys obort?w, no i o dziwno moje VFR spali?a mi 8 litr?w na 100 :/ dzis jak wyszed?em z pracy zoabczy?em jak by zaciek na ramie pojecha? do warsztatu rozebra?em kawa?ek sprz?ta i okaza?o sie ze ciekine mi bak :( leci na spojeniach od strony g??wki ramy ehhh spotkali?cie sie z czym? takim? Jak to naprawic bez ruszania lakieru (wole miec orginalny) i w og?le czemu tak?

ku....a zn?w co? :P VFR dzia?a wyj?tkowo dobrze ale wiek jej doskwiera juz ;]
Ostatnio zmieniony czw 27 lip 2006, 00:31 przez UxY, łącznie zmieniany 1 raz.

seba_VF750FR
klepacz
klepacz
Posty: 901
Rejestracja: ndz 19 mar 2006, 22:14
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Bartoszyce
Kontakt:

Post autor: seba_VF750FR » pn 03 lip 2006, 23:43

jakis mikro spaw migomatem ? zgrzewanie raczej odpada ,na allegro jest bak do takiej jak twoja , z tym ze wgi?ty :/ wiec tak?e odpada. sprawd? mo?e klej do uszczelnie?, Mosue i Peter bed? wiedzieli o co chodzi, sam mam sklejon? pokryw? sprz?g?a kt?ra p?k?a po wypadku i nic nie cieknie ,klej jest odporny na paliwo i temperatury.Jak co? to mog? Ci poda? nazwe tego kleju ale dopiero jutro.

Awatar użytkownika
Pawel
pisarz
pisarz
Posty: 349
Rejestracja: pn 15 maja 2006, 08:28
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Pawel » wt 04 lip 2006, 00:14

Kiedy? przerabia?em to na baku klienta z ZZR-600 (Kawasaki to padaki, wiadomo :-)).

Najlepiej jest kupi? zbiornik, ale wtedy musieli?my dzia?a? na szybko (chocia? tego bardzo nie lubi? !). Ze wzgl?du na "perforacj?" blachy odpada?o spawanie. Poradzi?em sobie "metalem w p?ynie" czyli klejem dwusk?adnikowym do ?atania zbiornik?w (odporne na benzyn? itp). Zestaw zawiera? te? siatk? wzmacniaj?c?.

Pawel
Gwiaza rocka, czarny koń wyścigów motocyklowych, kwiat polskiego dziennikarstwa, mistrz obiektywu - ot zwykły skromny chłopak ...

Awatar użytkownika
Yaco
klepacz
klepacz
Posty: 942
Rejestracja: wt 22 lis 2005, 09:13
Imię: Jacek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Yaco » wt 04 lip 2006, 08:52

Pawel pisze:Kiedy? przerabia?em to na baku klienta z ZZR-600 (Kawasaki to padaki, wiadomo :-)).

Najlepiej jest kupi? zbiornik, ale wtedy musieli?my dzia?a? na szybko (chocia? tego bardzo nie lubi? !). Ze wzgl?du na "perforacj?" blachy odpada?o spawanie. Poradzi?em sobie "metalem w p?ynie" czyli klejem dwusk?adnikowym do ?atania zbiornik?w (odporne na benzyn? itp). Zestaw zawiera? te? siatk? wzmacniaj?c?.

Pawel
Pami?tam t? rze?b? - bak mia? ca?e zapa?kane klejem ranty ale trzyma? :D
Leję na rzędówki, single i śmierdzące cwajtakty...
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka

Awatar użytkownika
Pawel
pisarz
pisarz
Posty: 349
Rejestracja: pn 15 maja 2006, 08:28
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Pawel » wt 04 lip 2006, 10:41

Yaco robisz mi negatywny PR :-), w?a?nie dlatego zawsze Ci wlewam do silnika ten stary olej z wielkiej beczki + gar?? trocin, co by jednynka wchodzi?a jedwabi?cie :mrgreen: .

Pawel
Gwiaza rocka, czarny koń wyścigów motocyklowych, kwiat polskiego dziennikarstwa, mistrz obiektywu - ot zwykły skromny chłopak ...

Awatar użytkownika
Yaco
klepacz
klepacz
Posty: 942
Rejestracja: wt 22 lis 2005, 09:13
Imię: Jacek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Yaco » wt 04 lip 2006, 21:03

A i tak napierdala jak stara sieczkarnia :P:P
Leję na rzędówki, single i śmierdzące cwajtakty...
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka

UxY
Administrator
Administrator
Posty: 1467
Rejestracja: sob 29 paź 2005, 17:05
Imię: Łukasz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: UxY » wt 04 lip 2006, 21:06

A ten klej drogi? i dzia?a to? ewentualnie mozna jako? to zaklei? ??dnie czy zawsze jaest .j.b.n. jak szpachl?:P

seba_VF750FR
klepacz
klepacz
Posty: 901
Rejestracja: ndz 19 mar 2006, 22:14
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Bartoszyce
Kontakt:

Post autor: seba_VF750FR » wt 04 lip 2006, 21:30

Koszt ok 20z? lub lekko ponad, dwusk?adnikowy kolor szary jak ?adnie na?o?ysz b?dzie jako? wygl?da

Awatar użytkownika
Pawel
pisarz
pisarz
Posty: 349
Rejestracja: pn 15 maja 2006, 08:28
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Pawel » wt 04 lip 2006, 23:53

UxY pisze:A ten klej drogi? i dzia?a to? ewentualnie mozna jako? to zaklei? ??dnie czy zawsze jaest .j.b.n. jak szpachl?:P
Wszystko w zale?no?ci od miejsca. Pow?oka da daje si? obrabia?, wi?c mo?liwe jest nawet ukrycie ( w pewnym stopniu) pod nowym lakierem. Skuteczne jest to w 100% dop?ki nie przerdzewieje obok. Tak jak powiedzia?em - to tylko p???rodek, jak zbiornik jest naprawd? skorodowany nie ma si? co bawi? - podciera? dupy szk?em nie ma co.

Pawel

PS. Yaco, zapomnia?em o gar?ci ?rubek dodanych wraz z olejem, masz ju? odpowied? :-).
Gwiaza rocka, czarny koń wyścigów motocyklowych, kwiat polskiego dziennikarstwa, mistrz obiektywu - ot zwykły skromny chłopak ...

UxY
Administrator
Administrator
Posty: 1467
Rejestracja: sob 29 paź 2005, 17:05
Imię: Łukasz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: UxY » śr 05 lip 2006, 00:10

Pytanie - czy bak rozszczeli? sie od np drga?? (np od stawania na gume? :P) i pytanie dwa czy nieszczelno?c baku moze spowodowa? to ?e paliwo i tak leci nawet jak karanik jest off? (no bo rozumiem ?e zasysa lewe powietrze)

seba_VF750FR
klepacz
klepacz
Posty: 901
Rejestracja: ndz 19 mar 2006, 22:14
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Bartoszyce
Kontakt:

Post autor: seba_VF750FR » śr 05 lip 2006, 00:27

jak masz kranik off to paliwo napewno nie poleci do gaznikow jesli oto Ci chodzi a jedynie z baku na gleb? :) , od czego m?g? pekn?? .... wibracje i stawiania na gume pewnie go wykonczy?y, moze by? ?le zgrzany w fabryce ? nie dociekaj ju? przyczyny tylko sklej lub zespawaj to, bo benzynka droga jak cholera :).

Pozdro

Awatar użytkownika
Yaco
klepacz
klepacz
Posty: 942
Rejestracja: wt 22 lis 2005, 09:13
Imię: Jacek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Yaco » śr 05 lip 2006, 08:38

UxY pisze:Pytanie - czy bak rozszczeli? sie od np drga?? (np od stawania na gume? :P) i pytanie dwa czy nieszczelno?c baku moze spowodowa? to ?e paliwo i tak leci nawet jak karanik jest off? (no bo rozumiem ?e zasysa lewe powietrze)
Bak ma odpowietrzenie wiec perforacja poszycia niewiele zmienia w tej kwestii.
Leję na rzędówki, single i śmierdzące cwajtakty...
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka

Awatar użytkownika
Vlaad
klepacz
klepacz
Posty: 956
Rejestracja: pt 18 lis 2005, 08:27
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa/Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Vlaad » śr 05 lip 2006, 09:53

Dora?nie mo?na spr?bowa? Poxilin? (masa ?ywiczna, dwusk?adnikowa). Jest bardzo wytrzyma?a i odporna na ?rodki ropopochodne. Powinna da? rad? bez problemu. Fakt, nie wygl?da zbyt "wyj?ciowo", ale do czasu znalezienia lepszego rozwi?zania b?dzie dobra i chyba najta?sza.

Awatar użytkownika
zachtomasso
teksciarz
teksciarz
Posty: 127
Rejestracja: wt 21 mar 2006, 16:06
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: zachtomasso » śr 05 lip 2006, 10:36

UxY pisze:czy bak rozszczeli? sie od np drga?? (np od stawania na gume?
To na pewno mu pomog?o :) Ale pewnie rozszczelni? sie po prostu ze staro?ci (cz?owiek tez pewnie "rozszczelnia" si? na staro?? :) ), moze jaka? korozja, mo?e fabryczna wada spawu (po tylu latach w ko?cu pu?ci?). Albo za szybko je?dzisz i p?d powietrza go rozci?? :)
CB650F
był: VFR 750 F RC 24 '88 Hand Made Police Version :)

Awatar użytkownika
Magic
bywalec
bywalec
Posty: 23
Rejestracja: czw 05 sty 2006, 16:53
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: DC
Kontakt:

Post autor: Magic » pt 07 lip 2006, 16:17

Wszystkie dziury w bakach (a by?o ich kilka) zalutowywa?em. Warunki - du?a lutownica oporowa i kwas do lutowania.
Pozdrawiam - Magic, SRX 250 i VFR800fi.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości