Ogólny stan

Macie problem z mechaniką VFRy? Piszcie.
KorasVFRbstok
Posty: 9
Rejestracja: pt 10 cze 2016, 20:40
Model VFR: VFR 800 VTEC 02
Imię: Kornel
województwo: podlaskie
Płeć: Mężczyzna

Ogólny stan

Post autor: KorasVFRbstok » ndz 12 cze 2016, 17:03

Witam, jako że zakupiłem vteca dosłownie kilka dni temu to mam pytanka,
1. Czy przewód gumowy od spodu pod obudowa musi wystawac lekko i być rozlaczony?
2. Miałem od spodu przy srobie ubrodzone olejem może mały ubytek czy coś odkrece przy wymianie oleju i sprawdzę ale czy mam się martwić brudem ;)) generalnie nie kapie nic jak stoi w garazu
3. Mam zamiar wymienić olej, płyn chlodniczy, filtr oleju, czy hamulcowy też? Teoretycznie przebieg to 23 tys ale pewnie kręcone chociaż sam nie wiem, co jeszcze sprawdzić.

Awatar użytkownika
Tomek Grudziądz
klepacz
klepacz
Posty: 1150
Rejestracja: sob 17 kwie 2010, 22:35
Model VFR: TRIUMPH SPRINT 1050
Imię: Tomek
województwo: kujawsko-pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Grudziądz

Re: Ogólny stan

Post autor: Tomek Grudziądz » ndz 12 cze 2016, 17:30

W przebieg za bardzo nie wierz.14 letnie moto z przebiegiem 23 tyś.km?
Płyn hamulcowy możesz wymienić jeśli jest taka potrzeba-patrz na kolor płynu.
"niepuszczone bąki unoszą się do góry,stąd się biorą posrane pomysły"

KorasVFRbstok
Posty: 9
Rejestracja: pt 10 cze 2016, 20:40
Model VFR: VFR 800 VTEC 02
Imię: Kornel
województwo: podlaskie
Płeć: Mężczyzna

Re: Ogólny stan

Post autor: KorasVFRbstok » ndz 12 cze 2016, 17:43

Patrzę na to z umiarem w sensie przebieg a jak mam się zorientować że już czas na regulację zaworów, ogólnie przed kupnem sprawdzałem. Czy vtec dziala działa i to pięknie, chłodnica działa jak łapie 104, nie dymi, jedyny dym jaki był to biały bo nie odpalany dawno i wilgoć teraz już ok. Jedyne co mnie martwilo to zabrudzony olejem spod ale dziś powycieralen i zobaczymy czy coś leci, ja srubie dość ładny olej był więc może trochę z tej sroby się saczy. To moje 1 moto więc będę trochę pytał.

Awatar użytkownika
Tomek Grudziądz
klepacz
klepacz
Posty: 1150
Rejestracja: sob 17 kwie 2010, 22:35
Model VFR: TRIUMPH SPRINT 1050
Imię: Tomek
województwo: kujawsko-pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Grudziądz

Re: Ogólny stan

Post autor: Tomek Grudziądz » ndz 12 cze 2016, 18:58

Pytaj,pytaj po to jest forum.
"niepuszczone bąki unoszą się do góry,stąd się biorą posrane pomysły"

Awatar użytkownika
MarcinD
pisarz
pisarz
Posty: 421
Rejestracja: pt 28 sie 2015, 18:39
Model VFR: 1200F
Imię: Marcin
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: PTU

Re: Ogólny stan

Post autor: MarcinD » ndz 12 cze 2016, 19:11

Zdejmij boczne owiewki, umyj i odpal... wtedy wszysko wyjdzie. Ja tak zlokalizowalem wyciek płynu chłodniczego
hornet 600 PC36 > vfr800 vtec > vfr1200f :twisted:

KorasVFRbstok
Posty: 9
Rejestracja: pt 10 cze 2016, 20:40
Model VFR: VFR 800 VTEC 02
Imię: Kornel
województwo: podlaskie
Płeć: Mężczyzna

Re: Ogólny stan

Post autor: KorasVFRbstok » ndz 12 cze 2016, 19:22

Ok dam znać jak to wygląda po zdjęciu owiewek, póki co tak się prezentuje
https://zapodaj.net/f9c9401757b80.jpg.html

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości