dziwne obroty

Macie problem z mechaniką VFRy? Piszcie.
Gienio
klepacz
klepacz
Posty: 1807
Rejestracja: pn 17 lip 2006, 16:29
Imię: Grzegorz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: Gienio » wt 11 gru 2007, 22:51

w roczniku 98 jest dzwigienka, sie ma sie wie :mrgreen:

ale w 2001 jest CHYBA automat

Awatar użytkownika
Dresik
klepacz
klepacz
Posty: 1840
Rejestracja: sob 14 kwie 2007, 20:41
Imię: Piotr
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Biała

Post autor: Dresik » wt 11 gru 2007, 22:54

Więc Luke, zwracam humor honor czy co tam jeszcze ;-)
Wojt, może po prostu spróbuj wyregulować obroty biegu jałowego na nagrzanym silniku i wtedy napisz czy jest poprawa ;-)

Hmm, a może po prostu masz cały czas ssanie właczone, by sie zgadzalo z opisem sytuacji :biggrin
:-)

Awatar użytkownika
C_L_K
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2010
Rejestracja: wt 16 paź 2007, 16:07
Imię: Rafał
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kosewko
Kontakt:

Post autor: C_L_K » wt 11 gru 2007, 22:56

W RC46 2000 jest automat.
Na 100% :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

wojtczarny
Posty: 8
Rejestracja: sob 08 gru 2007, 18:07
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: mold

Post autor: wojtczarny » wt 11 gru 2007, 22:56

[quote="Piotrek B."]Bo sytuacja jaka opisujemy, mianowicie silnik na ssaniu np 2000obr/min
jest dokladnie odwrotnie.zimny ma 1500 a cieply 2500.
i bike jest z 2001

Awatar użytkownika
Dresik
klepacz
klepacz
Posty: 1840
Rejestracja: sob 14 kwie 2007, 20:41
Imię: Piotr
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Biała

Post autor: Dresik » wt 11 gru 2007, 22:59

wojtczarny pisze: jest dokladnie odwrotnie.zimny ma 1500 a cieply 2500.
Wojt, karzesz mi się powtórzyć :razz: Sytuacja którą opisujemy dotyczy prawidłowo wyregulowanego układu dobrowadzającego mieszanke paliwowo-powierzna do garów.. U Ciebie jest odwrotnie z czego wynika że musisz wyregulowac obroty pokrętełkiem;-)
:-)

Awatar użytkownika
Lucek
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3481
Rejestracja: ndz 02 kwie 2006, 13:03
Imię: LUCYna/fer
województwo: łódzkie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: EP

Post autor: Lucek » wt 11 gru 2007, 23:01

a wiec zacznij od tego co pisze P
Nie ma boga, jest Mmmmotór!

wojtczarny
Posty: 8
Rejestracja: sob 08 gru 2007, 18:07
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: mold

Post autor: wojtczarny » wt 11 gru 2007, 23:08

OK,tak zrobie.dajcie mi czas do soboty,bo wtedy dopiero bede w domu.dam znac jek wyreguluje,sie przejade i sprawdze spalanie na swiecach tzn ich kolor.
a tymczasem dzieki za podpowiedzi i do uslychu w sobelte.
PS.milo Wsa poznac VFR-ovcy.
HONDA FOREVER!!!

Awatar użytkownika
KolczyK
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4199
Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
Imię: Przemysław
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
Kontakt:

Post autor: KolczyK » śr 12 gru 2007, 00:52

Gienio pisze:ale w 2001 jest CHYBA automat
2000 i 2001 automatyczne ssanie...
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka

UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>

Awatar użytkownika
Gacol
klepacz
klepacz
Posty: 1921
Rejestracja: wt 18 wrz 2007, 13:28
Imię: Jacek
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Imielin

Post autor: Gacol » śr 12 gru 2007, 09:23

moze toautomatyzne ssanie szwankuje.bo jak sie nagrzeje to silik idze na wyzsze obroty (mam tak w swojej)tylko ja mam manualne ssanie i to jest tu roznica
VFR750 RC36 I
VTR1000 SP 1
VFR800 FI:)

Awatar użytkownika
Pepe VFR
klepacz
klepacz
Posty: 944
Rejestracja: śr 25 kwie 2007, 12:05
Imię: Piotr
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Pepe VFR » śr 12 gru 2007, 09:29

RC46 98,99 ssanie ręczne (Nie ustne :lol )od 00 automat u mnie to odpaleniu na małym ssaniu obroty są niśkie a po chwili wzrastają do określonego poziomu (zależy jak dużo ssania)
P.S. po całkowitym rozgrzaniu silnika obroty spadają do normuy ????
Wypalony papieros skraca życie Srednio o 1min
Kieliszek Vodki Srednio o 2min.
ALE to nic, chodzenie do PRACY skraca życie średnio o 8 godzin na dobe!!!

Awatar użytkownika
Kornik
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2147
Rejestracja: ndz 11 lis 2007, 23:42
Imię: Marcin
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kornik » czw 20 gru 2007, 20:16

No ja mam RC46 '99 i muszę się jeszcze namachać ręką :P ale u mnie nie widzę żądnych problemów, jak silnik się rozgrzewa stopniowo zmniejszam ssanie aż całkiem wyłączam, z tym że muszę chyba trochę jałowe obroty podkręcić bo oscylują raczej w przedziale 1000 - 1100 obr/min
Na szczęście pracujesz całe życie, a na nieszczęście sekundę.

Honda VFR800 (1999) - Sprzedana (Poszukiwana)
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports DCT
Toyota CHR Hybrid

Awatar użytkownika
KolczyK
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4199
Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
Imię: Przemysław
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
Kontakt:

Post autor: KolczyK » pt 21 gru 2007, 13:34

no i git nie potrzeba mu wiecej.....podkrec do 1200 lekko w prawo...
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka

UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>

Awatar użytkownika
Mariano
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 93
Rejestracja: sob 07 kwie 2007, 18:55
Imię: Mariusz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Mariano » pn 21 sty 2008, 20:08

U mnie coś sie przytarło przy dzwigience ssania przy silniku. Odpalałem pare dni temu sprzeta i w miare jak zaczą łapać tem. to zaczynały rosnąc obroty. Musze podnieść zbiornik i zobaczyć co sie blokuje. Może wystarczy posmarowac.

jaroslawp
pisarz
pisarz
Posty: 232
Rejestracja: wt 27 sty 2009, 19:51
Imię: Jerry
województwo: zachodniopomorskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Szczecin

dziwne obroty

Post autor: jaroslawp » pn 02 lut 2009, 21:50

Właśnie wczoraj kupiłem VFRkę z 2005 roku i u mnie obroty silnika na jałowym biegu też są dziwne. Przy temperaturach silnika rzędu 80 st. potrafią nawet wynosić 4000. Natomiast po rozgrzaniu silnika do 100 st. trzymają się koło 1500. Zastanawiam się czy to normalne :shock: . Jednakże poczekam to temperatur zewnętrznych rzędu 10 st. i wtedy pojeżdzę i popatrzę co się tak naprawdę dzieje.

Awatar użytkownika
PETER
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4617
Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
Imię: PIOTR
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: PRUSZKÓW

Post autor: PETER » pn 02 lut 2009, 22:16

to nie normalne bez względu na tem otoczenia wolne obroty przy nagrzanym silniku powinny zawierać się w normie przewidzianej w/g instrukcji
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości