Za wysokie obroty biegu jalowego

Macie problem z mechaniką VFRy? Piszcie.
Awatar użytkownika
cristo
pisarz
pisarz
Posty: 280
Rejestracja: czw 20 kwie 2006, 18:13
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Za wysokie obroty biegu jalowego

Post autor: cristo » ndz 07 maja 2006, 11:52

Od poczatku mam problem z obrotami biegu jalowego. Silnik jest juz na wtrysku i trzyma mi ok 1700 obr/min. Spotkaliscie sie moze z czyms takim? Na moj gust albo ktoras czujka daje zly sygnal, ale cos sie pomieszalo w centralce. Moze da sie w jakis sposob przywrocic fabryczne ustawienia komputera. Myslalem, zeby rozlaczyc akumulator na jakis czas i sprobowac znowu podpiac. Nie bardzo mam pojecie jak w inny sposob mozna sie za to zabrac.
Gdyby ktos mial jakis pomysl to bede wdzieczny :)

Awatar użytkownika
Bart
teksciarz
teksciarz
Posty: 105
Rejestracja: pn 06 mar 2006, 12:23
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Bart » ndz 07 maja 2006, 17:45

Hmm a czy ?ruba regulacji wolnych obrot?w nie funkcjonuje, u mnie takowa istnieje, w gaznikach tez wiec i Ty pewnie j? masz, u mnie umiejscowiona jest z prawej strony delikatnie pod owiewk?.
http://www.mkh.strefa.pl <- Małopolski Klub Hondy

Awatar użytkownika
cristo
pisarz
pisarz
Posty: 280
Rejestracja: czw 20 kwie 2006, 18:13
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: cristo » ndz 07 maja 2006, 20:50

Bart pisze:Hmm a czy ?ruba regulacji wolnych obrot?w nie funkcjonuje, u mnie takowa istnieje, w gaznikach tez wiec i Ty pewnie j? masz, u mnie umiejscowiona jest z prawej strony delikatnie pod owiewk?.
Nie wiedzialem o czyms takim... Gdzie dokladniej ona sie znajduje? Mysle, ze to rozwiazaloby moj problem :)

Awatar użytkownika
rommi
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2358
Rejestracja: śr 30 lis 2005, 16:34
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Józefosław k/Piaseczna
Kontakt:

Post autor: rommi » ndz 07 maja 2006, 22:56

cristo pisze:Silnik jest juz na wtrysku i trzyma mi ok 1700 obr/min.
Tak z ciekawo?ci - ile obrot?w/min. powinno by? na biegu ja?owym po rozgrzaniu silnika ?

Awatar użytkownika
cristo
pisarz
pisarz
Posty: 280
Rejestracja: czw 20 kwie 2006, 18:13
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: cristo » ndz 07 maja 2006, 23:00

Tak z ciekawo?ci - ile obrot?w/min. powinno by? na biegu ja?owym po rozgrzaniu silnika ?
Okolo 1200 - 1300. Z tego co sie orientuje to we wszystkich VFRkach te obroty lekko plywaja.

UxY
Administrator
Administrator
Posty: 1467
Rejestracja: sob 29 paź 2005, 17:05
Imię: Łukasz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: UxY » pn 08 maja 2006, 00:55

Ja co prawda mam troche inny silnik :P i nie mam PGM'a ;] Ale przy mocnym rozgrzaniu silnik ma jakie? 1600/1700 obrot?w, przy standardowej je?dzie jak jest ciep?y to ma ko?o 1500/1400.

Awatar użytkownika
Bart
teksciarz
teksciarz
Posty: 105
Rejestracja: pn 06 mar 2006, 12:23
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Bart » pn 08 maja 2006, 01:53

Regulacja jest w postaci plastikowego pokr?t?a umieszczonego gdziesz na wysokosci przepustnic po lewej lub prawej stronie silnika, najczesciej mocowane na koncu owiewki. Jak cos to wieliczka jest rzut beretem, moze kiedys przy spotkaniu sie oblooka ;) ---> http://vfr.superhost.pl/vfrfcp/forum/vi ... .php?t=222
Wolne obroty w VFR to wg producenta 1200+-50 obr/min. Przynajmniej dla PGM, ale przy gaznikach chba powinno byc tak samo, 1500-1700 to chyba deko za duzo. Falowanie wyst?puje chyba zawsze lecz tez nie powinno byc za duze, znaczy raczej nieodczuwalne ale widoczne na obrotku.
http://www.mkh.strefa.pl <- Małopolski Klub Hondy

Awatar użytkownika
Yaco
klepacz
klepacz
Posty: 942
Rejestracja: wt 22 lis 2005, 09:13
Imię: Jacek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Yaco » pn 08 maja 2006, 11:05

A co je?li mam odczuwalne (sycha?) a obrotek stoi r?wniutko? Wogle co? mnie denerwuje w silniku, jako? brzydko chodzi... :neutral:
Ostatnio zmieniony pn 08 maja 2006, 11:35 przez Yaco, łącznie zmieniany 1 raz.
Leję na rzędówki, single i śmierdzące cwajtakty...
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka

Awatar użytkownika
maciek
klepacz
klepacz
Posty: 573
Rejestracja: pt 18 lis 2005, 09:05
Imię: Maciej
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Piaseczno
Kontakt:

Post autor: maciek » pn 08 maja 2006, 11:12

Regulacja obr. biegu ja?owego w RC46 dost?pna jest po prawej stronie, przez otw?r w ramie za?lepiony ma?? czarn? gumk? lub plastikiem. Poptrzebny chyba jest d?ugi ?rubokr?t.
maciek | była VFR800FI | Fotografia www.piech-dubis.com

Awatar użytkownika
Bart
teksciarz
teksciarz
Posty: 105
Rejestracja: pn 06 mar 2006, 12:23
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Bart » pn 08 maja 2006, 18:31

maciek pisze:Regulacja obr. biegu ja?owego w RC46 dost?pna jest po prawej stronie, przez otw?r w ramie za?lepiony ma?? czarn? gumk? lub plastikiem. Poptrzebny chyba jest d?ugi ?rubokr?t.
Nio i wszystko i na temat tego mi brakowalo bo w VTECu jest deko inaczej ;)
http://www.mkh.strefa.pl <- Małopolski Klub Hondy

Awatar użytkownika
cristo
pisarz
pisarz
Posty: 280
Rejestracja: czw 20 kwie 2006, 18:13
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: cristo » pn 08 maja 2006, 19:36

Podniesliscie mnie na duchu. Sadzilem, ze nie ma zadnej regulacji. Zaraz ide do garazu sprobowac znalezc ta srubke. Jesli zadziala to bede wniebowziety :D Myslalem, ze to powazny problem z wtryskiem...

[ Dodano: 2006-05-08, 20:56 ]
Kurcze, dziala!
Wielkie dzieki za pomoc ;)

Awatar użytkownika
sebavfr
teksciarz
teksciarz
Posty: 149
Rejestracja: wt 22 lis 2005, 20:31
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Mińsk Maz.

Post autor: sebavfr » pn 08 maja 2006, 21:30

cristo pisze:Podniesliscie mnie na duchu. Sadzilem, ze nie ma zadnej regulacji. Zaraz ide do garazu sprobowac znalezc ta srubke. Jesli zadziala to bede wniebowziety :D Myslalem, ze to powazny problem z wtryskiem...

[ Dodano: 2006-05-08, 20:56 ]
Kurcze, dziala!
Wielkie dzieki za pomoc ;)
Witam to daj zna? jaki to przynios?o efekt :mrgreen:
Lepsza od rowera jest tylko VFRra.

VFR 800. 2001.

Awatar użytkownika
Bart
teksciarz
teksciarz
Posty: 105
Rejestracja: pn 06 mar 2006, 12:23
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Bart » pn 08 maja 2006, 23:18

cristo pisze: [ Dodano: 2006-05-08, 20:56 ]
Kurcze, dziala!
Wielkie dzieki za pomoc ;)
Bomba :D teraz powiedz jeszcze kiedy masz ochote sie spotkac i pokazac efekt regulacji he he (kazdy pretekst jest dobry :P )
http://www.mkh.strefa.pl <- Małopolski Klub Hondy

Awatar użytkownika
rommi
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2358
Rejestracja: śr 30 lis 2005, 16:34
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Józefosław k/Piaseczna
Kontakt:

Post autor: rommi » wt 09 maja 2006, 09:31

cristo pisze:Okolo 1200 - 1300. Z tego co sie orientuje to we wszystkich VFRkach te obroty lekko plywaja.
Bart pisze:Wolne obroty w VFR to wg producenta 1200+-50 obr/min. Przynajmniej dla PGM,
no to wszystko w normie :mrgreen:

Awatar użytkownika
MadziX
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3123
Rejestracja: pn 01 maja 2006, 22:08
Imię: Magdalena
Płeć: Kobieta
Lokalizacja: GDAŃSK
Kontakt:

Post autor: MadziX » wt 09 maja 2006, 11:03

u mnie s? wachania pom 1100 a 1300...jak czasem s? za wysoko to podkr?c? ?rubk? i jest git..
Obrazek

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości