Macie problem z mechaniką VFRy? Piszcie.
-
cristo
- pisarz

- Posty: 280
- Rejestracja: czw 20 kwie 2006, 18:13
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wieliczka
-
Kontakt:
Post
autor: cristo » ndz 07 maja 2006, 11:52
Od poczatku mam problem z obrotami biegu jalowego. Silnik jest juz na wtrysku i trzyma mi ok 1700 obr/min. Spotkaliscie sie moze z czyms takim? Na moj gust albo ktoras czujka daje zly sygnal, ale cos sie pomieszalo w centralce. Moze da sie w jakis sposob przywrocic fabryczne ustawienia komputera. Myslalem, zeby rozlaczyc akumulator na jakis czas i sprobowac znowu podpiac. Nie bardzo mam pojecie jak w inny sposob mozna sie za to zabrac.
Gdyby ktos mial jakis pomysl to bede wdzieczny

-
Bart
- teksciarz

- Posty: 105
- Rejestracja: pn 06 mar 2006, 12:23
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontakt:
Post
autor: Bart » ndz 07 maja 2006, 17:45
Hmm a czy ?ruba regulacji wolnych obrot?w nie funkcjonuje, u mnie takowa istnieje, w gaznikach tez wiec i Ty pewnie j? masz, u mnie umiejscowiona jest z prawej strony delikatnie pod owiewk?.
-
cristo
- pisarz

- Posty: 280
- Rejestracja: czw 20 kwie 2006, 18:13
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wieliczka
-
Kontakt:
Post
autor: cristo » ndz 07 maja 2006, 20:50
Bart pisze:Hmm a czy ?ruba regulacji wolnych obrot?w nie funkcjonuje, u mnie takowa istnieje, w gaznikach tez wiec i Ty pewnie j? masz, u mnie umiejscowiona jest z prawej strony delikatnie pod owiewk?.
Nie wiedzialem o czyms takim... Gdzie dokladniej ona sie znajduje? Mysle, ze to rozwiazaloby moj problem

-
rommi
- ostry klepacz

- Posty: 2358
- Rejestracja: śr 30 lis 2005, 16:34
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Józefosław k/Piaseczna
-
Kontakt:
Post
autor: rommi » ndz 07 maja 2006, 22:56
cristo pisze:Silnik jest juz na wtrysku i trzyma mi ok 1700 obr/min.
Tak z ciekawo?ci - ile obrot?w/min. powinno by? na biegu ja?owym po rozgrzaniu silnika ?
-
cristo
- pisarz

- Posty: 280
- Rejestracja: czw 20 kwie 2006, 18:13
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wieliczka
-
Kontakt:
Post
autor: cristo » ndz 07 maja 2006, 23:00
Tak z ciekawo?ci - ile obrot?w/min. powinno by? na biegu ja?owym po rozgrzaniu silnika ?
Okolo 1200 - 1300. Z tego co sie orientuje to we wszystkich VFRkach te obroty lekko plywaja.
-
UxY
- Administrator

- Posty: 1467
- Rejestracja: sob 29 paź 2005, 17:05
- Imię: Łukasz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Pruszków
-
Kontakt:
Post
autor: UxY » pn 08 maja 2006, 00:55
Ja co prawda mam troche inny silnik

i nie mam PGM'a ;] Ale przy mocnym rozgrzaniu silnik ma jakie? 1600/1700 obrot?w, przy standardowej je?dzie jak jest ciep?y to ma ko?o 1500/1400.
-
Bart
- teksciarz

- Posty: 105
- Rejestracja: pn 06 mar 2006, 12:23
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontakt:
Post
autor: Bart » pn 08 maja 2006, 01:53
Regulacja jest w postaci plastikowego pokr?t?a umieszczonego gdziesz na wysokosci przepustnic po lewej lub prawej stronie silnika, najczesciej mocowane na koncu owiewki. Jak cos to wieliczka jest rzut beretem, moze kiedys przy spotkaniu sie oblooka

--->
http://vfr.superhost.pl/vfrfcp/forum/vi ... .php?t=222
Wolne obroty w VFR to wg producenta 1200+-50 obr/min. Przynajmniej dla PGM, ale przy gaznikach chba powinno byc tak samo, 1500-1700 to chyba deko za duzo. Falowanie wyst?puje chyba zawsze lecz tez nie powinno byc za duze, znaczy raczej nieodczuwalne ale widoczne na obrotku.
-
Yaco
- klepacz

- Posty: 942
- Rejestracja: wt 22 lis 2005, 09:13
- Imię: Jacek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: Yaco » pn 08 maja 2006, 11:05
A co je?li mam odczuwalne (sycha?) a obrotek stoi r?wniutko? Wogle co? mnie denerwuje w silniku, jako? brzydko chodzi...

Ostatnio zmieniony pn 08 maja 2006, 11:35 przez
Yaco, łącznie zmieniany 1 raz.
Leję na rzędówki, single i śmierdzące cwajtakty...
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka
-
maciek
- klepacz

- Posty: 573
- Rejestracja: pt 18 lis 2005, 09:05
- Imię: Maciej
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Piaseczno
-
Kontakt:
Post
autor: maciek » pn 08 maja 2006, 11:12
Regulacja obr. biegu ja?owego w RC46 dost?pna jest po prawej stronie, przez otw?r w ramie za?lepiony ma?? czarn? gumk? lub plastikiem. Poptrzebny chyba jest d?ugi ?rubokr?t.
-
Bart
- teksciarz

- Posty: 105
- Rejestracja: pn 06 mar 2006, 12:23
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontakt:
Post
autor: Bart » pn 08 maja 2006, 18:31
maciek pisze:Regulacja obr. biegu ja?owego w RC46 dost?pna jest po prawej stronie, przez otw?r w ramie za?lepiony ma?? czarn? gumk? lub plastikiem. Poptrzebny chyba jest d?ugi ?rubokr?t.
Nio i wszystko i na temat tego mi brakowalo bo w VTECu jest deko inaczej

-
cristo
- pisarz

- Posty: 280
- Rejestracja: czw 20 kwie 2006, 18:13
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wieliczka
-
Kontakt:
Post
autor: cristo » pn 08 maja 2006, 19:36
Podniesliscie mnie na duchu. Sadzilem, ze nie ma zadnej regulacji. Zaraz ide do garazu sprobowac znalezc ta srubke. Jesli zadziala to bede wniebowziety

Myslalem, ze to powazny problem z wtryskiem...
[ Dodano: 2006-05-08, 20:56 ]
Kurcze, dziala!
Wielkie dzieki za pomoc

-
sebavfr
- teksciarz

- Posty: 149
- Rejestracja: wt 22 lis 2005, 20:31
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Mińsk Maz.
Post
autor: sebavfr » pn 08 maja 2006, 21:30
cristo pisze:Podniesliscie mnie na duchu. Sadzilem, ze nie ma zadnej regulacji. Zaraz ide do garazu sprobowac znalezc ta srubke. Jesli zadziala to bede wniebowziety

Myslalem, ze to powazny problem z wtryskiem...
[ Dodano: 2006-05-08, 20:56 ]
Kurcze, dziala!
Wielkie dzieki za pomoc

Witam to daj zna? jaki to przynios?o efekt

Lepsza od rowera jest tylko VFRra.
VFR 800. 2001.
-
Bart
- teksciarz

- Posty: 105
- Rejestracja: pn 06 mar 2006, 12:23
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontakt:
Post
autor: Bart » pn 08 maja 2006, 23:18
cristo pisze:
[ Dodano: 2006-05-08, 20:56 ]
Kurcze, dziala!
Wielkie dzieki za pomoc

Bomba

teraz powiedz jeszcze kiedy masz ochote sie spotkac i pokazac efekt regulacji he he (kazdy pretekst jest dobry

)
-
rommi
- ostry klepacz

- Posty: 2358
- Rejestracja: śr 30 lis 2005, 16:34
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Józefosław k/Piaseczna
-
Kontakt:
Post
autor: rommi » wt 09 maja 2006, 09:31
cristo pisze:Okolo 1200 - 1300. Z tego co sie orientuje to we wszystkich VFRkach te obroty lekko plywaja.
Bart pisze:Wolne obroty w VFR to wg producenta 1200+-50 obr/min. Przynajmniej dla PGM,
no to wszystko w normie

-
MadziX
- stary wyjadacz

- Posty: 3123
- Rejestracja: pn 01 maja 2006, 22:08
- Imię: Magdalena
- Płeć: Kobieta
- Lokalizacja: GDAŃSK
-
Kontakt:
Post
autor: MadziX » wt 09 maja 2006, 11:03
u mnie s? wachania pom 1100 a 1300...jak czasem s? za wysoko to podkr?c? ?rubk? i jest git..
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości