skrzynia - 2ka nie wlazi jak powinna ?

Macie problem z mechaniką VFRy? Piszcie.
Awatar użytkownika
Shoov
klepacz
klepacz
Posty: 813
Rejestracja: pn 05 gru 2005, 20:50
Model VFR: orzeł 7
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

skrzynia - 2ka nie wlazi jak powinna ?

Post autor: Shoov » sob 06 maja 2006, 12:09

Mam takie pytanko bo mnie niepokoi pewien objaw, wszystkie biegi mi ?adnie wskakuja wystaczy musn?c butem dzwignie i jest cacy, natomiast dw?jka lapie wy?ej musze buciora podnosic ?eby mi bieg wszed? do tego odg?os wbijania 2ki jest g?o?niejszy ni? w przypadku wbicia jedynki tak mi sie przynajmniej wydaje. To powa?ne ?

seba_VF750FR
klepacz
klepacz
Posty: 901
Rejestracja: ndz 19 mar 2006, 22:14
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Bartoszyce
Kontakt:

Post autor: seba_VF750FR » sob 06 maja 2006, 13:35

a jakis szum czy podobne odglosy sie wydobywaj? podczas jazdy na dwojce ??

Awatar użytkownika
Bart
teksciarz
teksciarz
Posty: 105
Rejestracja: pn 06 mar 2006, 12:23
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Bart » sob 06 maja 2006, 16:03

U mnie dw?ja tez ciezej wchodzi moze tak ma byc :D
http://www.mkh.strefa.pl <- Małopolski Klub Hondy

UxY
Administrator
Administrator
Posty: 1467
Rejestracja: sob 29 paź 2005, 17:05
Model VFR: MTS1000DS oraz CBRXX
Imię: Łukasz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: UxY » sob 06 maja 2006, 16:13

Podobnie u mnie :P Dw?jke musze wbi? mocniej bo inaczej albo wyskoczy albo jako? tak dziwnie chodzi :P Ale to ju? moze by? pi?tno czasu kt?re odbija sie na skrzyni.

Awatar użytkownika
Yaco
klepacz
klepacz
Posty: 942
Rejestracja: wt 22 lis 2005, 09:13
Model VFR: RC36I ('92)
Imię: Jacek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Yaco » sob 06 maja 2006, 16:47

Noooorma, mia?em tak w CBR600 mam i teraz w VFR :D
Leję na rzędówki, single i śmierdzące cwajtakty...
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka

Awatar użytkownika
Vlaad
klepacz
klepacz
Posty: 956
Rejestracja: pt 18 lis 2005, 08:27
Model VFR: R3 1050 ST
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa/Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Vlaad » sob 06 maja 2006, 19:16

Potwierdzam... to moja trzecia Honda i wszystkie tak mia?y: VT500C, CB650SC, VFR750F. Taka ju? uroda skrzy? Hondy - troch? to wkurza, ale mozna sie przyzwyczai

Awatar użytkownika
Shoov
klepacz
klepacz
Posty: 813
Rejestracja: pn 05 gru 2005, 20:50
Model VFR: orzeł 7
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Shoov » sob 06 maja 2006, 21:08

Super, kamie? spad? mi z serca ;) juz sie martwi?em ?e kolejne nieplanowane wydatki mnie dopadn?, serdeczne dzieki za info.

P.S. nic nie szumi na szcz??cie, przynajmniej ja nic nie s?ysze takiego :mrgreen:

Awatar użytkownika
Pawel
pisarz
pisarz
Posty: 349
Rejestracja: pn 15 maja 2006, 08:28
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Pawel » śr 24 maja 2006, 23:30

VFR ma wad? wielu modeli Hondy. Przerabia?em to, nawet w nowych motocyklach z zerowym przebiegiem i jest tylko jedno lekarstwo. Odpowiedznia zmiana bieg?w :-). Czyli kr?tkie wysprz?glenie, albo jazda bez sprz?g?a, co sam praktykuj?.

Pawel
Gwiaza rocka, czarny koń wyścigów motocyklowych, kwiat polskiego dziennikarstwa, mistrz obiektywu - ot zwykły skromny chłopak ...

Awatar użytkownika
Vlaad
klepacz
klepacz
Posty: 956
Rejestracja: pt 18 lis 2005, 08:27
Model VFR: R3 1050 ST
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa/Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Vlaad » czw 13 lip 2006, 09:24

Wczoraj zdecydowa?em si? na zmian? oleju. Do tej pory zalany by? p??syntetyk Motul 5100 10W40 i mia?em wra?enie, ?e w tych upa?ach nie daje sobie rady. Najbardziej wyczuwalnym objawem by?a coraz gorsza praca skrzyni bieg?w w miar? nagrzeawnia sie silnika. W mie?cie a? j?cza?a i szkoda mi by?o mojej vfr-y. Wczoraj zajrza?em do Pawla pogada?... pogadali?my i z rozp?du zmienili?my olej :mrgreen: . Wlany jest syntetyczny Liqui Molly Racing Synth 4T 10W50 (API SG). I co? Super! Skrzynia od?y?a i pracuje z lekkim "klik". Nawet dw?jka, kt?ra zawsze by?a troch? oporna wchodzi wyczuwalnie lepiej. Poza tym to, co zlecia?o z silnika wygl?da?o... no c??, coraz bardziej sceptycznie podchodz? do wymain oleju co 12 kkm. Po?owa tego dystansu zrobi?a z oleju syf. By? mo?e to zas?uga jazdy g??wnie po mie?cie. B?d? si? stara? w miar? mo?liwo?ci zmienia? olej co 6 kkm.

aVe vfr

PeeS
Acha... w Zielonce mo?na kupi? Liqui Molly 10W50 za 31 zeta za litr, czyli tyle ile kosztuje p??syntetyk w LARSSON-nie.
Ostatnio zmieniony czw 13 lip 2006, 11:27 przez Vlaad, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Shoov
klepacz
klepacz
Posty: 813
Rejestracja: pn 05 gru 2005, 20:50
Model VFR: orzeł 7
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Shoov » czw 13 lip 2006, 11:22

chyba tez zmienie bo moja skrzynia rzezi okrutnie, chyba ?e to sprzeglo tak rzezi ... w kazdym razie cos rzezi i sie tlucze i nie wiem co to jest wydaje mi sie ze sprzeglo, w sumie sie nie slizga nic sie nie dzieje tylko sie co? tlucze... nie mam pomyslu co to moze byc.

Awatar użytkownika
Pawel
pisarz
pisarz
Posty: 349
Rejestracja: pn 15 maja 2006, 08:28
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Pawel » czw 13 lip 2006, 18:38

Mam nadziej?, ?e przy okazji obali si? mit, ?e nie mo?na do starszego silnika wlewa? pe?nego syntetyka :-).

Pawel
Gwiaza rocka, czarny koń wyścigów motocyklowych, kwiat polskiego dziennikarstwa, mistrz obiektywu - ot zwykły skromny chłopak ...

Awatar użytkownika
sebavfr
teksciarz
teksciarz
Posty: 149
Rejestracja: wt 22 lis 2005, 20:31
Model VFR: RC46 "2001.
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Mińsk Maz.

Post autor: sebavfr » czw 13 lip 2006, 18:57

Wi?c je?eli poprawi?a si? praca skrzyni to mo?e to nie jest g?upi pomys?, bo u mnie na p?? syntetyki praca skrzyni bieg?w te? mi si? nie podoba, cho? zawsze zmieniam olej, co 6 ty?.
Vlaad informuj nas jak ci si? zachowuje skrzynia i czy nie masz jaki? wyciek?w z silnika, czyta?, ?e nie powinno si? zmienia? oleju z p?? na pe?ny syntetyk, bo ten potrafi, rozczelnic silnik. Powodzenia seba.
:mrgreen:
Lepsza od rowera jest tylko VFRra.

VFR 800. 2001.

Awatar użytkownika
Vlaad
klepacz
klepacz
Posty: 956
Rejestracja: pt 18 lis 2005, 08:27
Model VFR: R3 1050 ST
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa/Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Vlaad » czw 13 lip 2006, 20:20

Mo?liwo?? "rozszczelnienia" silnika to moim zdaniem mit. Bardziej nale?y si? obawia? wyp?ukania syfu, kt?ry mo?e zatka? cienkie kana?y olejowe. Tego te? si? nie obawiam poniewa? dobry p??syntetyk te? ma wysokie w?a?ciwo?ci myj?ce. Wydaje mi si?, ?e Motul (zalany poprzednio) to dobry olej i nie mam si? czego obawia?. Zreszt? nie oszukujmy si?, syntetyk to nie "szuwaks cud" i nie wyp?ucze gwa?townie nagaru (o ile jest w og?le co wyp?ukiwa?). Je?eli ju?, to nast?pi to stopniowo i nie ma si? co stresowa?. Gdyby silnik by? nieszczelny to i tak co? by ciek?o, w ko?cu 10W40 to do?? rzadki olej i raczej niczego nie uszczelni.

aVe vfr

DaVeeD
bywalec
bywalec
Posty: 34
Rejestracja: śr 13 wrz 2006, 20:13
Model VFR: RC24
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Ząbki
Kontakt:

Post autor: DaVeeD » sob 23 wrz 2006, 12:17

Hehe, u mnie tez problem z drugim. Dwójka albo nie wskakuje, albo wyskakuje zaraz po puszczeniu sprzęgła. Ale to tylko czasami! Za to jak próbowałem zmienić bieg bez sprzęgła, to dwójeczka wskoczyła jak w ciepłe masełko ;-) Tylko nie wiem czy bez sprzęgła biegi też będę wbijał na wysokich obrotach (na które narazie nie wjeżdżam :razz: ). Poza tym zadnego szarpania skrzyni nic z tych rzeczy. Kurczę, coraz bardziej mi się ten motocykl podoba :lol:

Awatar użytkownika
Little Sister
klepacz
klepacz
Posty: 689
Rejestracja: pt 25 sie 2006, 21:21
Model VFR: RC24
Płeć: Kobieta
Lokalizacja: Nibylandia
Kontakt:

Post autor: Little Sister » sob 23 wrz 2006, 15:05

A u mnie coś się powaliło z luzem... Ciężko go znaleść :shock:
Wbija się 1 albo 2 a luzu nie ma :???:
To troche irytujące, ze musze trzymać sprzegło zeby mi moto nie szarpało jak odpalam wrrrr...

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości