Strona 1 z 2

prędkość przy 6000rpm na 6 biegu

: sob 08 kwie 2006, 20:27
autor: Shoov
jakiego rz?du powinna byc pr?dko?c w vfr750 przy 6ty? obot?w na 6 biegu ? kto? pamieta mo?e ?

: sob 08 kwie 2006, 20:43
autor: sebavfr
O ile mnie pami?? nie myli to wydaj? mi si? ?e 120 ale nie jestem pewien.

seba.

: sob 08 kwie 2006, 20:55
autor: zbyl
przy 6 tys. sadze ze cos kolo 130 - 140 jutro moge sprawdzic. :-

zbyl

: sob 08 kwie 2006, 22:27
autor: olo
130

: sob 08 kwie 2006, 23:47
autor: UxY
mi wychodzi ko?o 140, ko?o 7 tys mam juz 160.

: ndz 09 kwie 2006, 01:04
autor: Shoov
oks, dzieki wiekie Panowie za info, martwi?em sie ?e ciut za s?abo leci ale widze ?e jest w normie czyli 130, pytanie mo?e by?o dziwne ale jako ?e dopiero zaczynam przygode na tym sprz?cie to chcia?em sie upewnic ?e wszystko z nim w porz?dku nie sprawdzaj?c ile max poleci bo przyznam ?e jeszcze troche sie boje ;).

: ndz 09 kwie 2006, 15:09
autor: Bart
shoovfr750 pisze:... chcia?em sie upewnic ?e wszystko z nim w porz?dku nie sprawdzaj?c ile max poleci bo przyznam ?e jeszcze troche sie boje ;).
Witaj w klubie, ja na swoim zobaczylem dopiero jakies 190 i juz mi wystarczylo :mrgreen: ale spokojnie i do celu :P

: ndz 09 kwie 2006, 20:36
autor: Młody
ja mam bodajze blisko 140
shoovfr750 pisze:ile max poleci bo przyznam ?e jeszcze troche sie boje
tescilem na lotnisku:
- w jedna strone 240
- w druga strone 250

pomiar wiarygodny o warunki: w 2 strony i plasko. qmpel jadacy bandziorem 1200 obok mnie mial te same wskazania :D ale wrazenia bardziej zes*ane:D

i pare razy po 240 i po 250 na obwodnicy w gda

ile to jest realnie (ile przeklamania), to musialbym zamocowac sigme ;)

generalnie VFR przy duzej predkosci czuje sie bardzo pewnie, latwa w prowadzeniu, mnie wrecz predkosc "nie robi". niestety nalezy myslec i przewidywac, bo droga hamowania jest dluga, a czas na reakcje maly.

: ndz 09 kwie 2006, 21:31
autor: UxY
u mnie na razie najszybciej by?o 220 i niestety polonez sie telepa? :P tak?e musia?m zwolni?. Ile b?dzie powiem jak sie uda :) A i zgadzam sie z M?odym, VFR'a przy du?ych pr?dko?ciach jest bardzo stabilna :)

: ndz 09 kwie 2006, 23:17
autor: AGENTII
M?ody pisze:generalnie VFR przy duzej predkosci czuje sie bardzo pewnie, latwa w prowadzeniu, mnie wrecz predkosc "nie robi". niestety nalezy myslec i przewidywac, bo droga hamowania jest dluga, a czas na reakcje maly.
Potwierdzam ja na swojej 240 i naprawde poezja :mrgreen:

: pn 10 kwie 2006, 07:55
autor: zbyl
Predkosc u mnie przy 6 tys. na 6 biegu to 130.

Wiem jeszcze tyle ze przy pomiarze z GPS roznice wynosza 5 km/h wiec
pewnie realna predkosc to 125.


zbyl

: wt 11 kwie 2006, 17:22
autor: Vlaad
Moja VFR-a poleci max 190 i koniec, w dodatku max osi?ga ju? na trzecim biegu :D . P?ki co brak kasy na "europejski" modu? zap?onowy.

: wt 11 kwie 2006, 19:04
autor: seba_VF750FR
ale za to masz silnik w zajebistym stanie pewnie , ps modul mozesz nabyc juz za jekies 200z? u?ywk

: wt 11 kwie 2006, 19:05
autor: Shoov
moja jak narazie posz?a 170 ale wiecej wole nie te?cic jak narazie ;)

: wt 11 kwie 2006, 19:53
autor: Vlaad
seba_VF750FR pisze:ale za to masz silnik w zajebistym stanie pewnie , ps modul mozesz nabyc juz za jekies 200z? u?ywk?
He, he, to nie ma wp?ywu na stan silnika. Moc silnika nie jest zd?awiona, za to jest odci?cie zap?onu przy 190 km/h. Na czerwone pole wkr?ca si? jak ka?da VFR. To taki sko?nooki durny patent.