prędkość przy 6000rpm na 6 biegu
- Shoov
- klepacz
- Posty: 813
- Rejestracja: pn 05 gru 2005, 20:50
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
prędkość przy 6000rpm na 6 biegu
jakiego rz?du powinna byc pr?dko?c w vfr750 przy 6ty? obot?w na 6 biegu ? kto? pamieta mo?e ?
Ostatnio zmieniony czw 27 lip 2006, 00:36 przez Shoov, łącznie zmieniany 1 raz.
- Shoov
- klepacz
- Posty: 813
- Rejestracja: pn 05 gru 2005, 20:50
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
oks, dzieki wiekie Panowie za info, martwi?em sie ?e ciut za s?abo leci ale widze ?e jest w normie czyli 130, pytanie mo?e by?o dziwne ale jako ?e dopiero zaczynam przygode na tym sprz?cie to chcia?em sie upewnic ?e wszystko z nim w porz?dku nie sprawdzaj?c ile max poleci bo przyznam ?e jeszcze troche sie boje .
- Bart
- teksciarz
- Posty: 105
- Rejestracja: pn 06 mar 2006, 12:23
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Witaj w klubie, ja na swoim zobaczylem dopiero jakies 190 i juz mi wystarczylo ale spokojnie i do celushoovfr750 pisze:... chcia?em sie upewnic ?e wszystko z nim w porz?dku nie sprawdzaj?c ile max poleci bo przyznam ?e jeszcze troche sie boje .
http://www.mkh.strefa.pl <- Małopolski Klub Hondy
- Młody
- zadomowiony
- Posty: 72
- Rejestracja: pt 10 mar 2006, 14:07
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
ja mam bodajze blisko 140
- w jedna strone 240
- w druga strone 250
pomiar wiarygodny o warunki: w 2 strony i plasko. qmpel jadacy bandziorem 1200 obok mnie mial te same wskazania ale wrazenia bardziej zes*ane:D
i pare razy po 240 i po 250 na obwodnicy w gda
ile to jest realnie (ile przeklamania), to musialbym zamocowac sigme
generalnie VFR przy duzej predkosci czuje sie bardzo pewnie, latwa w prowadzeniu, mnie wrecz predkosc "nie robi". niestety nalezy myslec i przewidywac, bo droga hamowania jest dluga, a czas na reakcje maly.
tescilem na lotnisku:shoovfr750 pisze:ile max poleci bo przyznam ?e jeszcze troche sie boje
- w jedna strone 240
- w druga strone 250
pomiar wiarygodny o warunki: w 2 strony i plasko. qmpel jadacy bandziorem 1200 obok mnie mial te same wskazania ale wrazenia bardziej zes*ane:D
i pare razy po 240 i po 250 na obwodnicy w gda
ile to jest realnie (ile przeklamania), to musialbym zamocowac sigme
generalnie VFR przy duzej predkosci czuje sie bardzo pewnie, latwa w prowadzeniu, mnie wrecz predkosc "nie robi". niestety nalezy myslec i przewidywac, bo droga hamowania jest dluga, a czas na reakcje maly.
- AGENTII
- pisarz
- Posty: 250
- Rejestracja: wt 15 lis 2005, 22:43
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Potwierdzam ja na swojej 240 i naprawde poezjaM?ody pisze:generalnie VFR przy duzej predkosci czuje sie bardzo pewnie, latwa w prowadzeniu, mnie wrecz predkosc "nie robi". niestety nalezy myslec i przewidywac, bo droga hamowania jest dluga, a czas na reakcje maly.
MANIEK OLSZTYN
www.extreme.olsztyn.pl
www.extreme.olsztyn.pl
-
- klepacz
- Posty: 901
- Rejestracja: ndz 19 mar 2006, 22:14
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Bartoszyce
- Kontakt:
- Vlaad
- klepacz
- Posty: 956
- Rejestracja: pt 18 lis 2005, 08:27
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa/Olsztyn
- Kontakt:
He, he, to nie ma wp?ywu na stan silnika. Moc silnika nie jest zd?awiona, za to jest odci?cie zap?onu przy 190 km/h. Na czerwone pole wkr?ca si? jak ka?da VFR. To taki sko?nooki durny patent.seba_VF750FR pisze:ale za to masz silnik w zajebistym stanie pewnie , ps modul mozesz nabyc juz za jekies 200z? u?ywk?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości