gasnąca sprawa

Macie problem z mechaniką VFRy? Piszcie.
Awatar użytkownika
tezet_tc
Posty: 19
Rejestracja: pn 30 maja 2011, 10:00
Imię: Piotr
województwo: łódzkie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: ŁDZ

Re: gasnąca sprawa

Post autor: tezet_tc » śr 08 maja 2013, 10:46

emil pisze:a co z czyszczeniem i synchro wytrysku?
co do czyszczenia wtryskow to i owszem rowniez na weekend to odkladam, ale synchro? czy to nie komputer tym steruje? jak to sie synchronizuje? jedyne jeszcze co mi przychodzi na mysl to regulacja luzow zaworowych.

Awatar użytkownika
tezet_tc
Posty: 19
Rejestracja: pn 30 maja 2011, 10:00
Imię: Piotr
województwo: łódzkie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: ŁDZ

Re: gasnąca sprawa

Post autor: tezet_tc » śr 08 maja 2013, 10:54

harylog pisze: bo dzięki dociekliwości forumowych kolegów, koszty zamiennika filtra w porównaniu do oryginału są sporo niższe.
a widzialem juz ten temat, wlasnie po tym przyszlo mi do glowy ze czas zajrzec do filtru. wczesniej jezdzilem virowka i tez mialem taka sytuacje. tam co prawda wymienilem filtr, ale moto mi zgasl daleko od domu i musialem w polowych warunkach cos wymyslic. i wlasnie zobaczylem ten filtr. wydmuchalem syf i na chate dojechalem

Awatar użytkownika
Arnold
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2421
Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
Imię: Arnold
województwo: opolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: gasnąca sprawa

Post autor: Arnold » śr 08 maja 2013, 18:47

tezet_tc pisze: ale synchro? czy to nie komputer tym steruje? jak to sie synchronizuje?
Synchronizuje się przepustnice, nie wtryski. Każdą przepustnicę można z osobna ustawić, jej przepływ. Efektem regulacji jest podciśnienie za nią powodowane suwem ssania w cylindrze. Mocniej otwarta przepustnica to mniejsze podciśnienie. Chodzi o to żeby na wszystkich cylindrach było takie same podciśnienie bądź takie jakie zaleca producent. Dla przykładu. Tak jakby w dwóch przepustnicach jedna była prawie zamknięta, a druga otwarta w połowie. Efekt będzie taki że do dwóch cylindrów będzie dostarczana różna ilość mieszanki co spowoduje nie równą pracę silnika.
Obrazek

Jak głupio pieprzę, to wybaczcie mi, ale jestem po kilku głębszych. :szczerbaty

Awatar użytkownika
tezet_tc
Posty: 19
Rejestracja: pn 30 maja 2011, 10:00
Imię: Piotr
województwo: łódzkie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: ŁDZ

Re: gasnąca sprawa

Post autor: tezet_tc » czw 09 maja 2013, 00:31

Arnold pisze: Każdą przepustnicę można z osobna ustawić, jej przepływ.
a jak?

Awatar użytkownika
Arnold
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2421
Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
Imię: Arnold
województwo: opolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: gasnąca sprawa

Post autor: Arnold » czw 09 maja 2013, 11:09

Bierzesz do ręki wakuometr, podłączasz pod przewody albo króćce podciśnienia i kręcisz śrubkami. ;) W serwisówce ten proces jest dokładnie opisany.
Obrazek

Jak głupio pieprzę, to wybaczcie mi, ale jestem po kilku głębszych. :szczerbaty

Awatar użytkownika
tezet_tc
Posty: 19
Rejestracja: pn 30 maja 2011, 10:00
Imię: Piotr
województwo: łódzkie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: ŁDZ

Re: gasnąca sprawa

Post autor: tezet_tc » czw 09 maja 2013, 22:55

no tak, moglem sie domyslic. dzieki za informacje

Awatar użytkownika
tezet_tc
Posty: 19
Rejestracja: pn 30 maja 2011, 10:00
Imię: Piotr
województwo: łódzkie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: ŁDZ

Re: gasnąca sprawa

Post autor: tezet_tc » śr 29 maja 2013, 09:25

Arnold pisze:Bierzesz do ręki wakuometr, podłączasz pod przewody albo króćce podciśnienia i kręcisz śrubkami. ;) W serwisówce ten proces jest dokładnie opisany.
Witam, w serwisowce jest opisane aby brac za wzor podcisnienie z 1 gardla. nastepnie na 3 i na 4 ma byc opdowiednio o 10 i 20 mmHg mniej. no i spoko.
moje pytanie tylko co z 2 gardlem??? jakos tego nie znalazlem w serwisowce :cry: . ustawic podcisnienie takie jak w 1 czy jakie??

Awatar użytkownika
kiki
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2502
Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
Imię: Piotr
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Węgrów
Kontakt:

Re: gasnąca sprawa

Post autor: kiki » śr 29 maja 2013, 09:45


Awatar użytkownika
tezet_tc
Posty: 19
Rejestracja: pn 30 maja 2011, 10:00
Imię: Piotr
województwo: łódzkie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: ŁDZ

Re: gasnąca sprawa

Post autor: tezet_tc » śr 29 maja 2013, 11:35

spoko :) dzieki, wszystko tak jak w serwisowce. tylko nadal nie wiem co z 2 gardlem?? co tam ustawiac?

Awatar użytkownika
Arnold
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2421
Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
Imię: Arnold
województwo: opolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: gasnąca sprawa

Post autor: Arnold » śr 29 maja 2013, 13:22

To co na pierwszym.
Obrazek

Jak głupio pieprzę, to wybaczcie mi, ale jestem po kilku głębszych. :szczerbaty

Awatar użytkownika
tezet_tc
Posty: 19
Rejestracja: pn 30 maja 2011, 10:00
Imię: Piotr
województwo: łódzkie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: ŁDZ

Re: gasnąca sprawa

Post autor: tezet_tc » czw 30 maja 2013, 08:35

dzieki ;)

Awatar użytkownika
Koobsky
pisarz
pisarz
Posty: 399
Rejestracja: pt 09 lis 2012, 22:03
Imię: Kuba
województwo: poza granicą Polski
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Bristol, UK
Kontakt:

Re: gasnąca sprawa

Post autor: Koobsky » sob 02 lis 2013, 23:22

Ciekaw jestem czy to synchronizowanie w czymś pomogło. Mojej też się zdarza zgasnąć w podobny sposób jak chwycę za sprzędło w "nieodpowiedniej" chwili. Nie jest to zbyt uciążliwe do puki się to zauważa. Gorzej jak by zdechła na mokrym i bym niczego nieświadomy puścił sprzęgło za szybko w lekkim złożeniu... Mogłoby być "wesoło"... ;]
Synchro muszę zrobić bo lekko mi faluje na wolnych obrotach. Cały czas się zastanawiam czy oddać do serwisu czy może kupić wakuometry i zrobić samemu. Nie mam od kogo pożyczyć a serwis pewnie skasuje mnie tyle co bym za wakuometry zapłacił...
http://www.goriders.net
Zapraszam do polajkowania mojego fanpage'a na facebook'u. :)
https://www.facebook.com/www.goriders.net

Moja VFR'a...
VFR 800 V-Tec

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości