Silnik chodzi na 3 cylindrach...
- DeVeDe
- pisarz
- Posty: 298
- Rejestracja: sob 10 sty 2009, 12:47
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa - Bródno
- Kontakt:
Silnik chodzi na 3 cylindrach...
Witam spoleczenstwo Mam problem... 2 dni temu jechalem sobie na moto.. gdzies w granicy 50-60 km/h... w pewnej chwili uslyszalem ze moto jakos niemrawo zaczelo sobie pierdziec... a przy probie odkrecenia manetki gazu moto po prostu nie jechalo. Po paru sekundach to przeszlo... Ale pare minut pozniej problem wrocil... znowu na pare sekund. Generalnie dzialo sie tak kilka razy. Wczoraj natomiast zrobilem ze 20 km i nic... bez problemu. Dzisiaj problem powrocil. Tyle ze juz nonstop chodzi na 3 cylindrach. Najciekawsze jest to ze moto bez problemu sobie odpala a dioda Fi sie nie wlacza podczas pracujacego silnika (tzw. swieci sie do czasu uruchomienia silnika... potem gasnie, czyli prawidlowo). Dodam ze jeszcze bledow nie sprawdzalem. Swiece zmienialem 3 lata temu. Mozliwe ze po prostu ktoras padla? Jak wyglada sprawa wymiany cewek zaplonowych i przewodow wysokiego napiecia? Wymienia to sie w ogole? Bo ceny czesci w Hondzie sprawily ze ugiely mi sie nogi. Moge jeszcze dodac ze sciagalem fajki ze swiec... poruszalem z nadzieja ze moze jakis syf sie dostal (cos zasniedzialo?).. i zalozylem ponownie... kilkakrotnie je wkladajac i zdejmujac. Niestety nie mialem mozliwosci sie im dobrze przyjrzec bo nie sciagalem ani chlodnicy oleju ani baku. Pojde dzisiaj i jeszcze sprawdze czy komputer jakies bledy wywala. Jakies wskazowki?
Pozdrawiam.
EDIT: Jeszcze jedno... przewody wysokiego napiecia i fajki swiec to jest calosc? Czy przewody da sie jakos odpiac od fajki?
Pozdrawiam.
EDIT: Jeszcze jedno... przewody wysokiego napiecia i fajki swiec to jest calosc? Czy przewody da sie jakos odpiac od fajki?
- emil
- stary wyjadacz
- Posty: 4209
- Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
- Imię: Łukasz
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: SO/SZA
Re: Silnik chodzi na 3 cylindrach...
spróbuj zamienić świece miejscami, to zobaczysz czy to którejś wina. Co do rozbieralności elementów - nie wiem. Posprawdzaj połączenia na cewkach, może gdzieś wsuwka spadła albo styk zardzewiał.
- DeVeDe
- pisarz
- Posty: 298
- Rejestracja: sob 10 sty 2009, 12:47
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa - Bródno
- Kontakt:
Re: Silnik chodzi na 3 cylindrach...
Hmm... no dobra. Dodam ze filtr oleju i paliwa nowy, powietrza zeszloroczny ale w b.dobrym stanie.
Jeszcze jedno... bardzo szkodzi silnikowi jak bym musial na 3 garach przejechac ze 30 km na warsztat? Nie mam ochoty dorobic piz&*#e uszu
Ma ktos liste bledow jakie moze wywalic komputer? Bo cos qrcze nie moge znalesc...
Jeszcze jedno... bardzo szkodzi silnikowi jak bym musial na 3 garach przejechac ze 30 km na warsztat? Nie mam ochoty dorobic piz&*#e uszu
Ma ktos liste bledow jakie moze wywalic komputer? Bo cos qrcze nie moge znalesc...
- Gacol
- klepacz
- Posty: 1921
- Rejestracja: wt 18 wrz 2007, 13:28
- Imię: Jacek
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Imielin
Re: Silnik chodzi na 3 cylindrach...
Zobacz lużne kable przy cewkach.Przebicie na kablach itd
VFR750 RC36 I
VTR1000 SP 1
VFR800 FI:)
VTR1000 SP 1
VFR800 FI:)
- zalew
- pisarz
- Posty: 253
- Rejestracja: pn 22 sie 2011, 22:21
- Imię: Andrzej
- województwo: zachodniopomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Złocieniec
Re: Silnik chodzi na 3 cylindrach...
Ja bym jednak najpierw celował w świece.Mogła przecież paść lub nawet zwyczajnie w świecie sie zmostkować.
Manewry ze zdejmowaniem fajek są w przypadu VFR dośc problematyczne,więc po prostu powykręcałbym świeczki i po kolei oblukał jak sie prezentują.Tak czy siak wyjdzie w ten sposób który gar ma problem
Manewry ze zdejmowaniem fajek są w przypadu VFR dośc problematyczne,więc po prostu powykręcałbym świeczki i po kolei oblukał jak sie prezentują.Tak czy siak wyjdzie w ten sposób który gar ma problem
- Arnold
- ostry klepacz
- Posty: 2421
- Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
- Imię: Arnold
- województwo: opolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Silnik chodzi na 3 cylindrach...
Też bym obstawiał padnietą świecę. Na zimnym silniku po odpaleniu dotykaj kolektorów wydechowych i obadaj który się nie nagrzewa albo robi to wolniej od reszty. Zamień tą świecę z jakąś inną i sprawdź jeszcze raz nagrzewanie kolektorów. Oceń od razu kolor świec. Jeśli mimo zamiany świec ten sam kolektor się nie nagrzewa to trzeba szukać dalej, czyli kable i cewki.
- DeVeDe
- pisarz
- Posty: 298
- Rejestracja: sob 10 sty 2009, 12:47
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa - Bródno
- Kontakt:
Re: Silnik chodzi na 3 cylindrach...
Tak wiec swiece zmienione... zrobione 5 km... i problem powrocil
Jest mozliwosc ze mogl sie np. usyfic wtrysk? Cos mi znajomy o tym wspominal w cebrze... Tutaj sa w baku te metalowe "wióry", potem film siateczkowy a potem filtr paliwa... jak przez to by moglo sie cos przedostac? Jak juz pisalem filtr paliwa mam nowy, oczywiscie polecany na forum viewtopic.php?f=51&t=14700&start=105. Paliwa mialem ze 3 litry... i dotankowalem pod korek... wiec to tez nie wina wachy
Czyli chyba zostaje szukanie po cewkach i przewodach
Aaaa... swiece wygladaly dobrze... kolor: kawa z mlekiem, byly suche... jedna za to byla zalana olejem... Ta od lewej strony pod bakiem, jak sie siedzi na moto. Przejezdzily ze mna ze 25 tys km.
Jest mozliwosc ze mogl sie np. usyfic wtrysk? Cos mi znajomy o tym wspominal w cebrze... Tutaj sa w baku te metalowe "wióry", potem film siateczkowy a potem filtr paliwa... jak przez to by moglo sie cos przedostac? Jak juz pisalem filtr paliwa mam nowy, oczywiscie polecany na forum viewtopic.php?f=51&t=14700&start=105. Paliwa mialem ze 3 litry... i dotankowalem pod korek... wiec to tez nie wina wachy
Czyli chyba zostaje szukanie po cewkach i przewodach
Aaaa... swiece wygladaly dobrze... kolor: kawa z mlekiem, byly suche... jedna za to byla zalana olejem... Ta od lewej strony pod bakiem, jak sie siedzi na moto. Przejezdzily ze mna ze 25 tys km.
- Koobsky
- pisarz
- Posty: 399
- Rejestracja: pt 09 lis 2012, 22:03
- Imię: Kuba
- województwo: poza granicą Polski
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Bristol, UK
- Kontakt:
Re: Silnik chodzi na 3 cylindrach...
Podmień cewki i zobacz czy nadal ten sam cylinder nie gada.DeVeDe pisze:Tak wiec swiece zmienione... zrobione 5 km... i problem powrocil
Jest mozliwosc ze mogl sie np. usyfic wtrysk? Cos mi znajomy o tym wspominal w cebrze... Tutaj sa w baku te metalowe "wióry", potem film siateczkowy a potem filtr paliwa... jak przez to by moglo sie cos przedostac? Jak juz pisalem filtr paliwa mam nowy, oczywiscie polecany na forum viewtopic.php?f=51&t=14700&start=105. Paliwa mialem ze 3 litry... i dotankowalem pod korek... wiec to tez nie wina wachy
Czyli chyba zostaje szukanie po cewkach i przewodach
Aaaa... swiece wygladaly dobrze... kolor: kawa z mlekiem, byly suche... jedna za to byla zalana olejem... Ta od lewej strony pod bakiem, jak sie siedzi na moto. Przejezdzily ze mna ze 25 tys km.
http://www.goriders.net
Zapraszam do polajkowania mojego fanpage'a na facebook'u.
https://www.facebook.com/www.goriders.net
Moja VFR'a...
VFR 800 V-Tec
Zapraszam do polajkowania mojego fanpage'a na facebook'u.
https://www.facebook.com/www.goriders.net
Moja VFR'a...
VFR 800 V-Tec
- DeVeDe
- pisarz
- Posty: 298
- Rejestracja: sob 10 sty 2009, 12:47
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa - Bródno
- Kontakt:
Re: Silnik chodzi na 3 cylindrach...
Tak wiec... nie chodzil jednak cylinder tylny prawy. Poznalem po tym ze jak wyjalem fajke od lewego podczas pracy silnika, to pare razy mnie pokopal... prawy jednak nie mial ochoty mnie piescic Cos mnie tknelo i odlaczylem przewody od cewki i podlaczylem ponownie. Problem sie rozwiazal Mimo wszystko dzisiaj zlaczki przelecialem papierem sciernym, kontaktem i po problemie sluch zaginal
Podziekowal za wszelkie rady
Podziekowal za wszelkie rady
- Koobsky
- pisarz
- Posty: 399
- Rejestracja: pt 09 lis 2012, 22:03
- Imię: Kuba
- województwo: poza granicą Polski
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Bristol, UK
- Kontakt:
Re: Silnik chodzi na 3 cylindrach...
Czyli kolejny raz się potwierdza fakt, że w VFR'y się nie psują. Jedynie czasem zdarzają się małe ustereczki.DeVeDe pisze:Tak wiec... nie chodzil jednak cylinder tylny prawy. Poznalem po tym ze jak wyjalem fajke od lewego podczas pracy silnika, to pare razy mnie pokopal... prawy jednak nie mial ochoty mnie piescic Cos mnie tknelo i odlaczylem przewody od cewki i podlaczylem ponownie. Problem sie rozwiazal Mimo wszystko dzisiaj zlaczki przelecialem papierem sciernym, kontaktem i po problemie sluch zaginal
Podziekowal za wszelkie rady
Dobrze, że wszystko już wróciło do normy i możesz dalej śmigać.
http://www.goriders.net
Zapraszam do polajkowania mojego fanpage'a na facebook'u.
https://www.facebook.com/www.goriders.net
Moja VFR'a...
VFR 800 V-Tec
Zapraszam do polajkowania mojego fanpage'a na facebook'u.
https://www.facebook.com/www.goriders.net
Moja VFR'a...
VFR 800 V-Tec
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości