
Pozdrawiam.
EDIT: Jeszcze jedno... przewody wysokiego napiecia i fajki swiec to jest calosc? Czy przewody da sie jakos odpiac od fajki?
Podmień cewki i zobacz czy nadal ten sam cylinder nie gada.DeVeDe pisze:Tak wiec swiece zmienione... zrobione 5 km... i problem powrocil![]()
Jest mozliwosc ze mogl sie np. usyfic wtrysk? Cos mi znajomy o tym wspominal w cebrze... Tutaj sa w baku te metalowe "wióry", potem film siateczkowy a potem filtr paliwa... jak przez to by moglo sie cos przedostac?Jak juz pisalem filtr paliwa mam nowy, oczywiscie polecany na forum viewtopic.php?f=51&t=14700&start=105. Paliwa mialem ze 3 litry... i dotankowalem pod korek... wiec to tez nie wina wachy
Czyli chyba zostaje szukanie po cewkach i przewodach
Aaaa... swiece wygladaly dobrze... kolor: kawa z mlekiem, byly suche... jedna za to byla zalana olejem... Ta od lewej strony pod bakiem, jak sie siedzi na moto. Przejezdzily ze mna ze 25 tys km.
Czyli kolejny raz się potwierdza fakt, że w VFR'y się nie psują. Jedynie czasem zdarzają się małe ustereczki.DeVeDe pisze:Tak wiec... nie chodzil jednak cylinder tylny prawy. Poznalem po tym ze jak wyjalem fajke od lewego podczas pracy silnika, to pare razy mnie pokopal... prawy jednak nie mial ochoty mnie piescicCos mnie tknelo i odlaczylem przewody od cewki i podlaczylem ponownie. Problem sie rozwiazal
Mimo wszystko dzisiaj zlaczki przelecialem papierem sciernym, kontaktem i po problemie sluch zaginal
Podziekowal za wszelkie rady
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości