HELP !

Macie problem z mechaniką VFRy? Piszcie.
Awatar użytkownika
kiki
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2502
Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
Imię: Piotr
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Węgrów
Kontakt:

Re: HELP !

Post autor: kiki » czw 21 mar 2013, 08:15

Olo tak jak tu pisano - przeleć całą elektrykę i posprawdzaj złączki. Spróbuj też podłączyć miernik i się przejechać obserwując jakie masz ładowanie jak zaczyna szarpać.

kiki

Awatar użytkownika
orzyl
klepacz
klepacz
Posty: 1665
Rejestracja: ndz 01 paź 2006, 16:50
Imię: Piotrek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Re: HELP !

Post autor: orzyl » czw 21 mar 2013, 12:04

obstawiam problem z układem wysokiego napięcia.
przejedź się, wygeneruj problem i natychmiast po tym sprawdź świece. zobacz czy wtedy będą wzorowe.
z opisu wygląda to tak jakbyś miał marną iskrę, i przy podaniu większej ilości mieszanki, układ nie jest w stanie jej spalić.
może coś innego z układem zapłonowym?? może coś z kątem wyprzedzenia zapłonu ?
Na zawsze w pamięci Roads - 16.10.2007...

Awatar użytkownika
olo
klepacz
klepacz
Posty: 1519
Rejestracja: pt 02 gru 2005, 21:33
Imię: Olek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Re: HELP !

Post autor: olo » czw 21 mar 2013, 14:48

Peter-na logikę jest oczywiście tak jak piszesz ale zmyla mnie to że niedomagania pojawiają się dokładnie w momencie większego zapotrzebowania na paliwo...
Emil-pompe rozebrałem już pod koniec sezonu i elegancko wyczyściłem styki, nawiasem mówiąc nie było tam wcale źle. I QRWA nie pisz mi gdzie mam ssanie w motorze, pało :twisted:
Figaro-nawet jeśli ładowania nie ma wcale to przecież na baterii pojedziesz ZUPEŁNIE NORMALNIE, dopiero jak prąd zacznie się kończyć to moto zaczyna wariować. Mam w pełni naładowany aku, ładowanie w porządku a objawy są zaraz po ruszeniu spod domu.
Chyba jednak najbardziej prawdopodobny jest problem z elektryką czyli układem zapłonowym albo bzdura typu czujnik bocznej stopki-to też muszę sprawdzić.
Ogromne dzięki za zainteresowanie, muszę z tym powalczyć trochę i jak się dowiem o co kaman to oczywiście dam znać :)
VFR-OC Poland, South Park section, MTZ sub-section :-)

Awatar użytkownika
Gacol
klepacz
klepacz
Posty: 1921
Rejestracja: wt 18 wrz 2007, 13:28
Imię: Jacek
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Imielin

Re: HELP !

Post autor: Gacol » czw 21 mar 2013, 15:23

Olo zobacz kable WN czy nie mają przebić ,nie są sparciałe.Jak coś moge przy pogodzie podjechać i coś pomyslimy
VFR750 RC36 I
VTR1000 SP 1
VFR800 FI:)

Awatar użytkownika
Buła
klepacz
klepacz
Posty: 1747
Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
Imię: Marcin
województwo: świętokrzyskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Suchedniów
Kontakt:

Re: HELP !

Post autor: Buła » pn 22 kwie 2013, 23:03

I jaki wynik diagnozy,u mnie w VFR 800 obecnej,moto potrfiło nagle zgasnać i okazało się że regulator do wyrzucenia.
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej :)


1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

Awatar użytkownika
olo
klepacz
klepacz
Posty: 1519
Rejestracja: pt 02 gru 2005, 21:33
Imię: Olek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Re: HELP !

Post autor: olo » czw 25 kwie 2013, 21:46

Panowie, objawy na prawdę były mylące. Dzisiaj znalazłem przyczynę, totalny banał-czujnik bocznej stopki...
I znowu zapier... jak trza :D
VFR-OC Poland, South Park section, MTZ sub-section :-)

Awatar użytkownika
patrycy77
bywalec
bywalec
Posty: 35
Rejestracja: ndz 17 lut 2013, 00:21
Imię: Patrycjusz
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Rybnik

Re: HELP !

Post autor: patrycy77 » pt 26 kwie 2013, 21:17

hehe....;) pozdro Rybnik :P
Zanim użyjesz słów: "ZAWSZE", "NIGDY" i "NA PEWNO" zastanów się czy jesteś w 100% pewny swojej wypowiedzi...
Mi się kiedyś wydawało....że jestem pewny:p

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 45 gości