czkawka przy wiekszych obrotach/predkosciach
: sob 28 lip 2007, 11:22
Czesc
Od paru dni moje cudo nie domaga... Objawy sa takie ze na wyzszych biegach krecac powyzej 6k rpm moto sie dlawil, wskazowka obrotow skacze itp. Nie ma problemow z odpalaniem, ladnie trzyma wolne obroty, na luzie wkreca sie bez problemow, na nizszych biegach tez jest chyba ok. Sam V-Tec dziala chyba poprawnie - tzn wlacza sie i wylacza przy odpowiednich obrotach. Aha, kontrolka wtrysku nie pokazuje zadnego bledu.
Poniewaz termin do mechanika mam dosc odlegly chcialem sam obadac sprawe. Moje niewielkie w sumie doswiadczenie mowi mi ze za malo paliwa albo za duzo powietrza. No i faktycznie sprawdzajac airbox okazalo sie ze ta taka klapka nie podnosi sie... Sprawdzalem na centralce, na 1 biegu, krecac do 6-7k z puszczonym sprzeglem. Rozumiem ze w takich warunkach powinna sie podniesc w okolicach 5500 tak?
To chyba by tlumaczylo objawy... na nizszych biegach predkosci sa mniejsze, tak samo cisnienie w airboxie, opuszczona klapka niewiele zmienia i moto chodzi w miare normalnie. Natomiast przy wyzszych predkosciach, moto dostaje za duzo powietrza i sie dlawi. To ma sens?
No i pytanie czemu klapka sie nie podnosi? Ktos mial jakies podobne doswiadczenia?
Od paru dni moje cudo nie domaga... Objawy sa takie ze na wyzszych biegach krecac powyzej 6k rpm moto sie dlawil, wskazowka obrotow skacze itp. Nie ma problemow z odpalaniem, ladnie trzyma wolne obroty, na luzie wkreca sie bez problemow, na nizszych biegach tez jest chyba ok. Sam V-Tec dziala chyba poprawnie - tzn wlacza sie i wylacza przy odpowiednich obrotach. Aha, kontrolka wtrysku nie pokazuje zadnego bledu.
Poniewaz termin do mechanika mam dosc odlegly chcialem sam obadac sprawe. Moje niewielkie w sumie doswiadczenie mowi mi ze za malo paliwa albo za duzo powietrza. No i faktycznie sprawdzajac airbox okazalo sie ze ta taka klapka nie podnosi sie... Sprawdzalem na centralce, na 1 biegu, krecac do 6-7k z puszczonym sprzeglem. Rozumiem ze w takich warunkach powinna sie podniesc w okolicach 5500 tak?
To chyba by tlumaczylo objawy... na nizszych biegach predkosci sa mniejsze, tak samo cisnienie w airboxie, opuszczona klapka niewiele zmienia i moto chodzi w miare normalnie. Natomiast przy wyzszych predkosciach, moto dostaje za duzo powietrza i sie dlawi. To ma sens?
No i pytanie czemu klapka sie nie podnosi? Ktos mial jakies podobne doswiadczenia?