sprzet kuleje

Macie problem z mechaniką VFRy? Piszcie.
Gienio
klepacz
klepacz
Posty: 1807
Rejestracja: pn 17 lip 2006, 16:29
Imię: Grzegorz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

sprzet kuleje

Post autor: Gienio » ndz 10 cze 2007, 23:24

dzis w drodze powrotnej ze Slowacji cos sie stalo mojej maszynce, objawy sa takie:
-znaczny spadek mocy
-czasem gasnie na wolnych obrotach
-smierdzi paliwem
-juz na slowacji ciezko palil na cieplym silniku
-pali jak smok :roll:
-czasem jak mu odwinalem to na wyzszych obrotach szedl normalnie (taki nagly strzal mocy jakby dostal odpowiednia ilosc paliwa)

macie jakies propozycje? moze to swiece???

Awatar użytkownika
DIDI
klepacz
klepacz
Posty: 1575
Rejestracja: pt 01 gru 2006, 23:11
Imię: Daniel
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Bartoszyce
Kontakt:

Post autor: DIDI » ndz 10 cze 2007, 23:53

Sprawdź świece i filtr powietrza!! Jeśli nie to, to regulacja gaźników mozę brudne są?? :sad:
Panie władzo jechałem szybko, bo ja kocham zapier...lać :)

DIDI

Awatar użytkownika
kiki
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2502
Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
Imię: Piotr
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Węgrów
Kontakt:

Post autor: kiki » pn 11 cze 2007, 08:20

pewnie zalewa ci gazniki - takie są objawy. Tak jak pisze Daniel - swiece, filtr powietrza no i pewnie regulacja gazników. Pozdrawiam

SOWA
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3000
Rejestracja: pt 27 paź 2006, 21:31
Płeć: Mężczyzna

Post autor: SOWA » pn 11 cze 2007, 08:21

Gienio, jako żywo przelewa ci wachę. Układ zasilania do kontroli. Zawieszone zaworki na gaziorach. Świeczki tez warto sprawdzić, ale one nie dały by nagłego efektu. Na wysokich ci poszła, bo tam potrzeba bogatej mieszanki, a przy szybkiej zmianie cykli osiągnąłeś zbliżenie do warunków optymalnych. I warto zajrzeć do filtra, może tu jest część przyczyny. Ale obstawiam u. paliwowy.

Awatar użytkownika
Krajan
klepacz
klepacz
Posty: 1273
Rejestracja: ndz 04 cze 2006, 22:59
Imię: Paweł
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Kontakt:

Post autor: Krajan » pn 11 cze 2007, 08:22

ja tak miałem jak świeczki mi padały, ale filtr przede wszystkim sprawdź..
Kiedyś kumplowi z pod siedzenia zassało worek foliowy (na śmieci) i nie wiedział co jest.. nie mówię że jest tak samo bo u niego akurat łapał wysokie obroty na jałowym.. ale chodzi o to że czasem takie rzeczy się mogą stać że sam nawet byś nie pomyślał :) Jak się uporasz z problemem to napisz co było. :drool

Gienio
klepacz
klepacz
Posty: 1807
Rejestracja: pn 17 lip 2006, 16:29
Imię: Grzegorz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: Gienio » pn 11 cze 2007, 10:42

no tak tylko sprzet mial full regulacje na wiosne, wraz z czyszczeniem K&Na
ja tak po cichu licze na te swieczki, sprawdze je bo nie wymienialem, a jak sie okaze ze to gazniki to zaraz lece do goscia co mi robil regulacje choc nie wydaje mi sie ze on by cos spartolil

Awatar użytkownika
Krajan
klepacz
klepacz
Posty: 1273
Rejestracja: ndz 04 cze 2006, 22:59
Imię: Paweł
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Kontakt:

Post autor: Krajan » pn 11 cze 2007, 10:46

sprawdź jeszcze wężyki przy gaźnikach czy czasem coś nię pękło, spadło itp..

Awatar użytkownika
Vlaad
klepacz
klepacz
Posty: 956
Rejestracja: pt 18 lis 2005, 08:27
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa/Olsztyn
Kontakt:

Re: sprzet kuleje

Post autor: Vlaad » pn 11 cze 2007, 11:02

Gienio pisze:dzis w drodze powrotnej ze Slowacji cos sie stalo mojej maszynce, objawy sa takie:
1-znaczny spadek mocy
2-czasem gasnie na wolnych obrotach
3-smierdzi paliwem
4-juz na slowacji ciezko palil na cieplym silniku
5-pali jak smok :roll:
6-czasem jak mu odwinalem to na wyzszych obrotach szedl normalnie (taki nagly strzal mocy jakby dostal odpowiednia ilosc paliwa)

macie jakies propozycje? moze to swiece???

Punkty 1-5 wskazują na gaźniki (być może zaworki iglicowe) zwłaszcza smród wachy, lub brak powietrza (filtr). Pkt 6 potwierdza to, że problem raczej nie jest elektryczny. Po mocnym otwarciu przepustnicy, za duża ilość wachy ma odpowiednio dużo powietrza żeby się dobrze spalić (znaczy że iskra jest OK). Obejrzyj okolice gaźników, czy nie ma śladów paliwa.

Gienio
klepacz
klepacz
Posty: 1807
Rejestracja: pn 17 lip 2006, 16:29
Imię: Grzegorz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: Gienio » pn 11 cze 2007, 13:31

wiec tak filtr czysty, do swiczek jeszcze nie zagladalem, bo musze od kogos klucza pozyczyc, tylko ze, jak odpalam to na ssaniu jeden gaznik sie lekko poci, a gdy odpuszczam ssanie to leci z niego wacha siurczkiem, jade teraz do kogos pozyczyc klucz do swiec, ale to bedzie problem z gaznikiem, moze plywak sie zawiesil???

Awatar użytkownika
musieli
pisarz
pisarz
Posty: 309
Rejestracja: pt 11 maja 2007, 15:37
Imię: Dariusz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wawa zone
Kontakt:

Post autor: musieli » pn 11 cze 2007, 13:42

Spróbuj lekko postukać w dolną miskę tego gaźnika jakimś małym młoteczkiem, jeżeli to zawieszony pływak to powinien się "odwiesić". Ale znając życie to nie obejdzie się bez wybebeszenia gaźniorów na stół.

Awatar użytkownika
Vlaad
klepacz
klepacz
Posty: 956
Rejestracja: pt 18 lis 2005, 08:27
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa/Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Vlaad » pn 11 cze 2007, 13:56

Jeżeli to zawieszony pływak, to przed próbą "odwieszenia" spuść paliwo z gaźników, powinno być łatwiej. Jeżeli to zaworek iglicowy popuszcza, to mam zbędne cztery sztuki (RC 36 I) do oodania (używane, ale któryś na pewno będzie OK) - napisz na PW.

aVe cycki & vfr

Gienio
klepacz
klepacz
Posty: 1807
Rejestracja: pn 17 lip 2006, 16:29
Imię: Grzegorz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: Gienio » pn 11 cze 2007, 14:53

stukalem po gazniku, nic nie pomoglo, jeszcze sprobuje ze spuszczonym paliwkiem tak jak Vlaad, pisze, jakby to byly zaworki iglicowe to dam znac, z gory dzieki za pomoc, aaaa i jeszcze jak mu odwine to kopci na bialo, chyba wieczorem czeka mnie wizyta u mojego mechanika :confused

Awatar użytkownika
Vlaad
klepacz
klepacz
Posty: 956
Rejestracja: pt 18 lis 2005, 08:27
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa/Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Vlaad » pn 11 cze 2007, 17:12

Gienio pisze:aaaa i jeszcze jak mu odwine to kopci na bialo, chyba wieczorem czeka mnie wizyta u mojego mechanika :confused
Na biało może dymić jak jest duża wilgotność powietrza w chłodne dni, zwłaszcza na nierozgrzanym silniku, chociaż przy tych temperaturach nie powinna.... Sprawdź króćce gaźnikowe, czy przypadkiem któryś się nie zsunął. Dobrze, że nie na niebiesko... wtedy kłopoty murowane.

PeeS
Przy nadmiarze paliwa może dymić na czarno, ale na biało? Dziwne... Noooo...właśnie gadałem z Pawlem. Twierdzi, że przy bardzo dużym nadmiarze benzyny motocykl będzie dymić na biało.

aVe cycki & vfr

Gienio
klepacz
klepacz
Posty: 1807
Rejestracja: pn 17 lip 2006, 16:29
Imię: Grzegorz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: Gienio » pn 11 cze 2007, 17:32

wykrecilem dwie swiece od gornych gaznikow, akurat z gornego leje (dolnych nie sprawdzilem bo mialem kijowy klucz a nie mialem czasu zeby sciagac chlodnice) swiece byly czarne i zalane, zrobilem tak: opalilem je nad palinkiem, zlozylem, odpalilem i postukalem jeszcze w gaznik, przez chwile chodzil dobrze nic sie nie lalo,a po chwili znow to samo, sam juz nic nie wymysle jade wieczorem do mechanika, dam znac jak bedzie cos wiadomo

Awatar użytkownika
Yaco
klepacz
klepacz
Posty: 942
Rejestracja: wt 22 lis 2005, 09:13
Imię: Jacek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Yaco » pn 11 cze 2007, 18:54

Zalwa Ci paliwem z gaźników. Miałem podobne efekty (tylko nie tak nasilone) jak jeden zaworek się "puszczał". Po opaleniu świec przez pewien czas było dobrze. Wyciągaj gaźniki.
Leję na rzędówki, single i śmierdzące cwajtakty...
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości