tłumik jak armata...
-
- bywalec
- Posty: 24
- Rejestracja: pt 30 mar 2007, 10:30
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Brzeszcze
- Kontakt:
tłumik jak armata...
Witam Was serdecznie
mam problem,podczas srednio ostrej jazdy(jeśli można to tak nazwac)
przy redukcji lub szybkim puszczeniu manetki hondzia(800Fi 98rok) mi troche strzela z rury,
czy jest to możliwe że świece są tylko do wymiany czy może istniec inny powód?
Tylko nie załamujcie mnie!
Swiec nie wymieniałem i pewnie nikt wcześniej też tego nie robił,a ma 27tys mil,więc się
łudzę że to pomoże.
Pozdro,Adi
mam problem,podczas srednio ostrej jazdy(jeśli można to tak nazwac)
przy redukcji lub szybkim puszczeniu manetki hondzia(800Fi 98rok) mi troche strzela z rury,
czy jest to możliwe że świece są tylko do wymiany czy może istniec inny powód?
Tylko nie załamujcie mnie!
Swiec nie wymieniałem i pewnie nikt wcześniej też tego nie robił,a ma 27tys mil,więc się
łudzę że to pomoże.
Pozdro,Adi
-
- klepacz
- Posty: 901
- Rejestracja: ndz 19 mar 2006, 22:14
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Bartoszyce
- Kontakt:
- knight
- pisarz
- Posty: 304
- Rejestracja: wt 19 wrz 2006, 19:47
- Imię: Jakub
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Bydgoszcz (Gdańsk)
Świece swoją drogą ale zrób jeszcze coś takiego :
musieli napisał:
Ta operacja resetowania komputera nie dość, że wyczuwalnie zmieniła pracę silnika, o strzelaniu moge zapomnieć to spalanie spadło i w końcu mam "normalne" wyniki.
Świeczki miałem po zimie nowe i później je sprawdzałem, z racji poszukiwań przyczyny, wszystko było ok.
Gorąco polecam
musieli napisał:
Mi też strzelał wydech ( po wymianie na sportowy) i na dodatek po zimowych wymianach (filtr powietrza) zaczęła więcej palić ;/Po wymianie filtra na K&N (w przypadku wydechu podobnie) we wtryskowym motocyku powinno się jednocześnie:
1. zsynchronizować wtrysk (a dokładniej mówiąc przepustnice) - to bardzo istotne dla równej pracy silnika i prawidłowego wchodzenia na obroty. Jeśli nie masz wakuomierzy i serwisówki to daj sobie spokój i jedź do kogoś, kto potrafi albo odezwij się do mnie).
2. zresetować jego komp - to tak groźnie bżmi a polega na odłączeniu aku na około 10 minut. Po podpięciu akumulatora powinno się odpalić motocykl nie używając gazu i dać mu się nagrzać do momentu 1 włączenia wentylatora. Po tym gasimy go i powinno być OK. Komp powinien sobie ładnie dobrać paliwo do powietrza.
Jeśli nadal będzie kibel to znaczy, że gdzieś jest nieszczelność. Co ważne - po wsadzeinu K&Na obroty biegu jałowego mogą być niestabilne!
W gaźnikówce z włożeniem K&Na zazwyczaj wiąże się podniesienie iglic w gaźnikach tak aby dostarczyć więcej paliwa do mieszanki.
Ta operacja resetowania komputera nie dość, że wyczuwalnie zmieniła pracę silnika, o strzelaniu moge zapomnieć to spalanie spadło i w końcu mam "normalne" wyniki.
Świeczki miałem po zimie nowe i później je sprawdzałem, z racji poszukiwań przyczyny, wszystko było ok.
Gorąco polecam
- Achmed
- klepacz
- Posty: 1900
- Rejestracja: śr 04 paź 2006, 22:58
- Imię: Marek
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
U mnie strzelanie pojawiło sie po regulacji gaźników i zaworów
muszę podjechać z reklamacja to powiem wam co bylo 


VFR 750 RC36II BYŁA
VTR 1000F BYŁA
DR 650R BYŁA
VFR 800 FI BYŁA
ZR750C CR W BUDOWIE
TT600R BYŁA
VFR 800 BYŁA
KTM EXC 250 2T BYŁ
TRIUMPH SPRINT ST 1050 BYŁ
Triumph Tiger 1050
VFR 750 RC 36II
VTR 1000F BYŁA
DR 650R BYŁA
VFR 800 FI BYŁA
ZR750C CR W BUDOWIE
TT600R BYŁA
VFR 800 BYŁA
KTM EXC 250 2T BYŁ
TRIUMPH SPRINT ST 1050 BYŁ
Triumph Tiger 1050
VFR 750 RC 36II
- musieli
- pisarz
- Posty: 309
- Rejestracja: pt 11 maja 2007, 15:37
- Imię: Dariusz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wawa zone
Każdy motocykl gaźnikowy ma prawo strzelić, zarówno w stonę dolotu jak i wydechu. Pierwszy kierunek jest spowodowany zazwyczaj zbyt ubogą mieszanką i nie jest to pozytywne i porządane zjawisko. Natomiast strzelanie w stronę wydechową powodowane jest nieprzepalaniem całej mieszanki w komorach spalania tylko zapłon jej w układzie wydechowym. Jeśli gaźniki są ustawione "na bogato" to motocykl będzie nam się fajnie zabierał ale może dostawac przepałów (najbardziej słyszalne przy przelotowych tłumikach, w oryginałach to takie bardziej prychnięcia). We wtryskówkach raczej nie zdaża się aby motocykl strzelał (chociaż nie jest to reguła, bo kilka razy słyszałem). Może to być powodowane złym ustawieniem bądź zużyciem się zaworów wydechowych, nieszczelnością układu dolotowego albo kłopotami z zapłonem.
Pomijam kwestję świec, które (w zalezności od modelu motocykla) w większości przypadków powinno się wymieniać co 12 tysięcy km, a w olejakach ze stajni suzuki nawet zdaża się, że trzeba co sezon...
Pozdrawiam
Pomijam kwestję świec, które (w zalezności od modelu motocykla) w większości przypadków powinno się wymieniać co 12 tysięcy km, a w olejakach ze stajni suzuki nawet zdaża się, że trzeba co sezon...
Pozdrawiam
- szatan
- klepacz
- Posty: 979
- Rejestracja: pn 18 wrz 2006, 20:02
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Amsterdam/Rzeszów
- Kontakt:
Gaznikowy tak ale , VFR800 jest na wstryskach , Mojej tez sie zdarzy strzelić ale przy własnie długiej jezdzie bez gazu , przykładowo jadąc 150km/h spuszczasz z gazu i jedziesz na tym samym biegu bez gaziora do np.70km/h , mysle ze wtryski tez nie są idealne i przepuszczają jednak troszke wiecej paliwa przy takiej jezdzie (tzn spuszczając gaz na biegu)musieli pisze:Każdy motocykl gaźnikowy ma prawo strzelić, zarówno w stonę dolotu jak i wydechu
Życie bez motocykla powoduje raka i choroby serca
Manual Honda VFR800 98-2001
http://rapidshare.com/files/236685669/Manual98-01.pdf
Miernik ładowania http://www.youtube.com/watch?v=IYjGraAk4es
Manual Honda VFR800 98-2001
http://rapidshare.com/files/236685669/Manual98-01.pdf
Miernik ładowania http://www.youtube.com/watch?v=IYjGraAk4es
- musieli
- pisarz
- Posty: 309
- Rejestracja: pt 11 maja 2007, 15:37
- Imię: Dariusz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wawa zone
To co piszesz, o długim zwalaniu motocykla z obrotów - albo po mojemu - w trakcie ostrego i długiego hamowania silnikiem jest idealnym momentem do powstania zapłonu w układzie wydechowym.szatan pisze:Gaznikowy tak ale , VFR800 jest na wstryskach , Mojej tez sie zdarzy strzelić ale przy własnie długiej jezdzie bez gazu , przykładowo jadąc 150km/h spuszczasz z gazu i jedziesz na tym samym biegu bez gaziora do np.70km/h , mysle ze wtryski tez nie są idealne i przepuszczają jednak troszke wiecej paliwa przy takiej jezdzie (tzn spuszczając gaz na biegu)musieli pisze:Każdy motocykl gaźnikowy ma prawo strzelić, zarówno w stonę dolotu jak i wydechu
Wiem, że wszystkie 800ki są na wtrysku. Zresetuj kompa i zsynchronizuj przepustnice. Nie powinna przepalać, nawet na K&Nie. Wtryski są "idealne", nie przepuszczają paliwa

pozdro
- szatan
- klepacz
- Posty: 979
- Rejestracja: pn 18 wrz 2006, 20:02
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Amsterdam/Rzeszów
- Kontakt:
Ale przy hamowaniu silnikiem przy tych 10 tys , 9 tys , 8 tys 7 tys wtryski nadal wtryskują paliwo odpowiednio do obrotów i to paliwo sie nie spali bo silnik nie ciągnie tylko hamuje i nie potrzebuje tego paliwa ktore dostał
Wiec go nie spali tylko j.b.n. w tłumol
Więc prosze obalić moją zakreconą teorie
Zawory mam malina , a regulacyjka by sie przydała , przyznaje
Wiec go nie spali tylko j.b.n. w tłumol
Więc prosze obalić moją zakreconą teorie

Zawory mam malina , a regulacyjka by sie przydała , przyznaje

Życie bez motocykla powoduje raka i choroby serca
Manual Honda VFR800 98-2001
http://rapidshare.com/files/236685669/Manual98-01.pdf
Miernik ładowania http://www.youtube.com/watch?v=IYjGraAk4es
Manual Honda VFR800 98-2001
http://rapidshare.com/files/236685669/Manual98-01.pdf
Miernik ładowania http://www.youtube.com/watch?v=IYjGraAk4es
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości