filtr powietrza , nie polecam hiflo

Macie problem z mechaniką VFRy? Piszcie.
Awatar użytkownika
lukas 78
Posty: 11
Rejestracja: wt 14 lis 2006, 16:39
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Szepietowo

filtr powietrza , nie polecam hiflo

Post autor: lukas 78 » czw 10 maja 2007, 12:59

witam
Nadszedł czas na wymianę filtra powietrza no i wybór padł na hiflo-wiadomo cena.
Jednak kiedy przszło go wymieniać to był tak słabo spasowany w obudowę , że musiałem go pilnikiem z boków poprzycierać żeby wszedł na luźno.
Teraz sie tak zastanawiam czy przypadkiem nie zamówić miw-meiwa cena 170 zł ale jakoś nie mam zaufania do tego hiflo.
Motocykl niby nie kuleje po wymianie , przynajmniej tego nie wyczułem jeszcze .
Nie wiem jak jest z filtrami Emgo ale cena 80 zł tyle samo co hiflo więc i jakość pewnie podobna.
Czekam na wasze opinie w tej sprawie :pwned

Awatar użytkownika
Lucek
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3481
Rejestracja: ndz 02 kwie 2006, 13:03
Imię: LUCYna/fer
województwo: łódzkie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: EP

Post autor: Lucek » czw 10 maja 2007, 13:12

mi tez ciezko wchodzil (filtr w obudowe) ale wcisnalem (filtr w obudowe.raz sie tylko zdazylo ze nie moglem wepchnac nie filtra w nie obudowe)
Nie ma boga, jest Mmmmotór!

Awatar użytkownika
lukas 78
Posty: 11
Rejestracja: wt 14 lis 2006, 16:39
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Szepietowo

Post autor: lukas 78 » czw 10 maja 2007, 22:33

z nie filtrami i nie obudowami oraz pasowaniem ich do siebie i wpychaniem to tak czasami jest :lol:

Awatar użytkownika
DIDI
klepacz
klepacz
Posty: 1575
Rejestracja: pt 01 gru 2006, 23:11
Imię: Daniel
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Bartoszyce
Kontakt:

Post autor: DIDI » czw 10 maja 2007, 23:22

Ja tam kupiłem filtr powietrza i dosyć cięzko wszedł ale spasowany był idealnie. A moto pracuje zupełnie inaczej na "świażym filterku" od razu sie da to wyczuć :hooray
Panie władzo jechałem szybko, bo ja kocham zapier...lać :)

DIDI

Awatar użytkownika
Buła
klepacz
klepacz
Posty: 1747
Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
Imię: Marcin
województwo: świętokrzyskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Suchedniów
Kontakt:

Post autor: Buła » pt 09 maja 2008, 09:47

witam,moge sie przyłonczyc do nie polecenia filtró Hilfo,tez kupiłem i nie pasuje,teraz mysle czy piłowac czy wymianiac.ale gówno :evil:

[ Dodano: 2008-05-09, 13:38 ]
byłem wymienic,ten badziew oddałem a zamówiłem Meiwa,zobaczymy jak ten wypadnie pod wzgledem jakosci.
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej :)


1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

Awatar użytkownika
KolczyK
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4199
Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
Imię: Przemysław
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
Kontakt:

Post autor: KolczyK » pt 09 maja 2008, 16:55

do rc46 z 99 roku nei narzekałem, ale jużpapiera nie wrzuce chiba jak kpiłem k&n'a, zobacze jak syf siębędzie zbierał, bo jak pędzel dajesz za gościem, który kamyczki sypie czy pruszy paiskiem to filtr zapieprzony moment jest, ciekaw jestem jak poradzi sobie k&n, papier rewelacyjnie powstrzymywał ten badziew
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka

UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>

Awatar użytkownika
Fabiq
klepacz
klepacz
Posty: 1371
Rejestracja: sob 16 wrz 2006, 22:33
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Fabiq » czw 15 maja 2008, 20:28

zakladajac k&n musisz sie liczyc ze znacznym wzrostem spalania, hiflo sprzedaje sie bardzo dobrze zapewne dlatego ze ma taka wlasnie cene ale zwrotow jeszcze nie odnotowalem
potrzeba cos?! dzwon 509 870 769

Awatar użytkownika
KolczyK
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4199
Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
Imię: Przemysław
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
Kontakt:

Post autor: KolczyK » pt 16 maja 2008, 00:30

Fabiq pisze:zakladajac k&n musisz sie liczyc ze znacznym wzrostem spalania
odnotowałem jednak spadek spalania....nie tylko Ja....
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka

UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>

Awatar użytkownika
Fabiq
klepacz
klepacz
Posty: 1371
Rejestracja: sob 16 wrz 2006, 22:33
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Fabiq » śr 21 maja 2008, 10:12

zastanawiajace
potrzeba cos?! dzwon 509 870 769

Awatar użytkownika
kiki
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2502
Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
Imię: Piotr
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Węgrów
Kontakt:

Post autor: kiki » śr 21 maja 2008, 10:53

mi w rc24 tez spadlo zuzycei paliwa. A co filtra hilfo to sprobujcie go podgrzac suszarką do wlosów i moze wtedy plastik zrobi sie bardziej elastyczny i uda sie go wsadzic w airbox

Awatar użytkownika
Siara
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 87
Rejestracja: czw 06 lis 2008, 11:19
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: Siara » sob 20 lut 2010, 20:33

Fabiq pisze:zakladajac k&n musisz sie liczyc ze znacznym wzrostem spalania
Tego nie rozumiem, skoro lepsza przepustowość i mniejsze obciążenie dla silnika, to dlaczego większe?!

zEN

Post autor: zEN » sob 20 lut 2010, 20:40

wIĘCEJ POWIETRZA DOSTAJE...

Awatar użytkownika
kiki
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2502
Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
Imię: Piotr
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Węgrów
Kontakt:

Post autor: kiki » sob 20 lut 2010, 20:47

w gazniku przez k&n dostaje wiecej powietrza wiec mniej paliwa ciągnie (chyba ze zmieni się dysze), we wtrysku jak silnik dostaje wiecej powietrza to komp każe dac wiecej paliwa aby mieszanka była ok :)- to tak sobie to wyobrażam :) he he

Awatar użytkownika
Arnold
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2421
Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
Imię: Arnold
województwo: opolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Arnold » ndz 21 lut 2010, 00:29

kiki, sama racja.
Z tego wynika, że nie musisz dawać tyle gazu żeby jechać tak jak z filtrem o mniejszej przepustowości. Po prostu takie samo przekręcenie manetki będzie powodowało większą prędkość, albo ta sama prędkość będzie osiągana przy mniejszym przekręceniu manetki.
Obrazek

Jak głupio pieprzę, to wybaczcie mi, ale jestem po kilku głębszych. :szczerbaty

Awatar użytkownika
Siara
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 87
Rejestracja: czw 06 lis 2008, 11:19
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: Siara » ndz 21 lut 2010, 00:50

No to tyle "zaoszczędzimy" kupując K&N'a, że moto więcej spali, albo podniesiemy "oszczędności" kupując PCIII żeby zmiana filtra miała sens i normalne spalanie a wręcz mniejsze...

Czyli wydamy z 250 na filtr, z 1200 na PC, to ja już wole chyba zmieniać filtr na oryginalny co 2 lata za 90PLN i nie bawić się w to sztuczne "oszczędzanie" kosztem 1KM, a po prostu jeździć nie tracąc czasu na mycie K&N'a... 8)

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości