Strona 1 z 2

Smoczny VFR !!!

: wt 29 mar 2011, 20:12
autor: Larcz
SIEmacie chłopcy i dziewczęta :bye
Problem jest taki:
Silnik chodzi nierówno a więc pali jak smok..
Dałem do mechanika moto na synchronizacje świec, regulacje zaworów i wtrysków...
Dodam iż filtr powietrza jest ok, przedmuchany i czysty.
Swiece jak i olej wymieniałem w zeszłym miesiącu :)

Mój ziomek mechanik wkońcu nie doszedł do tego co jest grane, spekuluje tylko że moze być to przez pompe paliwa czy przez moduł..
Czy większość potwierdzi jego zdanie? Nie chciałbym w ciemno kupować pompy czy modułu czy też oddać moto w ręce serwisu :razz:
Z niecierpliwością czekam na Wasze interesujące i pomocne mam nadzieje wypowiedzi 8)

: wt 29 mar 2011, 23:32
autor: slimak
Masz sondy czy nie

: śr 30 mar 2011, 00:01
autor: KolczyK
silnik chodzi nierówno....to zrobił synchro wytrysków czy nie ? :roll:

: śr 30 mar 2011, 00:53
autor: poscig
Napisz troche więcej w temacie.Nierówno pracuje na zimno?Czy jak sie rozgrzeje to również?To,że pali dużo to tylko zakładasz czy to sprawdziłeś i w jaki sposób.Synchronizacja świec chyba niewiele pomogła. :roll:

: śr 30 mar 2011, 01:13
autor: ppamula
Larcz pisze:synchronizacje świec
synchronizuje się przepustnice a nie świece. Jaki mechanik ci to powiedział?
Larcz pisze:a więc pali jak smok..
czyli ile pali?

: śr 30 mar 2011, 07:14
autor: michał RC 46
synchronizacja świec?? zmień czym prędzej tego mechanika, i zaprowadź moto do porządnego serwisu.

: śr 30 mar 2011, 07:44
autor: kiki
to co pisali poprzednicy
+ sprawdź czy ssanie się wyłącza

: śr 30 mar 2011, 07:45
autor: daro1980
Larcz pisze:Dałem do mechanika moto na synchronizacje świec,
jak sie to wykonuje ???? jestem ciekawy poprostu .... pewnie mega drogi sprzet jest potrzebny do tego i wieloletnie doswiadczenie w naprawach V4 .... jak koledzy wyzej napisali ZMIEN MECHANIKA

: śr 30 mar 2011, 08:55
autor: ppamula
kiki pisze:to co pisali poprzednicy
+ sprawdź czy ssanie się wyłącza
ale w RC46 jest elektroniczny zapłon a dzwignia rozuchu zimnego silnika jest tylko czymś jak gaz ręczy. Nie jest to ssanie z punktu widzenia układu paliwowo powietrznego więc w czasie jazdy nie ma znaczenia czy ta dzwignia jest zaciągnięta czy nie bo i tak manetka przewyższa jej ustawienia.

Niech kolega się wypowie jakie ma spalanie.

: śr 30 mar 2011, 12:08
autor: Larcz
A więc tak:
Zrobił synchronizacje tych przepustnic, regulacje wtrysków i zaworów..
Moto przy jezdzie poniżej 6tys obrotów pali chyba z 8 jak nie 9litrów..
Ssanie na pewno wyłączam.
Silnik chodzi nie równo na ssaniu, bez ssania i nawet gdy trzymam go na obrotach w prędkości jednostajnej również nie równo chodzi (czyli lekko szarpie w trakcie jazdy)
Pojęcia nie mam czy mój model jest akurat wyposażony w sondy lambda (jak to sprawdzić?)
No i z całą wdzięcznością za Waszą pomoc i zainteresowanie chce podkreślić iż gdybym miał zamiar wydać krocie w serwisie to nie zakładał bym tego tematu :) ;-)

: śr 30 mar 2011, 12:30
autor: KolczyK
jeśli już to zrobił synchro przepustnic, a nie regulację wtrysków,
regulację zaworów może i zrobił 30 powinno być na wydechowych a na ssącychc chyba 15 ?? ... podaj wartości....jakie były na zaworach na danych cylindrach, bo wg mnie były tam różnice jak usłyszałem ten motór.
Jak wyjeżdżałem od Ciebie to chodził równo .... z tego co pamiętam jeśli Ci chodzi o nierówność 1200 +-100 obrotów to tak ma być. Ale jeśli na stałym gazie chodzi nierówno to coś może z dolotem powietrza >?? posprawdzałbym wszystkie wężyki, klapka w airboxie dalej klepie ?? podłączyliście wszystkie doloty na pewno dobrze ? Twój nie ma sond.

: śr 30 mar 2011, 12:51
autor: Gacol
Sądze żę regulacja zaworów może być konieczna.Słychać stuki?Bo raczej rozrząd nie mógł się przestawić....

: śr 30 mar 2011, 18:03
autor: Larcz
zadnego stukania nie słychac, klapkę w airboxie sprawdze jutro :) może jeszcez z rana podjade na darmową akcje serwisową w Hondzie :)
jutro dam znac czy cos wykryli, a wszystkie przewody śa podlaczone poprawnie.. :)

: śr 30 mar 2011, 20:04
autor: szatan
Kulego nagraj filmik zeby bylo widac obrotomierz i wrzuc na forum . Bo lekkie falowanie obrotów jest normalne. a szarpac podczas jazdy to moze i nierowno wyciagniety łancuch.

: czw 31 mar 2011, 19:58
autor: Larcz
szatan, mozliwe ze masz rację, jutro nagram i wrzuce :)