Smoczny VFR !!!

Macie problem z mechaniką VFRy? Piszcie.
Larcz
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 59
Rejestracja: pn 02 sie 2010, 17:08
Imię: Łukasz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: gdynia
Kontakt:

Smoczny VFR !!!

Post autor: Larcz » wt 29 mar 2011, 20:12

SIEmacie chłopcy i dziewczęta :bye
Problem jest taki:
Silnik chodzi nierówno a więc pali jak smok..
Dałem do mechanika moto na synchronizacje świec, regulacje zaworów i wtrysków...
Dodam iż filtr powietrza jest ok, przedmuchany i czysty.
Swiece jak i olej wymieniałem w zeszłym miesiącu :)

Mój ziomek mechanik wkońcu nie doszedł do tego co jest grane, spekuluje tylko że moze być to przez pompe paliwa czy przez moduł..
Czy większość potwierdzi jego zdanie? Nie chciałbym w ciemno kupować pompy czy modułu czy też oddać moto w ręce serwisu :razz:
Z niecierpliwością czekam na Wasze interesujące i pomocne mam nadzieje wypowiedzi 8)

Awatar użytkownika
slimak
klepacz
klepacz
Posty: 1135
Rejestracja: pn 05 sty 2009, 19:25
Imię: Marcin
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: ROBUŃ okolice Kołobrzegu

Post autor: slimak » wt 29 mar 2011, 23:32

Masz sondy czy nie
ZKL

Awatar użytkownika
KolczyK
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4199
Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
Imię: Przemysław
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
Kontakt:

Post autor: KolczyK » śr 30 mar 2011, 00:01

silnik chodzi nierówno....to zrobił synchro wytrysków czy nie ? :roll:
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka

UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>

Awatar użytkownika
poscig
klepacz
klepacz
Posty: 1361
Rejestracja: czw 17 sty 2008, 19:43
Imię: Marek
województwo: pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: 3-CITY
Kontakt:

Post autor: poscig » śr 30 mar 2011, 00:53

Napisz troche więcej w temacie.Nierówno pracuje na zimno?Czy jak sie rozgrzeje to również?To,że pali dużo to tylko zakładasz czy to sprawdziłeś i w jaki sposób.Synchronizacja świec chyba niewiele pomogła. :roll:

Awatar użytkownika
ppamula
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3540
Rejestracja: czw 20 lip 2006, 08:12
Imię: Piotr
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: ppamula » śr 30 mar 2011, 01:13

Larcz pisze:synchronizacje świec
synchronizuje się przepustnice a nie świece. Jaki mechanik ci to powiedział?
Larcz pisze:a więc pali jak smok..
czyli ile pali?

Awatar użytkownika
michał RC 46
pisarz
pisarz
Posty: 498
Rejestracja: pn 16 lut 2009, 20:08
Imię: Michał
województwo: lubelskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Lublin

Post autor: michał RC 46 » śr 30 mar 2011, 07:14

synchronizacja świec?? zmień czym prędzej tego mechanika, i zaprowadź moto do porządnego serwisu.

Awatar użytkownika
kiki
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2502
Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
Imię: Piotr
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Węgrów
Kontakt:

Post autor: kiki » śr 30 mar 2011, 07:44

to co pisali poprzednicy
+ sprawdź czy ssanie się wyłącza

daro1980
pisarz
pisarz
Posty: 203
Rejestracja: wt 09 mar 2010, 10:33
Imię: Dariusz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Ostrow Wlkp
Kontakt:

Post autor: daro1980 » śr 30 mar 2011, 07:45

Larcz pisze:Dałem do mechanika moto na synchronizacje świec,
jak sie to wykonuje ???? jestem ciekawy poprostu .... pewnie mega drogi sprzet jest potrzebny do tego i wieloletnie doswiadczenie w naprawach V4 .... jak koledzy wyzej napisali ZMIEN MECHANIKA
DragStar 650-> CBR600RR-> VFR800FI->XL1000V-> TE 510 SM -> WR250F ->R1150R

Awatar użytkownika
ppamula
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3540
Rejestracja: czw 20 lip 2006, 08:12
Imię: Piotr
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: ppamula » śr 30 mar 2011, 08:55

kiki pisze:to co pisali poprzednicy
+ sprawdź czy ssanie się wyłącza
ale w RC46 jest elektroniczny zapłon a dzwignia rozuchu zimnego silnika jest tylko czymś jak gaz ręczy. Nie jest to ssanie z punktu widzenia układu paliwowo powietrznego więc w czasie jazdy nie ma znaczenia czy ta dzwignia jest zaciągnięta czy nie bo i tak manetka przewyższa jej ustawienia.

Niech kolega się wypowie jakie ma spalanie.

Larcz
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 59
Rejestracja: pn 02 sie 2010, 17:08
Imię: Łukasz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: gdynia
Kontakt:

Post autor: Larcz » śr 30 mar 2011, 12:08

A więc tak:
Zrobił synchronizacje tych przepustnic, regulacje wtrysków i zaworów..
Moto przy jezdzie poniżej 6tys obrotów pali chyba z 8 jak nie 9litrów..
Ssanie na pewno wyłączam.
Silnik chodzi nie równo na ssaniu, bez ssania i nawet gdy trzymam go na obrotach w prędkości jednostajnej również nie równo chodzi (czyli lekko szarpie w trakcie jazdy)
Pojęcia nie mam czy mój model jest akurat wyposażony w sondy lambda (jak to sprawdzić?)
No i z całą wdzięcznością za Waszą pomoc i zainteresowanie chce podkreślić iż gdybym miał zamiar wydać krocie w serwisie to nie zakładał bym tego tematu :) ;-)

Awatar użytkownika
KolczyK
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4199
Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
Imię: Przemysław
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
Kontakt:

Post autor: KolczyK » śr 30 mar 2011, 12:30

jeśli już to zrobił synchro przepustnic, a nie regulację wtrysków,
regulację zaworów może i zrobił 30 powinno być na wydechowych a na ssącychc chyba 15 ?? ... podaj wartości....jakie były na zaworach na danych cylindrach, bo wg mnie były tam różnice jak usłyszałem ten motór.
Jak wyjeżdżałem od Ciebie to chodził równo .... z tego co pamiętam jeśli Ci chodzi o nierówność 1200 +-100 obrotów to tak ma być. Ale jeśli na stałym gazie chodzi nierówno to coś może z dolotem powietrza >?? posprawdzałbym wszystkie wężyki, klapka w airboxie dalej klepie ?? podłączyliście wszystkie doloty na pewno dobrze ? Twój nie ma sond.
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka

UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>

Awatar użytkownika
Gacol
klepacz
klepacz
Posty: 1921
Rejestracja: wt 18 wrz 2007, 13:28
Imię: Jacek
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Imielin

Post autor: Gacol » śr 30 mar 2011, 12:51

Sądze żę regulacja zaworów może być konieczna.Słychać stuki?Bo raczej rozrząd nie mógł się przestawić....
VFR750 RC36 I
VTR1000 SP 1
VFR800 FI:)

Larcz
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 59
Rejestracja: pn 02 sie 2010, 17:08
Imię: Łukasz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: gdynia
Kontakt:

Post autor: Larcz » śr 30 mar 2011, 18:03

zadnego stukania nie słychac, klapkę w airboxie sprawdze jutro :) może jeszcez z rana podjade na darmową akcje serwisową w Hondzie :)
jutro dam znac czy cos wykryli, a wszystkie przewody śa podlaczone poprawnie.. :)

Awatar użytkownika
szatan
klepacz
klepacz
Posty: 979
Rejestracja: pn 18 wrz 2006, 20:02
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Amsterdam/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: szatan » śr 30 mar 2011, 20:04

Kulego nagraj filmik zeby bylo widac obrotomierz i wrzuc na forum . Bo lekkie falowanie obrotów jest normalne. a szarpac podczas jazdy to moze i nierowno wyciagniety łancuch.
Życie bez motocykla powoduje raka i choroby serca
Manual Honda VFR800 98-2001
http://rapidshare.com/files/236685669/Manual98-01.pdf

Miernik ładowania http://www.youtube.com/watch?v=IYjGraAk4es

Larcz
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 59
Rejestracja: pn 02 sie 2010, 17:08
Imię: Łukasz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: gdynia
Kontakt:

Post autor: Larcz » czw 31 mar 2011, 19:58

szatan, mozliwe ze masz rację, jutro nagram i wrzuce :)

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości