Smoczny VFR !!!
-
- zadomowiony
- Posty: 59
- Rejestracja: pn 02 sie 2010, 17:08
- Imię: Łukasz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: gdynia
- Kontakt:
Smoczny VFR !!!
SIEmacie chłopcy i dziewczęta
Problem jest taki:
Silnik chodzi nierówno a więc pali jak smok..
Dałem do mechanika moto na synchronizacje świec, regulacje zaworów i wtrysków...
Dodam iż filtr powietrza jest ok, przedmuchany i czysty.
Swiece jak i olej wymieniałem w zeszłym miesiącu
Mój ziomek mechanik wkońcu nie doszedł do tego co jest grane, spekuluje tylko że moze być to przez pompe paliwa czy przez moduł..
Czy większość potwierdzi jego zdanie? Nie chciałbym w ciemno kupować pompy czy modułu czy też oddać moto w ręce serwisu
Z niecierpliwością czekam na Wasze interesujące i pomocne mam nadzieje wypowiedzi
Problem jest taki:
Silnik chodzi nierówno a więc pali jak smok..
Dałem do mechanika moto na synchronizacje świec, regulacje zaworów i wtrysków...
Dodam iż filtr powietrza jest ok, przedmuchany i czysty.
Swiece jak i olej wymieniałem w zeszłym miesiącu
Mój ziomek mechanik wkońcu nie doszedł do tego co jest grane, spekuluje tylko że moze być to przez pompe paliwa czy przez moduł..
Czy większość potwierdzi jego zdanie? Nie chciałbym w ciemno kupować pompy czy modułu czy też oddać moto w ręce serwisu
Z niecierpliwością czekam na Wasze interesujące i pomocne mam nadzieje wypowiedzi
- KolczyK
- stary wyjadacz
- Posty: 4199
- Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
- Imię: Przemysław
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
- Kontakt:
silnik chodzi nierówno....to zrobił synchro wytrysków czy nie ?
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
- michał RC 46
- pisarz
- Posty: 498
- Rejestracja: pn 16 lut 2009, 20:08
- Imię: Michał
- województwo: lubelskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Lublin
- ppamula
- stary wyjadacz
- Posty: 3540
- Rejestracja: czw 20 lip 2006, 08:12
- Imię: Piotr
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
ale w RC46 jest elektroniczny zapłon a dzwignia rozuchu zimnego silnika jest tylko czymś jak gaz ręczy. Nie jest to ssanie z punktu widzenia układu paliwowo powietrznego więc w czasie jazdy nie ma znaczenia czy ta dzwignia jest zaciągnięta czy nie bo i tak manetka przewyższa jej ustawienia.kiki pisze:to co pisali poprzednicy
+ sprawdź czy ssanie się wyłącza
Niech kolega się wypowie jakie ma spalanie.
-
- zadomowiony
- Posty: 59
- Rejestracja: pn 02 sie 2010, 17:08
- Imię: Łukasz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: gdynia
- Kontakt:
A więc tak:
Zrobił synchronizacje tych przepustnic, regulacje wtrysków i zaworów..
Moto przy jezdzie poniżej 6tys obrotów pali chyba z 8 jak nie 9litrów..
Ssanie na pewno wyłączam.
Silnik chodzi nie równo na ssaniu, bez ssania i nawet gdy trzymam go na obrotach w prędkości jednostajnej również nie równo chodzi (czyli lekko szarpie w trakcie jazdy)
Pojęcia nie mam czy mój model jest akurat wyposażony w sondy lambda (jak to sprawdzić?)
No i z całą wdzięcznością za Waszą pomoc i zainteresowanie chce podkreślić iż gdybym miał zamiar wydać krocie w serwisie to nie zakładał bym tego tematu
Zrobił synchronizacje tych przepustnic, regulacje wtrysków i zaworów..
Moto przy jezdzie poniżej 6tys obrotów pali chyba z 8 jak nie 9litrów..
Ssanie na pewno wyłączam.
Silnik chodzi nie równo na ssaniu, bez ssania i nawet gdy trzymam go na obrotach w prędkości jednostajnej również nie równo chodzi (czyli lekko szarpie w trakcie jazdy)
Pojęcia nie mam czy mój model jest akurat wyposażony w sondy lambda (jak to sprawdzić?)
No i z całą wdzięcznością za Waszą pomoc i zainteresowanie chce podkreślić iż gdybym miał zamiar wydać krocie w serwisie to nie zakładał bym tego tematu
- KolczyK
- stary wyjadacz
- Posty: 4199
- Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
- Imię: Przemysław
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
- Kontakt:
jeśli już to zrobił synchro przepustnic, a nie regulację wtrysków,
regulację zaworów może i zrobił 30 powinno być na wydechowych a na ssącychc chyba 15 ?? ... podaj wartości....jakie były na zaworach na danych cylindrach, bo wg mnie były tam różnice jak usłyszałem ten motór.
Jak wyjeżdżałem od Ciebie to chodził równo .... z tego co pamiętam jeśli Ci chodzi o nierówność 1200 +-100 obrotów to tak ma być. Ale jeśli na stałym gazie chodzi nierówno to coś może z dolotem powietrza >?? posprawdzałbym wszystkie wężyki, klapka w airboxie dalej klepie ?? podłączyliście wszystkie doloty na pewno dobrze ? Twój nie ma sond.
regulację zaworów może i zrobił 30 powinno być na wydechowych a na ssącychc chyba 15 ?? ... podaj wartości....jakie były na zaworach na danych cylindrach, bo wg mnie były tam różnice jak usłyszałem ten motór.
Jak wyjeżdżałem od Ciebie to chodził równo .... z tego co pamiętam jeśli Ci chodzi o nierówność 1200 +-100 obrotów to tak ma być. Ale jeśli na stałym gazie chodzi nierówno to coś może z dolotem powietrza >?? posprawdzałbym wszystkie wężyki, klapka w airboxie dalej klepie ?? podłączyliście wszystkie doloty na pewno dobrze ? Twój nie ma sond.
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
- szatan
- klepacz
- Posty: 979
- Rejestracja: pn 18 wrz 2006, 20:02
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Amsterdam/Rzeszów
- Kontakt:
Kulego nagraj filmik zeby bylo widac obrotomierz i wrzuc na forum . Bo lekkie falowanie obrotów jest normalne. a szarpac podczas jazdy to moze i nierowno wyciagniety łancuch.
Życie bez motocykla powoduje raka i choroby serca
Manual Honda VFR800 98-2001
http://rapidshare.com/files/236685669/Manual98-01.pdf
Miernik ładowania http://www.youtube.com/watch?v=IYjGraAk4es
Manual Honda VFR800 98-2001
http://rapidshare.com/files/236685669/Manual98-01.pdf
Miernik ładowania http://www.youtube.com/watch?v=IYjGraAk4es
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości