filtr oleju

Macie problem z mechaniką VFRy? Piszcie.
Awatar użytkownika
Shoov
klepacz
klepacz
Posty: 813
Rejestracja: pn 05 gru 2005, 20:50
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Shoov » pn 13 mar 2006, 21:23

kris pisze:Z prawej tylko bardzo kiepski jest do nich dost?p akurat cz??? ramy je zas?ania najlepiej sprawdzi? przy pomocy malutkiego lusterka ,naprawd? trzeba sie na gimnaswtykowa? ?eby si? do nich dobra? :wink:
Gdzie

[ Dodano: 2006-03-13, 21:23 ]
Gdzie

[ Dodano: 2006-03-13, 21:24 ]
qrde co za kichowaty komp... ktrora czesc ramy zaslania ta grubsza czy ta nizsza ciensza? to gdzies w okolicach koncowki baku jest tak tak jak sie siedzenie zaczyna tylko nizej?

Awatar użytkownika
kris
pisarz
pisarz
Posty: 241
Rejestracja: wt 03 sty 2006, 11:06
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: kris » pn 13 mar 2006, 21:40

Tak ta mniejsza zas?ania wejd? na chat

Awatar użytkownika
Shoov
klepacz
klepacz
Posty: 813
Rejestracja: pn 05 gru 2005, 20:50
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Shoov » pn 13 mar 2006, 23:25

dwa zdjecia moze to gdzies tam w okolicy ?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
SirAdam
bywalec
bywalec
Posty: 49
Rejestracja: pn 06 mar 2006, 23:46
Imię: Adam
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Mannheim (Germany)

Post autor: SirAdam » pn 13 mar 2006, 23:47

hmmm...........
zastanawia mnie tylko jedno; poco wam numer silnika ?
Przeciez zeby znalezc pasujacy filtr, wystarczy numer ramy, a ten jest na widoku :roll:
A moze ja cos nie tak zrozumialem ? :roll:




SirAdam
Była VFR, ale się zeszlifowała, była CBR 1100 XX - sprzedana, a teraz jest FZ1 - sprzedana. Motocykla brak. :P

Awatar użytkownika
Vlaad
klepacz
klepacz
Posty: 956
Rejestracja: pt 18 lis 2005, 08:27
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa/Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Vlaad » wt 14 mar 2006, 07:09

Poniewa? shoovfr750 chce wiedzie? jaki ma silnik (tzn RC36 czy RC24) musi sprawdzi? nr silnika.
?eby dobra? si? do numer?w w RC36 dobrze jest zdemontowa? siod?o i po?wieci? od ty?u motocykla zagl?daj?c z g?ry poniewa? numery s? na powierzni prawie r?wnoleg?ej do ziemi. Trzeba te? odsun?? troch? przewody, kt?re przys?aniaj? numery. Ca?kiem karko?omna sztuczka. Spr?buj? dzisiaj zrobi? jak?? fotk? i j? opisa

Awatar użytkownika
SirAdam
bywalec
bywalec
Posty: 49
Rejestracja: pn 06 mar 2006, 23:46
Imię: Adam
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Mannheim (Germany)

Post autor: SirAdam » wt 14 mar 2006, 07:22

@Vlaad

juz wiem o co chodzi, bylem wczoraj wieczorem jeszcze na chat z chlopakami, i gadalismy o tym.
Ja tez mysle ze gdzies tam jest ten numer gdzie Ty mowisz.





SirAdam
Była VFR, ale się zeszlifowała, była CBR 1100 XX - sprzedana, a teraz jest FZ1 - sprzedana. Motocykla brak. :P

UxY
Administrator
Administrator
Posty: 1467
Rejestracja: sob 29 paź 2005, 17:05
Imię: Łukasz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: UxY » wt 14 mar 2006, 10:50

Vlaad m?wi gdzie sa w RC36 tak?e poszukaj we wszystkich mo?liwych miejscach ;] w RC24 sa jak juz pisa?em w prawej strony troche za rama na wysoko?ci mocowania owiewki :) Ta?? jak masz V4 od RC24 to bedzie gdzies tam :)

Mo?e te? dzis bede ko?o swojej niuni to zrobie jakas fote

Awatar użytkownika
Shoov
klepacz
klepacz
Posty: 813
Rejestracja: pn 05 gru 2005, 20:50
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Shoov » wt 14 mar 2006, 11:09

dzisiaj juz nie zd??e sprawdzic, ale mo?e jutro znajde chwile, foty by?y by mile widziane, bede dzieczny.

UxY
Administrator
Administrator
Posty: 1467
Rejestracja: sob 29 paź 2005, 17:05
Imię: Łukasz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: UxY » wt 14 mar 2006, 12:20

Shoo z fotek kt?re da?e? na strone wynika ?e nie masz silnika od RC24, wida to po korku od wleu oleju.

tu masz link ze swoj? fotk?:

http://www.vfr-oc.pl/screeny/wlasciciele/shoov/4.jpg

a tutaj mas rozwalana RC24 Yarsona

http://www.vfr-oc.pl/screeny/wlasciciele/yarson/8.jpg


Wyra?nie widac ze korek jest w innym miejscu. a W?tpie zeby pokrywy pasowa?y do obydwu :)

Tak?e mi sie wydaje ze loozik, mo?? masz VFR z USA albo Kanady? Poszukaj na stronie VFR Denmark moze w tym tutorialu cos bedzie, czym sie r??ni? poszczeg?lne modele z r??nych kraj?w.

Gość

Post autor: Gość » wt 14 mar 2006, 23:09

By?em dzi? w larssonie por?wnac sobie filtry z rc24 i rc36 okazuje si? ?e jednak maj? t? sam? ?rednice otworu i rozmiar uszczelki, ja mam poprostu wiekszy filtr zamontowany :mrgreen: musia?em z?e filtry por?wnac ostatnio, niepotzeebnie spanikowa?em, ale dla pewno?ci i tak lepiej sprawdze sobie te numery silnika w wolnej chwili. Jaki jest efekt zamontowania filtra wiekszej pojemno?ci ni? przewidzia?a fabryka?
bo kole? w larsonie m?wi? ?e lepiej zamontowac wiekszy bo to nie szkodzi a wyd?u?a przebieg do zmiany oleju, jaki? kole? z forum motocyklist?w napisa? mniej wiecej to samo.
Spotkali?cie si? z takim patentem ?

Awatar użytkownika
Shoov
klepacz
klepacz
Posty: 813
Rejestracja: pn 05 gru 2005, 20:50
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Shoov » wt 14 mar 2006, 23:10

qrfa, znowu si? nie zalogowa?em :wink:

[ Dodano: 2006-03-14, 23:26 ]
znalazlem zdjecie silnika to chyba nie ten ale od vfry, namalujcie? mi jaka? strza?ke na tym zdj?ciu ?ebym wiedzia? gdzie szuka nr?w :wink: .
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
SirAdam
bywalec
bywalec
Posty: 49
Rejestracja: pn 06 mar 2006, 23:46
Imię: Adam
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Mannheim (Germany)

Post autor: SirAdam » wt 14 mar 2006, 23:27

Go?? pisze:Jaki jest efekt zamontowania filtra wiekszej pojemno?ci ni? przewidzia?a fabryka?

Musisz nalac wiecej oleju do silnika, o tyle o ile jest ten filtr pojemnosciowo wiekszy.

Go?? pisze:bo kole? w larsonie m?wi? ?e lepiej zamontowac wiekszy bo to nie szkodzi a wyd?u?a przebieg do zmiany oleju

Glupoty.
Czy to znaczy ze jak sobie moj motorek przerobie na filtr z 40tonowej ciezarowki to bede musial olej zmieniac tylko co 50.000 km, bo filtr jest 5 razy wiekszy od oryginalnego :?:

Wymiana oleju , tak jak to przewidziala Honda, bez wzgledu na wielkosc filtra.






SirAdam
Była VFR, ale się zeszlifowała, była CBR 1100 XX - sprzedana, a teraz jest FZ1 - sprzedana. Motocykla brak. :P

Awatar użytkownika
Vlaad
klepacz
klepacz
Posty: 956
Rejestracja: pt 18 lis 2005, 08:27
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa/Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Vlaad » śr 15 mar 2006, 08:03

shoovfr750 pisze: namalujcie? mi jaka? strza?ke .
Mniej wi?cej w tym miejscu, tylko z drugiej strony (ta jest lewa). Na bloku silnika (srebrny) a nie na pokrywach (czarne).
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Shoov
klepacz
klepacz
Posty: 813
Rejestracja: pn 05 gru 2005, 20:50
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Shoov » śr 15 mar 2006, 08:55

nie bardzo rozumiem, to jest prawa strona silnika tylko 800ki, dam jeszcze jedno zdjecie, numer powinien sie znajdowac gdzie? w okolicach nr 1, 2 czy mo?e 3 ?

[ Dodano: 2006-03-15, 08:55 ]
oto zdjecie
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
kris
pisarz
pisarz
Posty: 241
Rejestracja: wt 03 sty 2006, 11:06
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: kris » śr 15 mar 2006, 08:56

Strona jest ok tylko to silnik od RC46 takmi si? widzi

[ Dodano: 2006-03-15, 08:59 ]
no to trafi?em a numery maj? by? tam gdzie Vlad zaznaczy?

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości