SERWIS - Łódzkie/Mazowieckie

Macie problem z mechaniką VFRy? Piszcie.
Awatar użytkownika
damianj
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 74
Rejestracja: ndz 28 lis 2010, 20:05
Imię: Damian
województwo: łódzkie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka

SERWIS - Łódzkie/Mazowieckie

Post autor: damianj » ndz 28 lis 2010, 21:03

Witam , jestem świeżo upieczonym posiadaczem Hondy VFR 800 1998r . Chciałbym przed przyszłym sezonem wysłać ją do jakiegoś zaufanego mechanika który zna się w temacie i miał już do czynienia z tym modelem . Interesuje mnie zwyczajny przegląd ( wymiana oleju , filtra , ewentualne regulacje , ogólne sprawdzenie w jakiej kondycji są części eksploatacyjne pojazdu ) . Jestem z woj. Łódzkiego i najlepiej by było gdyby serwis znajdował się w woj. Łódzkim , ewentualnie woj. Mazowieckim . Zależy mi na tym żeby wszystko zostało zrobione tak jak powinno i żeby mechanik nie popsuł więcej niż naprawił ( a tacy się zdarzają ) . Oczywiście umiarkowana cena była by mile widziana . Mam jeszcze takie pytanko : co oznacza kontrolka z oznaczeniem F1 ?? i czy wiecie gdzie można dostać instrukcję obsługi w języku polskim do tego modelu ??

Awatar użytkownika
puzon
klepacz
klepacz
Posty: 1632
Rejestracja: ndz 26 paź 2008, 12:36
Imię: Piotr
województwo: opolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: HitlerSee
Kontakt:

Post autor: puzon » ndz 28 lis 2010, 21:40

Jeżeli chcesz taki ogólny przegląd i wymiany płynów itp. to powinien zrobić to każdy mechanik. Pisałeś że moto ma przebieg 30000 więc wszelkie regulacje i synchronizacje chyba jeszcze nie są potrzebne. Kontrolka FI to kontrolka od wtrysków.

Awatar użytkownika
damianj
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 74
Rejestracja: ndz 28 lis 2010, 20:05
Imię: Damian
województwo: łódzkie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka

Post autor: damianj » ndz 28 lis 2010, 21:46

Jest to mój pierwszy motocykl na wtrysku , możecie mi powiedzieć czy wtrysk trzeba jakoś regulawać ( tak jak gaźniki ) czy jest to część zupełnie bezobsługowa ??

Jarecki2102
pisarz
pisarz
Posty: 287
Rejestracja: czw 07 paź 2010, 09:22
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jarecki2102 » ndz 28 lis 2010, 22:35

fi od wtrysków i ogólnie a nawet przede wszystkim od sygnalizacji błędów.

Kolega_PL
pisarz
pisarz
Posty: 466
Rejestracja: ndz 22 lis 2009, 09:45
Imię: Adam
województwo: kujawsko-pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kartuzy

Post autor: Kolega_PL » pn 29 lis 2010, 08:44

damianj pisze:Jest to mój pierwszy motocykl na wtrysku , możecie mi powiedzieć czy wtrysk trzeba jakoś regulawać ( tak jak gaźniki ) czy jest to część zupełnie bezobsługowa ??
wpisz w naszą wyszukiwarkę: synchronizacja przepustnic lub synchronizacja wtrysków i będzie wszystko jasne. Chyba nawet Kiki się poświęcił dla dobra ogółu i zrobił fotoinstrukcje regulacji przepustnic do RC46.
Gratuluje wyboru :)
Adam

Awatar użytkownika
KolczyK
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4199
Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
Imię: Przemysław
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
Kontakt:

Post autor: KolczyK » pn 29 lis 2010, 12:31

robisz tzw regulację przepustnic, a właściwie jak to Mundek nazywa - regulację zaworów startowych. Cięzka sprawa, żmudna żeby równiutko chodziła, ale warta poświęcenia czasu. Mi czarna VFR nie falowała .... po ustawieniu....czerwona lubi powichrować...ale będzie nowo wyczyszczony filtr, nowe świece Irydowe i powinno być lepiej. jeśli nie, do tego zrobię właśnie SYNCHRO wtrysku.
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka

UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>

maciekxxxx
bywalec
bywalec
Posty: 30
Rejestracja: czw 17 wrz 2009, 14:07
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciekxxxx » czw 10 mar 2011, 00:39

www.pitstopmoto.pl

Pojedziesz raz, i będziesz stale wracał:)
Motocykle z Anglii i Szwajcarii pod zamowienie tel:511795901 gg:4820775
www.auta-anglia.pl
www.vtec.otomoto.pl
www.copart.co.uk
www.hbc.co.uk
www.swisscars.pl
winterthur.ricardo.ch

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości