Klucz specjalny do silnika i wahacza

Macie problem z mechaniką VFRy? Piszcie.
Awatar użytkownika
Ketchup
klepacz
klepacz
Posty: 571
Rejestracja: śr 25 paź 2006, 20:05
Model VFR: RC36II
województwo: lubuskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Chocicz

Klucz specjalny do silnika i wahacza

Post autor: Ketchup » śr 28 lip 2010, 21:22

Vtam, dorabiałem na wiosnę klucz do nakrętek koronowych silnika i wahacza /RC36/ – a teraz wpadłem na pomysł podzielenia się efektami pracy.

Klucz jest kompilacją oryginalnych kluczy Hondy o numerach:

07HMA-MR70200 i 07908-4690002

W oryginale są to dwa klucze, część materiałów – zdjęcia oryginalnych, opisy i jakieś rysunki pochodzą z sieci – ja wpadłem na pomysł zrobienia to na jednym mocowaniu.

Rysunek i fotki to dokładnie to co zrobiłem – SPRAWDZONE W PRAKTYCE!!!

Myślę, że temat warto przykleić – chociaż to tylko moje zdanie

pozdro
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Jak do baku to tylko nitroglicerynometanol

Awatar użytkownika
olo
klepacz
klepacz
Posty: 1519
Rejestracja: pt 02 gru 2005, 21:33
Model VFR: Firestorm
Imię: Olek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: olo » śr 28 lip 2010, 22:28

Nice, very nice.......
Swego czasu dorobiłem klucz do nakrętki sprzęgła, wrzuciłem gdzieś na forum. Taki klucz solidnie zrobiony w niczym nie ustępuje oryginałowi a jest jakby odrobinę tańszy ;-)
VFR-OC Poland, South Park section, MTZ sub-section :-)

SOWA
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3000
Rejestracja: pt 27 paź 2006, 21:31
Płeć: Mężczyzna

Post autor: SOWA » śr 28 lip 2010, 22:44

olo pisze:Swego czasu dorobiłem klucz do nakrętki sprzęgła
Tak było, pamiętam. Zrobiony był z rury. Solidny to był klucz.
Dla przypomnienia:
viewtopic.php?p=12577&highlight=#12577

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości