Strona 1 z 2
Dysze do RC36I
: pt 02 lut 2007, 18:56
autor: Vlaad
Muszę powymieniać zaworki iglicowe w gaźnikach. Niby prosta rzecz, a jednak... Najpierw intensywne szukanie po katalogach. LARSSON - nic, Klasa niby ma, ale po uzgodnieniach okazało się, że do RC36II

. Najlepszy był telefon do Hondy (Plaza). Są? Jasne, trzeba zaczekać 3 dni, cena......................................................................................................................................................................................165 zeta za sztukę!!!!!

. No rzesz w d**pę!! *&^%$#@! Komlpet za 660 zeta

. Znalazłem na Allegro gościa, który sprzedaje po 99 zeta za sztukę, ale miał tylko trzy. Dopiero Pawel wybawił mnie z opresji: okazało się, że pasują od RC24 i wygrzebał mi spod ziemi komplet za rozsądną cenę. Uuffffffff.
THX Pawel!!!
aVe cycki & vfr
: pt 02 lut 2007, 21:38
autor: Lucek
no to chyba ave pawel??
zamontuj od razu dynojets?? da rade?? zestaw chyba 250 zl stage 1
: pt 02 lut 2007, 21:41
autor: Yaco
Fakt, panowie z Malowniczej skutecznie potrafią zjebać humor.
PS. Vlaad - jebły Ci wszystkie cztery zaworki?
: pt 02 lut 2007, 22:34
autor: Vlaad
Yaco pisze:Fakt, panowie z Malowniczej skutecznie potrafią zjebać humor.
PS. Vlaad - jebły Ci wszystkie cztery zaworki?
W zasadzie tak... do każdego moża się było przyczepić.
Dynojet'ów nie chcę, bo padły zaworki iglicowe a nie dysze. No i słuszna uwaga:
AVE Pawel!
: pt 02 lut 2007, 23:04
autor: Yaco
Ale jeśli mozna wiedzieć, co dokładnie się dzieje? Przelewa Ci paliwo do cylindrów? Masz benzynę w oleju czy co?
: pt 02 lut 2007, 23:08
autor: Vlaad
Mokre świeczki, czarny dym przy ostrym odkręcaniu, pocą się gaźniki (dwa), śmierdzi wachą. Po uruchomieniu, kiedy jeszce nie była dobrze rozgrzana potrafiła zgasnąć - myślę że się zalewała. Na przeglądzie zwracali mi uwagę na skład spalin. Trzeba zrobić z tym porządek. Na pierwszy ogień poszły zaworki iglicowe. Zobaczymy co będzie po wymianie.
PeeS
Yaco, moduł zapłonowy masz w domu, czy został w motocyklu?

: pt 02 lut 2007, 23:25
autor: Yaco
W jakim motocyklu?

: pt 02 lut 2007, 23:30
autor: seba_VF750FR
Vlaad co do modułu to atakuj tutaj
http://allegro.pl/item161593753_honda_v ... y_itd.html
widze ze cena atracyjna a nie "handlarzowa" ,wkoncu bujniejsz >190

: pt 02 lut 2007, 23:40
autor: Vlaad
Yaco pisze:W jakim motocyklu?

Ty już wiesz w jakim
Seba, teraz priorytet ma serwis zimowy, ale jeszcze przyjdzie na to pora. No chyba, że "przypadkiem" znajdę gdzieś jakiś moduł w przuconej VFR-ce

.
: sob 03 lut 2007, 11:41
autor: Yaco
Vlaad pisze:... No chyba, że "przypadkiem" znajdę gdzieś jakiś moduł w przuconej VFR-ce

.
Chcesz żeby ktoś Ci to twoje lotnisko przeorał?

Porzucone VFR'y
NIE WYSTĘPUJĄ w przyrodzie

: sob 03 lut 2007, 12:45
autor: Ketchup
Yaco pisze:Vlaad pisze:... No chyba, że "przypadkiem" znajdę gdzieś jakiś moduł w przuconej VFR-ce

.
Chcesz żeby ktoś Ci to twoje lotnisko przeorał?

Porzucone VFR'y
NIE WYSTĘPUJĄ w przyrodzie

ten kolo miał całą na części, jakieś klamoty tyż bralismy od niego, PAPRÓBUJ
http://moto.allegro.pl/item160197439_si ... ealny.html
pzdr
: sob 03 lut 2007, 13:03
autor: Pawel
Ok, to sie wtrącę .. Jakie objawy ? Gaźniki pozalewane, całe usyfione widać slady wycieków, do tego wszystkie świece czarne, a dwie z lewych cylindrów wręcz mokre. Wymienie zaworki, ustawie poziom paliwa i zobaczymy co bedzie

. A za zaworki to trzeba dziekowac Piotrowi D.

, ja tylko telefon wykonałem ... Dobrze że nie każecie mi pokazywać cycków z tej okazji, hehehehe.
Pozdro, Pawel
: sob 03 lut 2007, 13:17
autor: Lucek
nie mow hoooop.... :]
: sob 03 lut 2007, 13:17
autor: Ketchup
Pawel pisze:Wymienie zaworki, ustawie poziom paliwa i zobaczymy co bedzie

. Pozdro, Pawel
czy tam nie ma przypadkiem plastykowych pływaków z tym dynksem co z reguły jest metalowe i przestawiając je zmieniamy poziom paliwa??
jeżeli się mylę

wielkie sorki, bo jeżeli jest wszystko z plastyku to niby zalecana jest wymiana całego pływaka ...
: sob 03 lut 2007, 15:31
autor: kiki
czy tam nie ma przypadkiem plastykowych pływaków z tym dynksem co z reguły jest metalowe i przestawiając je zmieniamy poziom paliwa??
zgadza sie- odrwacamy gaźnik, pływak opiera sie o zaworek a my mierzymy odłegłośc od górnej czesci pływaka do korpusu gaźnika. Jesli jest nie taki to gnąc blaszke korygujemy poziom. To jakos tak wyglada

. Jesli sie myle to niech ktos mnie poprawi
