Wszyscy zachwalają sportowe filtry powietrza o zwiększonym przepływie powietrza.
Ja mam takie dziwne pytania. Czy nie zmienia się stosunek mieszanki? Nie dojdzie do wypalenia zaworów? Czy razem z filtrem nie należy wymienić dysz?Moc silnika zmaleje a nie jak obiecują sprzedawcy wzrośnie? Proszę o opinie.
Ps. Post nie dotyczy VFR 800 ona ma wtrysk i przepływomierz. Choć i tam lepiej przestawić mapę zapłonu.
Filtry powietrza sportowe.
- Vlaad
- klepacz
- Posty: 956
- Rejestracja: pt 18 lis 2005, 08:27
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa/Olsztyn
- Kontakt:
Re: Filtry powietrza sportowe.
Niezależnie od typu zasilania, sam filtr i dysze nic nie zmienią. To co się spali musi jeszcze wylecieć z odpowiednią prędkością - czyli zmiana tłumika. Dopiero wtedy trzeba zmienić regulację gaźników, bo faktycznie zubożona mieszanka może doprowadzić do wypalenia zaworów wydechowych.KUDŁATY pisze:Wszyscy zachwalają sportowe filtry powietrza o zwiększonym przepływie powietrza.
Ja mam takie dziwne pytania. Czy nie zmienia się stosunek mieszanki? Nie dojdzie do wypalenia zaworów? Czy razem z filtrem nie należy wymienić dysz?Moc silnika zmaleje a nie jak obiecują sprzedawcy wzrośnie? Proszę o opinie.
Ps. Post nie dotyczy VFR 800 ona ma wtrysk i przepływomierz. Choć i tam lepiej przestawić mapę zapłonu.
aVe cycki & vfr
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 49 gości