jak to z tym spalaniem ?
- scibor
- pisarz
- Posty: 359
- Rejestracja: ndz 29 lis 2009, 14:25
- Imię: Patryk
- województwo: warmińsko-mazurskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gorowo Ilaweckie
Wczoraj jak wracalem z Wawy, zaczelo mi migac, przy 338km, zjechalem na tankowanie przy 373km i weszlo mi do zbiornika 19,18 ltr, czyli teoretycznie na rezerwie mozna przejechac 120-130km (RC46 '98 98KM). Fakt, ze jak zaczelo migac zwolnilem i jechalem 80-90km/h. No i przy ostrzejszej (jak dla mnie) jezdzie (140-160) w trasie zuzycie paliwa nadal jest na rozsadnym poziomie - w granicach 5,2l/100km:). Acha, no i tankuje 98, odczuwam wyrazna roznice w spalaniu co przeklada sie na zasieg. A poza tym pasuje do mocy i rocznikabrii pisze:I z tego co zauważyłem to zostaje jeszcze ~7l od momentu pierwszego mignięcia

- michał RC 46
- pisarz
- Posty: 498
- Rejestracja: pn 16 lut 2009, 20:08
- Imię: Michał
- województwo: lubelskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Lublin
Potwierdzam mi również na 98 pali mniej i moto jest odrobinę żywsze. A spalanie cały czas w normie tak jak przed modyfikacjami, czyli od 4-5.5 l/100 od razu mówię żeby zejść do tych 4 litrów to już jazda typowo spacerowa do stówki jazda soloscibor pisze:Acha, no i tankuje 98, odczuwam wyrazna roznice w spalaniu co przeklada sie na zasieg.

Czerwone najszybsze !
- bialy-murzyn
- klepacz
- Posty: 609
- Rejestracja: sob 24 maja 2008, 09:02
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kraków
to strasznie emerycko jezdzicie
i pomyslec, ze ludzie vfry sprzedaja
ze niby to turystyk i wolna jazda mu nie obca
wolna jazda nudzi oraz meczy organizm
wiec trzeba wydac na te 8l/100 jak chce sie
wykrzesac z motura naturalna dla niego energie
nie ma opcji
mowie stanowcze nie dla emerytow na moturach pokroju vfr! :>
i pomyslec, ze ludzie vfry sprzedaja
ze niby to turystyk i wolna jazda mu nie obca
wolna jazda nudzi oraz meczy organizm
wiec trzeba wydac na te 8l/100 jak chce sie
wykrzesac z motura naturalna dla niego energie
nie ma opcji
mowie stanowcze nie dla emerytow na moturach pokroju vfr! :>
- michał RC 46
- pisarz
- Posty: 498
- Rejestracja: pn 16 lut 2009, 20:08
- Imię: Michał
- województwo: lubelskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Lublin
- wolkan
- teksciarz
- Posty: 111
- Rejestracja: ndz 06 wrz 2009, 13:26
- Imię: Krzysztof
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Dębe Wielkie
Nie jest prawdą przynajmniej w moim motocyklu, że męczenia go na niskich obrotach daje niskie spalanie. U mnie najmniej pali, jeśli obroty na szóstym biegu oscylują około 6 tyś, wtedy spalanie na trasie wynosi koło 5 litrów. Zejście poniżej tych obrotów skutkuje zwiększonym spalaniem.
wieczny włóczęga…
- Wojtek86
- klepacz
- Posty: 724
- Rejestracja: czw 21 maja 2009, 00:13
- Imię: Wojtek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Ziemia Oświęcimska
- Kontakt:
U mnie obserwuje podobną sytuacje. Stała prędkość, obroty ok 5k = najniższe spalanie.Nie jest prawdą przynajmniej w moim motocyklu, że męczenia go na niskich obrotach daje niskie spalanie. U mnie najmniej pali, jeśli obroty na szóstym biegu oscylują około 6 tyś, wtedy spalanie na trasie wynosi koło 5 litrów. Zejście poniżej tych obrotów skutkuje zwiększonym spalaniem.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości