jak to z tym spalaniem ?

Macie problem z mechaniką VFRy? Piszcie.
Awatar użytkownika
Hefajstos
klepacz
klepacz
Posty: 623
Rejestracja: pt 06 lut 2009, 08:31
Imię: Maciej
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pniewy

Post autor: Hefajstos » czw 27 maja 2010, 14:18

Jak Ci zgaśnie 3 kreska, to na drugiej długo juz nie pojezdzisz i w momencie zgaśnięcia 2 momentalnie 1 zaczyna migać.

Awatar użytkownika
brii
pisarz
pisarz
Posty: 452
Rejestracja: śr 16 gru 2009, 12:50
Imię: Maciej
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: brii » czw 27 maja 2010, 14:35

I z tego co zauważyłem to zostaje jeszcze ~7l od momentu pierwszego mignięcia, czyli całkiem sporo :)
Katarzynki to takie pierniczki
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.

Awatar użytkownika
scibor
pisarz
pisarz
Posty: 359
Rejestracja: ndz 29 lis 2009, 14:25
Imię: Patryk
województwo: warmińsko-mazurskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gorowo Ilaweckie

Post autor: scibor » pn 31 maja 2010, 09:37

brii pisze:I z tego co zauważyłem to zostaje jeszcze ~7l od momentu pierwszego mignięcia
Wczoraj jak wracalem z Wawy, zaczelo mi migac, przy 338km, zjechalem na tankowanie przy 373km i weszlo mi do zbiornika 19,18 ltr, czyli teoretycznie na rezerwie mozna przejechac 120-130km (RC46 '98 98KM). Fakt, ze jak zaczelo migac zwolnilem i jechalem 80-90km/h. No i przy ostrzejszej (jak dla mnie) jezdzie (140-160) w trasie zuzycie paliwa nadal jest na rozsadnym poziomie - w granicach 5,2l/100km:). Acha, no i tankuje 98, odczuwam wyrazna roznice w spalaniu co przeklada sie na zasieg. A poza tym pasuje do mocy i rocznika ;-)

Awatar użytkownika
slimak
klepacz
klepacz
Posty: 1135
Rejestracja: pn 05 sty 2009, 19:25
Imię: Marcin
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: ROBUŃ okolice Kołobrzegu

Post autor: slimak » czw 03 cze 2010, 20:59

trasa kołobrzeg szymbark kołobrzeg przelot ok 130 pare razy mocniej i wyszła średnia 5,7 dla mnie ok
ZKL

Awatar użytkownika
DeVeDe
pisarz
pisarz
Posty: 298
Rejestracja: sob 10 sty 2009, 12:47
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa - Bródno
Kontakt:

Post autor: DeVeDe » pt 04 cze 2010, 18:30

ostatnio wycieczka do siedlec i spowrotem.. srednio 120-140... zatankowany do pod korek... troche ponad 200 km... wskaznik pokazywal jedna kreske ponad polowe... czyli na oko kolo 5.5 litra...

Awatar użytkownika
michał RC 46
pisarz
pisarz
Posty: 498
Rejestracja: pn 16 lut 2009, 20:08
Imię: Michał
województwo: lubelskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Lublin

Post autor: michał RC 46 » sob 05 cze 2010, 07:56

scibor pisze:Acha, no i tankuje 98, odczuwam wyrazna roznice w spalaniu co przeklada sie na zasieg.
Potwierdzam mi również na 98 pali mniej i moto jest odrobinę żywsze. A spalanie cały czas w normie tak jak przed modyfikacjami, czyli od 4-5.5 l/100 od razu mówię żeby zejść do tych 4 litrów to już jazda typowo spacerowa do stówki jazda solo ;-)
Czerwone najszybsze !

Awatar użytkownika
bialy-murzyn
klepacz
klepacz
Posty: 609
Rejestracja: sob 24 maja 2008, 09:02
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków

Post autor: bialy-murzyn » sob 05 cze 2010, 15:10

to strasznie emerycko jezdzicie

i pomyslec, ze ludzie vfry sprzedaja

ze niby to turystyk i wolna jazda mu nie obca

wolna jazda nudzi oraz meczy organizm
wiec trzeba wydac na te 8l/100 jak chce sie
wykrzesac z motura naturalna dla niego energie

nie ma opcji
mowie stanowcze nie dla emerytow na moturach pokroju vfr! :>

Awatar użytkownika
scibor
pisarz
pisarz
Posty: 359
Rejestracja: ndz 29 lis 2009, 14:25
Imię: Patryk
województwo: warmińsko-mazurskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gorowo Ilaweckie

Post autor: scibor » sob 05 cze 2010, 15:34

bialy-murzyn pisze:mowie stanowcze nie dla emerytow na moturach pokroju vfr! :>
cale szczescie, ze nie jezdze dla zaspokojenia Twoich imaginacji:)

Awatar użytkownika
michał RC 46
pisarz
pisarz
Posty: 498
Rejestracja: pn 16 lut 2009, 20:08
Imię: Michał
województwo: lubelskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Lublin

Post autor: michał RC 46 » sob 05 cze 2010, 20:33

A kto powiedział, że VFR-a została stworzona tylko to zapierd.. :grin:
Czerwone najszybsze !

Awatar użytkownika
borbet
bywalec
bywalec
Posty: 36
Rejestracja: pn 20 lip 2009, 21:04
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wisła
Kontakt:

Post autor: borbet » sob 05 cze 2010, 20:41

U mnie rekord spalania to 4,39 L/100 km w RC 46 , jazda max 120 km/h i obroty max 6 tys/min

A średnio z 2000 przejechanych km w tym sezonie wychodzi mi 5,11, Vfrka naprawdę mało pali :mrgreen:

Awatar użytkownika
Wojtek86
klepacz
klepacz
Posty: 724
Rejestracja: czw 21 maja 2009, 00:13
Imię: Wojtek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Ziemia Oświęcimska
Kontakt:

Post autor: Wojtek86 » ndz 06 cze 2010, 13:19

A ja byłem wczoraj w Ostrawie. Spaliłem ok 11l/100 :( :twisted:

Normalnie pali ok 6,5l

Awatar użytkownika
arczon
teksciarz
teksciarz
Posty: 156
Rejestracja: śr 19 sie 2009, 18:07
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: GTC

Post autor: arczon » ndz 06 cze 2010, 20:46

ostro jechałem Tczew-Kramarzyny, Bytowski, Pomorskie drogą 20 dotarłem w 70 minut i powrót średnia 130 km/h - 5,7 litra (na 1 zbiorniku!!!) w mieście pali 7,5l - jak to się mogło stać :twisted:

[ Dodano: 2010-06-06, 20:48 ]
wojtek86 to wie... ile wlejesz tyle spali :!: OGIEŃ :!: :!: :!:

Awatar użytkownika
Tomkoz
pisarz
pisarz
Posty: 211
Rejestracja: pn 26 mar 2007, 17:38
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Tomkoz » ndz 06 cze 2010, 23:08

A ja ostatnio zrobiłem z plecaczkiem i kufrem centralnym ok 260km po Bieszczadach i wyszło 5,7. Najmniej udało mi się zejść do 5,1, ale nie nazwałbym tego jazdą ;-)

Awatar użytkownika
wolkan
teksciarz
teksciarz
Posty: 111
Rejestracja: ndz 06 wrz 2009, 13:26
Imię: Krzysztof
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Dębe Wielkie

Post autor: wolkan » wt 08 cze 2010, 10:48

Nie jest prawdą przynajmniej w moim motocyklu, że męczenia go na niskich obrotach daje niskie spalanie. U mnie najmniej pali, jeśli obroty na szóstym biegu oscylują około 6 tyś, wtedy spalanie na trasie wynosi koło 5 litrów. Zejście poniżej tych obrotów skutkuje zwiększonym spalaniem.
wieczny włóczęga…

Awatar użytkownika
Wojtek86
klepacz
klepacz
Posty: 724
Rejestracja: czw 21 maja 2009, 00:13
Imię: Wojtek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Ziemia Oświęcimska
Kontakt:

Post autor: Wojtek86 » wt 08 cze 2010, 10:50

Nie jest prawdą przynajmniej w moim motocyklu, że męczenia go na niskich obrotach daje niskie spalanie. U mnie najmniej pali, jeśli obroty na szóstym biegu oscylują około 6 tyś, wtedy spalanie na trasie wynosi koło 5 litrów. Zejście poniżej tych obrotów skutkuje zwiększonym spalaniem.
U mnie obserwuje podobną sytuacje. Stała prędkość, obroty ok 5k = najniższe spalanie.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości