Strona 1 z 4

VTR 1000F czy może SV 1000S?

: sob 14 lis 2009, 11:10
autor: lolek
od jakiegoś czasu choruję na V2, rozpozpoczołem poszukiwania i potrzebuję waszej porady . Wybrać sprawdzoną vtr czy troszke świeższą suzi? proszę o opinie

: sob 14 lis 2009, 11:14
autor: kiciol
Lolek nie jesteś sam,też mi to chodzi po głowie :twisted:

: sob 14 lis 2009, 13:35
autor: benito
A jezdziles na mojej??? Pomijam nasza wycieczke do Lublina, bo jechales na plecaku...

Moze wlasnie SP-1?
I ciagle bedziesz mial kola zebate...

: sob 14 lis 2009, 13:46
autor: lolek
hmm... może jeszcze raz bym się do niej przymierzył :mrgreen:

: sob 14 lis 2009, 15:02
autor: robsonic
VTR to mój typ, SV fajny ale to nie honda. VTR brutalna moc od samego dołu i już sp1 potrafi zadziwic

: sob 14 lis 2009, 16:20
autor: Lucek
moja Ci sprzedam Z GWARANCJA!!! ;]

: sob 14 lis 2009, 17:00
autor: Achmed
Suzuki SV 1000S

Moc maksymalna: 103,7 KM (76,3 kW) przy 10 087 obr/min
Moment obrotowy: 80 Nm przy 8540 obr/min

VTR 1000F

Moc maksymalna: 81 KW (110 KM) przy 9000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 96 NM przy 7000 obr/min



Dalej nie będę bo mam VTR, więc moja opinia może być wypaczona, ale mówiłem Ci też myślałem o SV ale Honda to Honda :biggrin

: sob 14 lis 2009, 17:48
autor: lolek
Lucek pisze:moja Ci sprzedam Z GWARANCJA!!! ;]
z dożywotnią? :biggrin

: sob 14 lis 2009, 18:06
autor: PETER
Nie wiem skąd Achmedzie czerpałeś wiedze ale ja mam trochę inne dane na temat suzuki sv1000

Dane techniczne
Szymon Dziawer
2004-07-01, ostatnia aktualizacja 2004-07-01 16:20
Suzuki SV 1000S
ZOBACZ TAKŻE

* Suzuki SV 1000S (01-07-04, 16:20)

Silnik

Typ: czterosuwowy, chłodzony cieczą

Układ: dwucylindrowy, poprzeczny, widlasty V 90°

Rozrząd: DOHC, cztery zawory na cylinder

Pojemność skokowa: 996 ccm

Średnica x skok tłoka: 98x66 mm

Stopień sprężania: 11,3

Moc maksymalna: 120 KM (88 kW) przy 9000 obr/min

Moc na tylnym kole: 94,3 KM (94,3 kW) przy 10087 obr/min

Moment obrotowy: 102 Nm przy 7200 obr/min

Zasilanie: Wtrysk SDTV

Smarowanie: z mokrą miską olejową

Rozruch: elektryczny

Akumulator: 12V 12 Ah

Zapłon: elektroniczny z mikroprocesorem

Przeniesienie napędu

Silnik-sprzęgło: 1,838 (57/31)

Sprzęgło: wielotarczowe, mokre

Skrzynia biegów: sześciostopniowa

Przełożenia: 1:2,666 (32/12); 2:1,933 (29/15); 3:1,500 (27/18)4:1,227 (27/22); 5:1,086 (25/23); 6:1,000 (24/24)

: sob 14 lis 2009, 19:24
autor: Lucek
lolek pisze:
Lucek pisze:moja Ci sprzedam Z GWARANCJA!!! ;]
z dożywotnią? :biggrin

:D
max pol roku jak dla Ciebie ;]

no i peter ma racje
sv jest teoretycznie mocniejsza

: sob 14 lis 2009, 19:59
autor: Dann
dla mnie sv :biggrin :biggrin :biggrin wyglad :biggrin silnik kultura...

: sob 14 lis 2009, 20:09
autor: Kawa
daniel33650 pisze:dla mnie sv :biggrin :biggrin :biggrin wyglad :biggrin silnik kultura...
ale -50 na dzielni za SUZUKI :roll: :roll: :roll: :roll: :lol

Moj sasiad z bloku ma gixera 600. Jak ja odpalam moto, to najpierw dzien dobry, potem zaplon i sasiadki na laweczce banan na twarzy. A ten sasiad, jak odpali swojego gixera, to babcie sie tylko pukaja w czolo. A ja na to, no i co suzuki, same stuki :lol :lol Ale co nie mają racji?

: sob 14 lis 2009, 21:01
autor: kris2k
Mialem okazje przejechac sie i VTR 1000F i SV1000S i sadze ze silnik Suzuki jest fajniejszy, bardziej dynamiczny jednak.
Reszta bardzo porownywalna, Honda moze nieco wygodniejsza, SV to bardziej sport, na dwie osoby nie bardzo.

Ze wzgledu na moje potrzeby (wygoda i turystyka) to pewnie wybralbym Honde, ale gdybym chcial jednak bardziej poszalec to Suzuki.
SV ktora jezdzilem miala stalowy oplot.... miodzio, w takim motocyklu POLECAM.

SP-1 mialy rozrzad na kolach zebatych? Dobrze wyczytalem kilka postow wyrzej?

: sob 14 lis 2009, 21:06
autor: Lucek
ano mialy wlasnie.....
szok nie???
daniel33650 pisze:dla mnie sv
admin!!!! ban dla kolegi poprosimy

: sob 14 lis 2009, 22:11
autor: olo
oooo, widzę że temat dla mnie - oglądałem już dwie VTR-ry, pojeździłem, poczytałem o tym, posłuchałem różnych głosów i.......... za cholerę nie potrafię się zdecydować ! VTR-ra ma trochę za dużo wad - przekleństwo fałeferki - nie ma na co zamienić - jest zbyt idealna a osiemseta mi się nie podoba.....przesrane.....ma u mnie chyba dożywocie :mrgreen:
O SV też myślałem ale najbardziej mnie zniechęca niewygodne miejsce pasażera, no i sylwetka trochę toporna, nie ma tego coś co ma VTR...