druga sztuka ęduro POMOCY

Czyli pokój z serii - "gadajcie o czym chcecie"
Awatar użytkownika
Achmed
klepacz
klepacz
Posty: 1900
Rejestracja: śr 04 paź 2006, 22:58
Imię: Marek
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

druga sztuka ęduro POMOCY

Post autor: Achmed » czw 12 lis 2009, 23:48

Od jakiegoś czasu rozmyślam nad zakupem czegoś co pojedzie nie tylko po asfalcie ale też w lekkim terenie, zna się ktoś na tych wynalazkach coby podpowiedzieć, pomóc?

Np. DR650 Dakar dobre to jest?
http://moto.allegro.pl/item812297595_su ... oznan.html

a moze jednak Honda XL albo XR

coś do 5 tysi, bo jak zacznie się wiosna to i tak będzie stało w garażu :biggrin bo VTR to jest to ..... hehehhehehe
VFR 750 RC36II BYŁA
VTR 1000F BYŁA
DR 650R BYŁA
VFR 800 FI BYŁA
ZR750C CR W BUDOWIE
TT600R BYŁA
VFR 800 BYŁA
KTM EXC 250 2T BYŁ
TRIUMPH SPRINT ST 1050 BYŁ
Triumph Tiger 1050
VFR 750 RC 36II

Awatar użytkownika
adi610
klepacz
klepacz
Posty: 783
Rejestracja: pt 20 cze 2008, 10:38
województwo: podkarpackie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Łańcut
Kontakt:

Post autor: adi610 » pt 13 lis 2009, 07:13

DR650 jest troche cięzki i w terenie w razie wykładki jest gorzej niż na 350.Przez wage wymaga dużow większycj umiejętności. Na początek proponuje DR350 lub DRZ. Co do Hondy to nie pomogę, ale jak wiadomo Honda to Honda.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
MC_Hammer
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2124
Rejestracja: wt 05 maja 2009, 23:22
Imię: Maciej
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: MC_Hammer » pt 13 lis 2009, 10:00

Achmed, polecam na początek np. KLX 300, naprawdę wystarczy, no i będzie pan zadowolony :twisted:

Awatar użytkownika
C_L_K
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2010
Rejestracja: wt 16 paź 2007, 16:07
Imię: Rafał
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kosewko

Post autor: C_L_K » pt 13 lis 2009, 10:06

Dawno, dawno temu...
...liznąłem conieco ędurka i też uważam, że DR600 to za ciężki klocek. Do dobrej zabawy (nawet przy masie prawdziwego, zdrowego chłopa) Celo-wał bym raczej w jakąś ćwiarteczkę 2T. Taki dwusuwik potrafi sponiewierać :twisted:

Albo, coby nie pierdolić się z mieszanką to cóś takiego: http://www.allegro.pl/item814094284_yam ... dr_xr.html Nie jest to co prawda wścieklaczek w stylu np. CRF-ki ale na pewno da więcej frajdy niż DR.

Awatar użytkownika
Achmed
klepacz
klepacz
Posty: 1900
Rejestracja: śr 04 paź 2006, 22:58
Imię: Marek
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Achmed » pt 13 lis 2009, 11:19

2T odpada

więc skoro 350 to moze ?
http://www.allegro.pl/item814052661_suz ... sja_n.html
VFR 750 RC36II BYŁA
VTR 1000F BYŁA
DR 650R BYŁA
VFR 800 FI BYŁA
ZR750C CR W BUDOWIE
TT600R BYŁA
VFR 800 BYŁA
KTM EXC 250 2T BYŁ
TRIUMPH SPRINT ST 1050 BYŁ
Triumph Tiger 1050
VFR 750 RC 36II

Awatar użytkownika
C_L_K
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2010
Rejestracja: wt 16 paź 2007, 16:07
Imię: Rafał
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kosewko

Post autor: C_L_K » pt 13 lis 2009, 12:04

Przy podobnej wadze motka:
4T 350ccm - ok. 35-40KM
2T 250ccm - ok. 60 KM (z palcem w dupie na trójce z gazu idzie na koło) :twisted:

Moim zdaniem taki DR350 przy jego gabarytach i twoim wzroście (nie wpomnę o masie) ;) ma szansę dosyć szybko się znudzić natomiast taka ćwiartuchna np. CR-ka da w kość konkretnie :twisted:

Awatar użytkownika
Achmed
klepacz
klepacz
Posty: 1900
Rejestracja: śr 04 paź 2006, 22:58
Imię: Marek
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Achmed » pt 13 lis 2009, 12:17

a widziałeś gdzieś Cr-kę zarejestrowaną ?
przyczepa odpada a czasem trzeba gdzieś dojechać po asfalcie, szukam enduro do zabawy nie crossa do wyczynu myśle że i 40 konnym motkiem można się fajnie pobawić.
VFR 750 RC36II BYŁA
VTR 1000F BYŁA
DR 650R BYŁA
VFR 800 FI BYŁA
ZR750C CR W BUDOWIE
TT600R BYŁA
VFR 800 BYŁA
KTM EXC 250 2T BYŁ
TRIUMPH SPRINT ST 1050 BYŁ
Triumph Tiger 1050
VFR 750 RC 36II

Awatar użytkownika
C_L_K
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2010
Rejestracja: wt 16 paź 2007, 16:07
Imię: Rafał
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kosewko

Post autor: C_L_K » pt 13 lis 2009, 13:04

Ta CR-ka to tylko taki przykład. Proszszszszsz... http://www.allegro.pl/item806853907_ktm ... ie_sx.html
I zarejestrowane i wyższe od DR-ki i zapier.. ;)

Nie twierdzę, że 40KM to mało. Chodzi tylko o to, że DR320 jest malutki, niziutki. Gdybyś miał 1,60 to byłby motek dla Ciebie. A ponieważ w kolejce po wzrost stałeś 2x to obawiam się, że to nie jest dobry wybór.

Awatar użytkownika
Achmed
klepacz
klepacz
Posty: 1900
Rejestracja: śr 04 paź 2006, 22:58
Imię: Marek
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Achmed » pt 13 lis 2009, 13:15

No i git to dalej jestem w czarnej dupie, to moze konkretniej coś do 5 tysi do błota z opcją rejestracji dla "misia" 190 cm i ponad 100kg :biggrin
VFR 750 RC36II BYŁA
VTR 1000F BYŁA
DR 650R BYŁA
VFR 800 FI BYŁA
ZR750C CR W BUDOWIE
TT600R BYŁA
VFR 800 BYŁA
KTM EXC 250 2T BYŁ
TRIUMPH SPRINT ST 1050 BYŁ
Triumph Tiger 1050
VFR 750 RC 36II

Awatar użytkownika
Lucek
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3481
Rejestracja: ndz 02 kwie 2006, 13:03
Imię: LUCYna/fer
województwo: łódzkie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: EP

Post autor: Lucek » pt 13 lis 2009, 14:05

xr dr lc4
Nie ma boga, jest Mmmmotór!

Awatar użytkownika
rommi
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2358
Rejestracja: śr 30 lis 2005, 16:34
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Józefosław k/Piaseczna
Kontakt:

Post autor: rommi » pt 13 lis 2009, 14:24

nie bierz żadnego 2T - przy ostrym katowaniu masz remont silnika po kilkunastu godzinach jazdy,

Gienio
klepacz
klepacz
Posty: 1807
Rejestracja: pn 17 lip 2006, 16:29
Imię: Grzegorz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: Gienio » pt 13 lis 2009, 14:42

jezdzilem dr 350, na poczatek bardzo fajne moto, lepsze niz 650 ktore jest klocem jak cholera, nie polecam 2t 250 na poczatek, bo mozesz sobie krzywde zrobic, jak sie "wsciek" wlaczy to jest masakra, 4t jest plynniej oddaje moc, ja w terenie objezdzony nie jestem ale czasem jezdzilem sprzetami kumpli i powiem Ci ze jak wsiadlem na CR250 to bylem w szoku :shock: wg mnie to sprzet dla ludzi ktorzy potrafia jezdzic w terenie bo nie ukrywajmy tego ze jazdy w terenie trzeba sie nauczyc bo to cos innego niz asfalt

Awatar użytkownika
igor
klepacz
klepacz
Posty: 1051
Rejestracja: śr 17 paź 2007, 17:02
Imię: Igor
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Piaseczno
Kontakt:

Post autor: igor » pt 13 lis 2009, 15:19

Achmed, kombinuj, kombinuj... ja o tym myślę ale na przyszłą jesień. jak oblukasz ładne ćwiarteczki to daj znać co warto brać...

Awatar użytkownika
Dann
pisarz
pisarz
Posty: 342
Rejestracja: pn 02 mar 2009, 01:31
Imię: Daniel
województwo: łódzkie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: koluszki
Kontakt:

Post autor: Dann » pt 13 lis 2009, 19:02

moikm skromnym zdaniem dr 350 lub xt....nie baw sie w 2t..taka moja rada...skromna ;-) ;-) zrobisz jak uwarzasz..pozdro

Awatar użytkownika
KolczyK
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4199
Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
Imię: Przemysław
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
Kontakt:

Post autor: KolczyK » sob 14 lis 2009, 00:51

dr350 ale tylko ze zrobionym wałkiem :-) trzeba uważać na dokatowane sprzęty w DR350, są to trwałe sprzęty, ale jak właściciel dba.....o techniczną stronę....polecam na 1 sprzęt, dr650 trochę kloc, xt latałem i też nei polecam, za to TTR BELGARDA Marek dla Ciebie jak znalazł !! poszukaj....poczytaj....ohlins przód tył, tylko kopniak, chociaz przyda sie i elektryczny starter, ale tracisz na zawieszeniu wtedy bo to inna wersja, TTR600 cudowny sprzet w droge znajomy byl a w mongolii......20 tys.....kilo....z opakowaną dupą latała cały czas.....no i do lasu tez sie nada. SM tez z tego zrobisz bo na kolo kocha chodzic, olej w ramie, latasz na kole ile chcesz hehe. wady - rozpadające się przednie światło :grin: silnik w sumie XT, ale bardziej poręczna. o XR400 nie wspominam bo to wyczyn w sumie taki sobie oo, drogi.....ale zajebisty. Lucek Ci poopowiada....też ładnie pierdzi tzn pędzi :) i na koło chodzi :) ładnie :)


XR400
XR650 2001... - napierdalacz mocny
TTR600
ew z Kawy coś KLX jakiś 300 latalem i zaskoczony bylem

żadne dr rse dr big......pomyłka....

a jak wyczyn to marku KX 250 4T i uwierz ze tego nei okiełznasz momentalnie :)
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka

UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości