Strona 1 z 1
Uwaga na sklep motoportpoland
: pt 13 mar 2009, 23:39
autor: Krzynio
Siemka,
Odradzam sklep
http://www.motoportpoland.pl. Moja dziewczyna zamówiła tam kurtkę motocyklową. Realizacja zamówienia miała trwać około 1,5 tygodnia, w końcu trzeba było ponad miesiąc czekać na przesyłkę. Koleś kręcił że a to był chory i nie miał kto wysłać, a że nie moga jej znaleźć po przeprowadzce, a że były targi i nie miał czasu się tym zająć, do tego wszystkiego nie odbierał telefonów i nie odpisywał na mejle. w Miedzyczasie sprzedawca obiecywał obniżenie ceny i zwrot części kasy (płacone było przelewem) i jak do tej pory (x>miesiąc) kasy nie ma a facet coś kręci mówiąc że już wysłal, albo że księgowość nawala.
Strasznie nieprofesjonalnie podchodzą do ludzi kupujących u nich. Aż kląć mi się chce.
mam nadzieję że takie informacje uchronią innych od niemiłych doświadczeń.
Pozdr
: sob 14 mar 2009, 19:16
autor: showtime
Pani o ktorej mowa w poscie nie potrafila zrozumiec, ze realizacja zamowienia zostala wydluzona z powodu przeprowadzki. Jesli firma ma do przewiezienia magazyn i motocykle zajmujace wczesniej powierzchnie ok. 2000 m2 to zrozumiale, ze zajmie to troche czasu. Na stronie naszego sklepu znalazla sie informacja o wydluzonym czasie realizacji zamowien zlozonych w lutym. Po drodze wyskoczyl jeszcze wyjazd na Wystawe Motocykli do Warszawy i sumując wyszlo jak wyszło.
100% pozytywnych komentarzy na Allegro oraz ogromne grono zadowolonych Klientow - to wyroznia nasz sklep.
Przy okazji Pani kupila kurtke z rabatem, o ktorym byc moze nie wiedziala za 645 zl, a cena dla Pani zostala obliczona po kursie Euro ok. 3.65 zł.
Obecnie za tą kurtke (DIFI Cosmic AX) nalezy zaplacic ok. 800 zł.
Jedna jaskółka wiosny nie czyni - Pani nie potrafila zrozumiec ze zamowienie sie wydluzy i zamiast kontaktowac sie z szefostwem dzwonila na moj prywatny telefon nawet kilka godzin po zakonczeniu pracy, np. wczoraj o godzinie 18.45. Zrobila sie zupelnie niepotrzebna afera.
Sytuacja smieszna, przeprosiny za wydluzenie zamowienia zostaly zlozone. Kurtka, jak i towar jest najwyzszej jakosci, co zostalo potwierdzone w rozmowie telefonicznej z w/w osobą. Nie rozumiem afery i oczywiscie zapraszam na zakupy w naszym sklepie.
Tytul tego postu traktuje nas jak zlodziei i oszustów. Mam nadzieje ze osoba przemysli swoje zachowanie, bo w/w oszczerstwa pod naszym adresem na publicznym forum są karane na podstawie kodeksu cywilnego.
: sob 14 mar 2009, 20:30
autor: tommy
Potwierdzam-firma działała 4 km od mojej wsi i z racji marnej lokalizacji postanowili się przenieść do Krakowa.
Znam tych ludzi i to nie są żadni oszuści-może coś im umknęło-nie mówię,że nie.
Mają full ubrań i motocykli-mógł być bałagan przy przenosinach tego całego majdanu.
: sob 14 mar 2009, 22:55
autor: Krzynio
Nie chciałem tu nikogo oskarżać o oszustwa czy złodziejstwo. Chciałem tylko wyrazić swoje niezadowolenie.
Skoro sprawa jest wyjaśniona prosiłbym moderatora o usunięcie tematu.
: ndz 15 mar 2009, 08:07
autor: Achmed
showtime pisze:Jesli firma ma do przewiezienia magazyn i motocykle zajmujace wczesniej powierzchnie ok. 2000 m2 to zrozumiale, ze zajmie to troche czasu
przepraszam ale kogo to obchodzi ? mnie jako klienta ? zupełnie nie widzę związku
showtime pisze:wydluzonym czasie realizacji zamowien zlozonych w lutym
do ponad 30 dni ? zawodowe podejscie do klienta
showtime pisze:Przy okazji Pani kupila kurtke z rabatem, o ktorym byc moze nie wiedziala za 645 zl, a cena dla Pani zostala obliczona po kursie Euro ok. 3.65 zł.
za to plusik a że nie wiedziała ? ciekawe może nikt jej nie poinformował znowu wtopa,
showtime pisze:Tytul tego postu traktuje nas jak zlodziei i oszustów. Mam nadzieje ze osoba przemysli swoje zachowanie, bo w/w oszczerstwa pod naszym adresem na publicznym forum są karane na podstawie kodeksu cywilnego.
jak chcesz kogoś postraszyć to wymyśl lepszy sposób, a już napewno nie rób tego na forum motocyklistów- gwarantuję że klientów Ci to nie zapewni.
Wydaje mi się że szanowny kolega zapomina o podstawowej zasadzie handlu "klient nasz pan" i zamiast fukać na chłopaka wystarczyło powiedzieć przepraszam i po zabiegu (jak nie potrafisz ugryśc się w język, i wybrnąć z tak prostej sytuacji to chyba pora na zmianę pracy)
Ja na wszelki wypadek pomyślę 5 razy zanim coś od Ciebie kupię
Pozdrawiam
"dzwonila na moj prywatny telefon nawet kilka godzin po zakonczeniu pracy"
ps. a tym tekstem to mnie dobiłeś, chcesz mi powiedzieć że w pracy podajesz prywatny numer telefonu? jeśli tak to szacun, tylko nie wiem skąd zdziewienie że potem jakiś upierdliwy klient smiał zadzwonić

: ndz 15 mar 2009, 09:00
autor: Siogu
showtaim-jeśli masz firmę to klienci są Twoim największym dobrem,ponieważ zadowolony klient poleci Twoją firmę wielu znajomym,jeśli jest niezadowolony to skrytykuje. Załatw sprawę jak należy,prześlij obiecany rabat i przeproś za wydłużony termin,a zadowolona klientka na pewno umieści sprostowanie na forum.Ciskanie się i straszenie nie przysporzy Ci popularności,wywoła skutek odwrotny do zamierzonego,ponieważ My na tym forum jesteśmy jak rodzina i prędzej uwierzymy Krzyniowi niż Tobie.
: ndz 15 mar 2009, 09:30
autor: kecajm69
Jeden niezadowolony klient więcej narobi szkody niż 10 zadowolonych więc kolego showtime, należało mimo przeprowadzki towary wysyłać w odpowiednim czasie i było by Ok. Sam prowadze małą działalnośc usługową i dla mnie zadowolony klient jest najważniejszy. Na pewno każdy by sie wk....ł.
: ndz 15 mar 2009, 09:37
autor: Kornik

hahahaha Showtime dał show jakich mało

: ndz 15 mar 2009, 12:58
autor: DARAYAVAHUS
Nooo, spoko, takie tłumaczenie... Co klienta obchodzi przeprowadzka, czy kurs euro, po jakim była kupiona kurtka, a jaki kurs jest teraz. Chyba nie tędy droga.
A takie tłumaczenie i naskakiwanie na klienta rodem z allegro, to dziecinada...
Brak profesjonalnego podejścia raczej.
: ndz 15 mar 2009, 20:18
autor: Narwany
Trzeba było powiedzieć, że towaru nie wyślecie BO NIE i było by po sprawie.... dobrze że na sieci jest wiele sklepów i nie trzeba się do jednego uwiązać... Brak fachowego podejście, jak mój znajomy mawia KUPUJĄCY TO ZŁO KONIECZNE ...

: ndz 15 mar 2009, 21:21
autor: Marioo
Wygląda na to , że w tym wielce sznownym gronie VFR OC, kolego SHOWTIME zbyt wielu klientów to ty nie zdobędziesz
Klient ma zawsze racje, a ty raczej zachowałeś się mało profesjonalnie

: ndz 15 mar 2009, 22:20
autor: Krzynio
Dzieki Bracia za poparcie. Szacun
ale skończmy już ten temat bo kurtka przyszła, długo bo długo ale jest (wyjaśniona spraw oszustwa i złodziejstwa). niezadowolenie pozostało

: ndz 15 mar 2009, 22:26
autor: alternatom
wystarczyło jeszcze raz ładnie przeprosić i byłoby po temacie, a tak wychodzisz na kartofla co szarga
Klientem. 
: pn 16 mar 2009, 19:49
autor: usmoł
Jeszcze jedno, tłumaczenie wzrostu ceny kursem euro po dokonaniu zamówienia. Coś mi tu trąca, mam rozumieć Showtime że jak dokona się u ciebie zamówienia i w międzyczasie zdarzy się tak że kurs euro spadnie to sprzedasz po niższej cenie jaka wychodzi z przeliczenia ??? Szczerze wątpię
: pn 16 mar 2009, 21:09
autor: Alnitak
Krzynio pisze:niezadowolenie pozostało
Szukam kurtki i nie ukrywam, ze sledzilem strone tej firmy. W imie solidarnosci z ownersem zakupow u nich nie zrobie!