Uwaga na sklep motoportpoland
- Krzynio
- Posty: 6
- Rejestracja: ndz 20 lip 2008, 10:53
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
- Kontakt:
Uwaga na sklep motoportpoland
Siemka,
Odradzam sklep http://www.motoportpoland.pl. Moja dziewczyna zamówiła tam kurtkę motocyklową. Realizacja zamówienia miała trwać około 1,5 tygodnia, w końcu trzeba było ponad miesiąc czekać na przesyłkę. Koleś kręcił że a to był chory i nie miał kto wysłać, a że nie moga jej znaleźć po przeprowadzce, a że były targi i nie miał czasu się tym zająć, do tego wszystkiego nie odbierał telefonów i nie odpisywał na mejle. w Miedzyczasie sprzedawca obiecywał obniżenie ceny i zwrot części kasy (płacone było przelewem) i jak do tej pory (x>miesiąc) kasy nie ma a facet coś kręci mówiąc że już wysłal, albo że księgowość nawala.
Strasznie nieprofesjonalnie podchodzą do ludzi kupujących u nich. Aż kląć mi się chce.
mam nadzieję że takie informacje uchronią innych od niemiłych doświadczeń.
Pozdr
Odradzam sklep http://www.motoportpoland.pl. Moja dziewczyna zamówiła tam kurtkę motocyklową. Realizacja zamówienia miała trwać około 1,5 tygodnia, w końcu trzeba było ponad miesiąc czekać na przesyłkę. Koleś kręcił że a to był chory i nie miał kto wysłać, a że nie moga jej znaleźć po przeprowadzce, a że były targi i nie miał czasu się tym zająć, do tego wszystkiego nie odbierał telefonów i nie odpisywał na mejle. w Miedzyczasie sprzedawca obiecywał obniżenie ceny i zwrot części kasy (płacone było przelewem) i jak do tej pory (x>miesiąc) kasy nie ma a facet coś kręci mówiąc że już wysłal, albo że księgowość nawala.
Strasznie nieprofesjonalnie podchodzą do ludzi kupujących u nich. Aż kląć mi się chce.
mam nadzieję że takie informacje uchronią innych od niemiłych doświadczeń.
Pozdr
Pani o ktorej mowa w poscie nie potrafila zrozumiec, ze realizacja zamowienia zostala wydluzona z powodu przeprowadzki. Jesli firma ma do przewiezienia magazyn i motocykle zajmujace wczesniej powierzchnie ok. 2000 m2 to zrozumiale, ze zajmie to troche czasu. Na stronie naszego sklepu znalazla sie informacja o wydluzonym czasie realizacji zamowien zlozonych w lutym. Po drodze wyskoczyl jeszcze wyjazd na Wystawe Motocykli do Warszawy i sumując wyszlo jak wyszło.
100% pozytywnych komentarzy na Allegro oraz ogromne grono zadowolonych Klientow - to wyroznia nasz sklep.
Przy okazji Pani kupila kurtke z rabatem, o ktorym byc moze nie wiedziala za 645 zl, a cena dla Pani zostala obliczona po kursie Euro ok. 3.65 zł.
Obecnie za tą kurtke (DIFI Cosmic AX) nalezy zaplacic ok. 800 zł.
Jedna jaskółka wiosny nie czyni - Pani nie potrafila zrozumiec ze zamowienie sie wydluzy i zamiast kontaktowac sie z szefostwem dzwonila na moj prywatny telefon nawet kilka godzin po zakonczeniu pracy, np. wczoraj o godzinie 18.45. Zrobila sie zupelnie niepotrzebna afera.
Sytuacja smieszna, przeprosiny za wydluzenie zamowienia zostaly zlozone. Kurtka, jak i towar jest najwyzszej jakosci, co zostalo potwierdzone w rozmowie telefonicznej z w/w osobą. Nie rozumiem afery i oczywiscie zapraszam na zakupy w naszym sklepie.
Tytul tego postu traktuje nas jak zlodziei i oszustów. Mam nadzieje ze osoba przemysli swoje zachowanie, bo w/w oszczerstwa pod naszym adresem na publicznym forum są karane na podstawie kodeksu cywilnego.
100% pozytywnych komentarzy na Allegro oraz ogromne grono zadowolonych Klientow - to wyroznia nasz sklep.
Przy okazji Pani kupila kurtke z rabatem, o ktorym byc moze nie wiedziala za 645 zl, a cena dla Pani zostala obliczona po kursie Euro ok. 3.65 zł.
Obecnie za tą kurtke (DIFI Cosmic AX) nalezy zaplacic ok. 800 zł.
Jedna jaskółka wiosny nie czyni - Pani nie potrafila zrozumiec ze zamowienie sie wydluzy i zamiast kontaktowac sie z szefostwem dzwonila na moj prywatny telefon nawet kilka godzin po zakonczeniu pracy, np. wczoraj o godzinie 18.45. Zrobila sie zupelnie niepotrzebna afera.
Sytuacja smieszna, przeprosiny za wydluzenie zamowienia zostaly zlozone. Kurtka, jak i towar jest najwyzszej jakosci, co zostalo potwierdzone w rozmowie telefonicznej z w/w osobą. Nie rozumiem afery i oczywiscie zapraszam na zakupy w naszym sklepie.
Tytul tego postu traktuje nas jak zlodziei i oszustów. Mam nadzieje ze osoba przemysli swoje zachowanie, bo w/w oszczerstwa pod naszym adresem na publicznym forum są karane na podstawie kodeksu cywilnego.
- Achmed
- klepacz
- Posty: 1900
- Rejestracja: śr 04 paź 2006, 22:58
- Imię: Marek
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
przepraszam ale kogo to obchodzi ? mnie jako klienta ? zupełnie nie widzę związkushowtime pisze:Jesli firma ma do przewiezienia magazyn i motocykle zajmujace wczesniej powierzchnie ok. 2000 m2 to zrozumiale, ze zajmie to troche czasu
do ponad 30 dni ? zawodowe podejscie do klientashowtime pisze:wydluzonym czasie realizacji zamowien zlozonych w lutym
za to plusik a że nie wiedziała ? ciekawe może nikt jej nie poinformował znowu wtopa,showtime pisze:Przy okazji Pani kupila kurtke z rabatem, o ktorym byc moze nie wiedziala za 645 zl, a cena dla Pani zostala obliczona po kursie Euro ok. 3.65 zł.
jak chcesz kogoś postraszyć to wymyśl lepszy sposób, a już napewno nie rób tego na forum motocyklistów- gwarantuję że klientów Ci to nie zapewni.showtime pisze:Tytul tego postu traktuje nas jak zlodziei i oszustów. Mam nadzieje ze osoba przemysli swoje zachowanie, bo w/w oszczerstwa pod naszym adresem na publicznym forum są karane na podstawie kodeksu cywilnego.
Wydaje mi się że szanowny kolega zapomina o podstawowej zasadzie handlu "klient nasz pan" i zamiast fukać na chłopaka wystarczyło powiedzieć przepraszam i po zabiegu (jak nie potrafisz ugryśc się w język, i wybrnąć z tak prostej sytuacji to chyba pora na zmianę pracy)
Ja na wszelki wypadek pomyślę 5 razy zanim coś od Ciebie kupię

Pozdrawiam
"dzwonila na moj prywatny telefon nawet kilka godzin po zakonczeniu pracy"
ps. a tym tekstem to mnie dobiłeś, chcesz mi powiedzieć że w pracy podajesz prywatny numer telefonu? jeśli tak to szacun, tylko nie wiem skąd zdziewienie że potem jakiś upierdliwy klient smiał zadzwonić

Ostatnio zmieniony ndz 15 mar 2009, 21:07 przez Achmed, łącznie zmieniany 1 raz.
VFR 750 RC36II BYŁA
VTR 1000F BYŁA
DR 650R BYŁA
VFR 800 FI BYŁA
ZR750C CR W BUDOWIE
TT600R BYŁA
VFR 800 BYŁA
KTM EXC 250 2T BYŁ
TRIUMPH SPRINT ST 1050 BYŁ
Triumph Tiger 1050
VFR 750 RC 36II
VTR 1000F BYŁA
DR 650R BYŁA
VFR 800 FI BYŁA
ZR750C CR W BUDOWIE
TT600R BYŁA
VFR 800 BYŁA
KTM EXC 250 2T BYŁ
TRIUMPH SPRINT ST 1050 BYŁ
Triumph Tiger 1050
VFR 750 RC 36II
- Siogu
- pisarz
- Posty: 374
- Rejestracja: pn 08 wrz 2008, 18:42
- Imię: Małgorzata
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Kobieta
- Lokalizacja: Pruszków
showtaim-jeśli masz firmę to klienci są Twoim największym dobrem,ponieważ zadowolony klient poleci Twoją firmę wielu znajomym,jeśli jest niezadowolony to skrytykuje. Załatw sprawę jak należy,prześlij obiecany rabat i przeproś za wydłużony termin,a zadowolona klientka na pewno umieści sprostowanie na forum.Ciskanie się i straszenie nie przysporzy Ci popularności,wywoła skutek odwrotny do zamierzonego,ponieważ My na tym forum jesteśmy jak rodzina i prędzej uwierzymy Krzyniowi niż Tobie.
NIE KIERUJE ALE LATAĆ LUBIE
- DARAYAVAHUS
- pisarz
- Posty: 212
- Rejestracja: ndz 07 gru 2008, 20:49
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gorzkowice
- Krzynio
- Posty: 6
- Rejestracja: ndz 20 lip 2008, 10:53
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
- Kontakt:
Dzieki Bracia za poparcie. Szacun
ale skończmy już ten temat bo kurtka przyszła, długo bo długo ale jest (wyjaśniona spraw oszustwa i złodziejstwa). niezadowolenie pozostało

ale skończmy już ten temat bo kurtka przyszła, długo bo długo ale jest (wyjaśniona spraw oszustwa i złodziejstwa). niezadowolenie pozostało

Ostatnio zmieniony ndz 15 mar 2009, 23:00 przez Krzynio, łącznie zmieniany 1 raz.
- alternatom
- pisarz
- Posty: 264
- Rejestracja: wt 18 gru 2007, 20:47
- Imię: tomek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: z kulunii, LU
- Kontakt:
wystarczyło jeszcze raz ładnie przeprosić i byłoby po temacie, a tak wychodzisz na kartofla co szarga Klientem. 

Ostatnio zmieniony pn 16 mar 2009, 11:38 przez alternatom, łącznie zmieniany 1 raz.
- usmoł
- pisarz
- Posty: 258
- Rejestracja: wt 01 maja 2007, 22:05
- Imię: Lesław
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Legnica
- Kontakt:
Jeszcze jedno, tłumaczenie wzrostu ceny kursem euro po dokonaniu zamówienia. Coś mi tu trąca, mam rozumieć Showtime że jak dokona się u ciebie zamówienia i w międzyczasie zdarzy się tak że kurs euro spadnie to sprzedasz po niższej cenie jaka wychodzi z przeliczenia ??? Szczerze wątpię
..chociaż kroczę doliną ciemności nie lękam się zła, bo jestem największym skur...elem w dolinie...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości