Strona 1 z 3
VFR i co potem.
: pt 06 lut 2009, 14:20
autor: Achmed
Tak sobie pomyślałem jaką krzywdę robimy sobie kupując VFR-ki, po tym motocyklu już żaden inny nie pasuje czlowiekowi, za mały, za duży, za wolny, a to znowu w winklach nie taki, kurcze umiał honda-san pogodzić odrobinę szaleństwa z turystyką, narowistość V4 z turystycznym śmiganiem, niezawodnością, ku....wa ja chcę, żądam, wymagam V4 1000cm,
VFR to kawał dobrej roboty, jeszcze do tego wrócę napewno

: pt 06 lut 2009, 15:02
autor: wasyl
Achmed,
Bo to dobra Niunia była,
Ja nadal wierny.......
Jka dla mnie na razie wystarczy.
: pt 06 lut 2009, 15:32
autor: gladiator
Myśle że mało kóry z nas wykorzystuje 70- 80% możliwości tego modelu.
Ale kazy chce więcej i więcej mocy

: pt 06 lut 2009, 15:39
autor: Achmed
gladiator pisze:Myśle że mało kóry z nas wykorzystuje 70- 80% możliwości tego modelu.
Ale kazy chce więcej i więcej mocy
KIJ W MROWISKO
No pier...łeś MISZCZU kto jak kto od Ciebie nauki się nie spodziewam,
bo to raczej personalnie do mnie było, jak kiedyś przejedziesz tyle km na moto co ja to pogadamy o mocy i jej wykorzystywaniu, zresztą od mocy nawet czarnej to mamy Luka

: pt 06 lut 2009, 15:48
autor: ppamula
Taaaaa
Nie bardzo sobie mogę wyobrażić zmiane na inny, na razie do tego nie dojrzałem.
Może kiedyś...
Ale jak by stanął mi, przede mną VFR 1000 to bym nie ręczył za siebie

: pt 06 lut 2009, 18:02
autor: mack72
Prezesie coś za długo go nie widać.....obawiam się że nawet jeśli się w końcu się objawi to może to nie byc to...Za szybko wszystko idzie w kierunku lżej ale za to mocniej i takie tam magnes kevlar....ciężko będzie jeszcze raz storzyć takie cacko jak vfr RC
: pt 06 lut 2009, 18:05
autor: maciek 800
Dokładnie V4 1000, mi zawsze w vfr brakowało mocy na dole obrotów, czyli większego momentu obrotowego przy niższych wartościach obrotowych. A najbardziej przy dociążonej sztuce bo generalnie solo VFR daje radę. No i ten niepowtarzalny dżwięk silnika, i monowachacz i wygodna pozycja.................ech rozmarzyłem się, będzie mi tego brakować.

: pt 06 lut 2009, 19:06
autor: MARCO
Marek przyznaj się co kupiłeś, albo co chcesz kupić że już tęsknisz?
: pt 06 lut 2009, 19:09
autor: Lucek
gladiator pisze:Myśle że mało kóry z nas wykorzystuje 70- 80% możliwości tego modelu.
VFR to nie znowu taki supersport by nie wykorzystac 7-% mocy koles. ogarnij sie. chyba ze sie to kupuje jako pierwsze moto.....
a wtedy to..... durnoita
: pt 06 lut 2009, 19:17
autor: LAVOC
Spokojnie panowie mamy coraz lepsze, precyzyjniejsze narzędzia , lepsze materiały doskonalszą technologię .
Myślę że HONDA-san jeszcze nie raz pokaże co jest za horyzontem , przecież zawsze wiedział w którą iść stronę w dodatku zawsze miał na to świetny pomysł .
Aż się nie mogę doczekać co będzie dalej .

: pt 06 lut 2009, 20:47
autor: Oncki
cos gdzies w google wyczytalem ze nowa VFR jaka sie szykuje ma miec pojemnosc 900

:D
: pt 06 lut 2009, 22:52
autor: Gienio
tez jak tak sobie mysle na co moglbym zmienic swoja vfr to mam pustke w glowie, cale szczescie narazie nie zmieniam

ale bede sledzil temat, tak na przyszlosc

: pt 06 lut 2009, 22:58
autor: gladiator
Achmed,

KIJ W MROWISKO
Achmed przestań brać to do siebie

tak napisałem dla rozluźnienia atmosfery niech cooś się dzieje
Luke, dzieki za rade napewno się ogarne.
Wszyskich chce bardzo przeprosić za tą gafe

: pt 06 lut 2009, 23:03
autor: Lucek
tu sie nie przeprasza

: pt 06 lut 2009, 23:04
autor: Achmed
bo i nie ma za co BARDACHA musi być
