VFR i co potem.
- Achmed
- klepacz
- Posty: 1900
- Rejestracja: śr 04 paź 2006, 22:58
- Imię: Marek
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
VFR i co potem.
Tak sobie pomyślałem jaką krzywdę robimy sobie kupując VFR-ki, po tym motocyklu już żaden inny nie pasuje czlowiekowi, za mały, za duży, za wolny, a to znowu w winklach nie taki, kurcze umiał honda-san pogodzić odrobinę szaleństwa z turystyką, narowistość V4 z turystycznym śmiganiem, niezawodnością, ku....wa ja chcę, żądam, wymagam V4 1000cm,
VFR to kawał dobrej roboty, jeszcze do tego wrócę napewno
VFR to kawał dobrej roboty, jeszcze do tego wrócę napewno
VFR 750 RC36II BYŁA
VTR 1000F BYŁA
DR 650R BYŁA
VFR 800 FI BYŁA
ZR750C CR W BUDOWIE
TT600R BYŁA
VFR 800 BYŁA
KTM EXC 250 2T BYŁ
TRIUMPH SPRINT ST 1050 BYŁ
Triumph Tiger 1050
VFR 750 RC 36II
VTR 1000F BYŁA
DR 650R BYŁA
VFR 800 FI BYŁA
ZR750C CR W BUDOWIE
TT600R BYŁA
VFR 800 BYŁA
KTM EXC 250 2T BYŁ
TRIUMPH SPRINT ST 1050 BYŁ
Triumph Tiger 1050
VFR 750 RC 36II
- Achmed
- klepacz
- Posty: 1900
- Rejestracja: śr 04 paź 2006, 22:58
- Imię: Marek
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
KIJ W MROWISKOgladiator pisze:Myśle że mało kóry z nas wykorzystuje 70- 80% możliwości tego modelu.
Ale kazy chce więcej i więcej mocy
No pier...łeś MISZCZU kto jak kto od Ciebie nauki się nie spodziewam, bo to raczej personalnie do mnie było, jak kiedyś przejedziesz tyle km na moto co ja to pogadamy o mocy i jej wykorzystywaniu, zresztą od mocy nawet czarnej to mamy Luka
VFR 750 RC36II BYŁA
VTR 1000F BYŁA
DR 650R BYŁA
VFR 800 FI BYŁA
ZR750C CR W BUDOWIE
TT600R BYŁA
VFR 800 BYŁA
KTM EXC 250 2T BYŁ
TRIUMPH SPRINT ST 1050 BYŁ
Triumph Tiger 1050
VFR 750 RC 36II
VTR 1000F BYŁA
DR 650R BYŁA
VFR 800 FI BYŁA
ZR750C CR W BUDOWIE
TT600R BYŁA
VFR 800 BYŁA
KTM EXC 250 2T BYŁ
TRIUMPH SPRINT ST 1050 BYŁ
Triumph Tiger 1050
VFR 750 RC 36II
- maciek 800
- klepacz
- Posty: 579
- Rejestracja: ndz 17 gru 2006, 12:05
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa/Raszyn
Dokładnie V4 1000, mi zawsze w vfr brakowało mocy na dole obrotów, czyli większego momentu obrotowego przy niższych wartościach obrotowych. A najbardziej przy dociążonej sztuce bo generalnie solo VFR daje radę. No i ten niepowtarzalny dżwięk silnika, i monowachacz i wygodna pozycja.................ech rozmarzyłem się, będzie mi tego brakować.
- LAVOC
- zadomowiony
- Posty: 92
- Rejestracja: czw 28 sie 2008, 22:21
- Imię: adam
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: otwock
- Kontakt:
Spokojnie panowie mamy coraz lepsze, precyzyjniejsze narzędzia , lepsze materiały doskonalszą technologię .
Myślę że HONDA-san jeszcze nie raz pokaże co jest za horyzontem , przecież zawsze wiedział w którą iść stronę w dodatku zawsze miał na to świetny pomysł .
Aż się nie mogę doczekać co będzie dalej .
Myślę że HONDA-san jeszcze nie raz pokaże co jest za horyzontem , przecież zawsze wiedział w którą iść stronę w dodatku zawsze miał na to świetny pomysł .
Aż się nie mogę doczekać co będzie dalej .
ludzie którzy piją są dla mnie niczym - niczym bracia
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 77 gości