filtr powietrza jest swiezo wymieniony, gazniki sam czyscilem niedawno ale weny na synchro zabraklo dlatego tez takie spalanie zapewne, swiece przydaloby sie tez wymienic bo nawet ich nigdy nie czyscilem
co do porownania VFR do innych rzedowek
VFR - R6 (99) - porownywalne, chociaz VFR lepiej odchodzi od zera
VFR - GSXR1000 K6 - gdy puscilem do konca sprzeglo to GSXR'a juz nie bylo widac
VFR- CBR 900 RR (98) - start lepszy VFR ale gdy CBR zapuszcza drugi bieg to juz odchodzi
VFR - GSXR 600 SRAD (98) - pozniej GSXR odchodzi - kreci sie znacznie wyzej
VFR na 400 metrow jakies 205 km/h
V-MAx mojej starej RC24 - 240 km/h , V-Max mojej starej RC36II - 260 km/h ( licznikowe wartosci )
Z innymi nie pamietam czy sie sciagalem od zera, jesli chodzi o trase to zawsze jechalem w czolowce przewaznie drugi sprzety po 180 koni czesto zostawaly w tyle jednak na krajowej 7 to ja jechalem ostatni, chlopaki potrafili wykrecac slono pod 300 km/h a niektorzy nawet i wiecej, VFR 260 km/h na prostej, najszybszy winkiel jaki bralem to z 250 km/h jakos w winklu nie chciala sie do 260 nakrecic, ale zle nie bylo bo Jarek na GSXR1000 K6 z Romkeim na ZX10RR jechali z tylu
Mysle ze te 94 konie VFR'y moga zaspokoic kazdego - tylko jest jeden problem , ciagle chcesz wiecej
Ps. co mnie obchodzi spalanie?! to ma dostarczac mi frajdy, jakbym chcial moto ktore malo pali to bym jezdzil starym firebladem, ktory w trasie palil mi 4.5 L przy predkosciach 160 170 km/h
specjalnie dla was cos wydlubalem z mojej rodzinnej widełoteki
>>>
http://pl.youtube.com/watch?v=S7SzrsgtZjQ