
Jak sie ma VFRa do rzędowych 600-tek?
- Majdan
- zadomowiony
- Posty: 52
- Rejestracja: pt 14 mar 2008, 17:26
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Mrągowo
- Kontakt:
Jak sie ma VFRa do rzędowych 600-tek?
Hej tak sobie ostatnio rozmyslałem... Jakby tak postawić na prostej obok siebie naszą VFRe 750 CBRke 600 jakiegoś tam ZX6Ra no i GSXRa. Jak by wypadła na przyspieszenie Hondzia? Została by w tyle za tymi wiertarkami? 

- wasyl
- stary wyjadacz
- Posty: 3148
- Rejestracja: pn 12 lut 2007, 21:19
- Imię: Daniel
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Majdan,
To zależy kto byłby kierowcą???
Propozycja Vikingowie:
Zapierd... Mors
Zawsze jeżdżący turystycznie Oczek
Niezwyciężony Knight...
To rzędówki na sam widok takiej ekipy rozchyliły by tłoki.......
To zależy kto byłby kierowcą???
Propozycja Vikingowie:
Zapierd... Mors
Zawsze jeżdżący turystycznie Oczek
Niezwyciężony Knight...
To rzędówki na sam widok takiej ekipy rozchyliły by tłoki.......

Jestem skromnym człowiekiem-a o swojej skromności mogę godzinami napierd.....
Nigdy nie jeździj szybciej, niż potrafi latać Twój anioł stróż !!!
Nigdy nie jeździj szybciej, niż potrafi latać Twój anioł stróż !!!
- Ruda i Piotr
- stary wyjadacz
- Posty: 3596
- Rejestracja: wt 26 cze 2007, 10:23
- Imię: Kasia
- województwo: pomorskie
- Płeć: Kobieta
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
- MadziX
- stary wyjadacz
- Posty: 3123
- Rejestracja: pn 01 maja 2006, 22:08
- Imię: Magdalena
- Płeć: Kobieta
- Lokalizacja: GDAŃSK
- Kontakt:
Majdan wiem wiem,że nie zmieniaszMajdan pisze:mi chodzi o czysto teoretyczne porównanie silnikówI nie zmieniam motocykla bo nie lubie rzędówek... bo pokochałem V-ki
Poprostu dyskutowałem ostatnio z kolegami i chciałem sie dowiedziec



ale niestety albo stety --? lekka sportowa rzędóweczka wprost stworzona na tor, ze swoją specyfiką silnika objedzie vfrkę, która jakby nie patrzeć jest motocyklem turystycznym , niby ma jakieś zacięcie sportowe,ale myślę,że ok 240 kg wyklucza w tych czasach vfrę jako motocykl sportowy

vfr 800 /2000r / wtrysk:
moc : 110.00 HP (80.3 kW)) 10500 RPM
83.00 Nm (8.5 kgf-m or 61.2 ft.lbs) 8750 RPM
waga : 210 kg sucha
cbr600/2000r
moc : 110.00 HP (80.3 kW)) 12500 RPM
68.00 Nm (6.9 kgf-m or 50.2 ft.lbs) 10500 RPM
waga : 170 kg sucha
przy czym v4 ma mocny dół, gorzej z górą, w r4 odwrotnie
ale mamy jeszcze na przykład inną v-kę ...

Vtr 1000 sp-1 /2000r /V2/
moc : 136.00 HP (99.3 kW)) 9500 RPM
105.00 Nm (10.7 kgf-m or 77.4 ft.lbs) @ 8000 RPM
waga :200 kg sucha
tu może być inna 'rozmowa '


- MadziX
- stary wyjadacz
- Posty: 3123
- Rejestracja: pn 01 maja 2006, 22:08
- Imię: Magdalena
- Płeć: Kobieta
- Lokalizacja: GDAŃSK
- Kontakt:
Majdan moim zdaniem nie liczy się to ,żeby mieć najszybszy motocykl tylko taki jak się lubi 
vfrka ma wspaniały silnik, kocham ten motocykl za to, pięknie brzmi i piękną ma specyfikę .
Przede mną własnie 'testowanie' rzędówki i podchodzę to tego z 'taką pewną nieśmiałością'
vfr jest nr 1.
chętnie bym sprawdziła vtrę
p.s. jak tam Twoja sztuka ? juz się oswoiłes trochę z bestyjką ?

vfrka ma wspaniały silnik, kocham ten motocykl za to, pięknie brzmi i piękną ma specyfikę .
Przede mną własnie 'testowanie' rzędówki i podchodzę to tego z 'taką pewną nieśmiałością'

vfr jest nr 1.
chętnie bym sprawdziła vtrę

p.s. jak tam Twoja sztuka ? juz się oswoiłes trochę z bestyjką ?


- DIDI
- klepacz
- Posty: 1575
- Rejestracja: pt 01 gru 2006, 23:11
- Imię: Daniel
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Bartoszyce
- Kontakt:
jego VFRa cyka i wszystko z nią w porządku. Poprostu trzeba sie jeszcze uczyć śmigania, oszczędnego teża filtr powietrza zmieniony ? warto tam zajrzeć, bo i to może być przyczyną..


Panie władzo jechałem szybko, bo ja kocham zapier...lać 
DIDI

DIDI
- Fabiq
- klepacz
- Posty: 1371
- Rejestracja: sob 16 wrz 2006, 22:33
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
filtr powietrza jest swiezo wymieniony, gazniki sam czyscilem niedawno ale weny na synchro zabraklo dlatego tez takie spalanie zapewne, swiece przydaloby sie tez wymienic bo nawet ich nigdy nie czyscilem
co do porownania VFR do innych rzedowek
VFR - R6 (99) - porownywalne, chociaz VFR lepiej odchodzi od zera
VFR - GSXR1000 K6 - gdy puscilem do konca sprzeglo to GSXR'a juz nie bylo widac
VFR- CBR 900 RR (98) - start lepszy VFR ale gdy CBR zapuszcza drugi bieg to juz odchodzi
VFR - GSXR 600 SRAD (98) - pozniej GSXR odchodzi - kreci sie znacznie wyzej
VFR na 400 metrow jakies 205 km/h
V-MAx mojej starej RC24 - 240 km/h , V-Max mojej starej RC36II - 260 km/h ( licznikowe wartosci )
Z innymi nie pamietam czy sie sciagalem od zera, jesli chodzi o trase to zawsze jechalem w czolowce przewaznie drugi sprzety po 180 koni czesto zostawaly w tyle jednak na krajowej 7 to ja jechalem ostatni, chlopaki potrafili wykrecac slono pod 300 km/h a niektorzy nawet i wiecej, VFR 260 km/h na prostej, najszybszy winkiel jaki bralem to z 250 km/h jakos w winklu nie chciala sie do 260 nakrecic, ale zle nie bylo bo Jarek na GSXR1000 K6 z Romkeim na ZX10RR jechali z tylu
Mysle ze te 94 konie VFR'y moga zaspokoic kazdego - tylko jest jeden problem , ciagle chcesz wiecej
Ps. co mnie obchodzi spalanie?! to ma dostarczac mi frajdy, jakbym chcial moto ktore malo pali to bym jezdzil starym firebladem, ktory w trasie palil mi 4.5 L przy predkosciach 160 170 km/h
specjalnie dla was cos wydlubalem z mojej rodzinnej widełoteki
>>> http://pl.youtube.com/watch?v=S7SzrsgtZjQ
co do porownania VFR do innych rzedowek
VFR - R6 (99) - porownywalne, chociaz VFR lepiej odchodzi od zera
VFR - GSXR1000 K6 - gdy puscilem do konca sprzeglo to GSXR'a juz nie bylo widac
VFR- CBR 900 RR (98) - start lepszy VFR ale gdy CBR zapuszcza drugi bieg to juz odchodzi
VFR - GSXR 600 SRAD (98) - pozniej GSXR odchodzi - kreci sie znacznie wyzej
VFR na 400 metrow jakies 205 km/h
V-MAx mojej starej RC24 - 240 km/h , V-Max mojej starej RC36II - 260 km/h ( licznikowe wartosci )
Z innymi nie pamietam czy sie sciagalem od zera, jesli chodzi o trase to zawsze jechalem w czolowce przewaznie drugi sprzety po 180 koni czesto zostawaly w tyle jednak na krajowej 7 to ja jechalem ostatni, chlopaki potrafili wykrecac slono pod 300 km/h a niektorzy nawet i wiecej, VFR 260 km/h na prostej, najszybszy winkiel jaki bralem to z 250 km/h jakos w winklu nie chciala sie do 260 nakrecic, ale zle nie bylo bo Jarek na GSXR1000 K6 z Romkeim na ZX10RR jechali z tylu
Mysle ze te 94 konie VFR'y moga zaspokoic kazdego - tylko jest jeden problem , ciagle chcesz wiecej

Ps. co mnie obchodzi spalanie?! to ma dostarczac mi frajdy, jakbym chcial moto ktore malo pali to bym jezdzil starym firebladem, ktory w trasie palil mi 4.5 L przy predkosciach 160 170 km/h
specjalnie dla was cos wydlubalem z mojej rodzinnej widełoteki

>>> http://pl.youtube.com/watch?v=S7SzrsgtZjQ
potrzeba cos?! dzwon 509 870 769
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości