Jak sie ma VFRa do rzędowych 600-tek?

Czyli pokój z serii - "gadajcie o czym chcecie"
Awatar użytkownika
Majdan
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 52
Rejestracja: pt 14 mar 2008, 17:26
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Jak sie ma VFRa do rzędowych 600-tek?

Post autor: Majdan » ndz 23 mar 2008, 22:05

Hej tak sobie ostatnio rozmyslałem... Jakby tak postawić na prostej obok siebie naszą VFRe 750 CBRke 600 jakiegoś tam ZX6Ra no i GSXRa. Jak by wypadła na przyspieszenie Hondzia? Została by w tyle za tymi wiertarkami? :cool

Awatar użytkownika
MadziX
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3123
Rejestracja: pn 01 maja 2006, 22:08
Imię: Magdalena
Płeć: Kobieta
Lokalizacja: GDAŃSK
Kontakt:

Post autor: MadziX » ndz 23 mar 2008, 22:36

myślę,że zostałaby w tyle ;)
to jak --- >zmieniamy moto ?
Obrazek

Awatar użytkownika
wasyl
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3148
Rejestracja: pn 12 lut 2007, 21:19
Imię: Daniel
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: wasyl » ndz 23 mar 2008, 22:57

Majdan,

To zależy kto byłby kierowcą???


Propozycja Vikingowie:

Zapierd... Mors
Zawsze jeżdżący turystycznie Oczek
Niezwyciężony Knight...

To rzędówki na sam widok takiej ekipy rozchyliły by tłoki....... :mrgreen:
Jestem skromnym człowiekiem-a o swojej skromności mogę godzinami napierd.....

Nigdy nie jeździj szybciej, niż potrafi latać Twój anioł stróż !!!

Awatar użytkownika
Majdan
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 52
Rejestracja: pt 14 mar 2008, 17:26
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: Majdan » ndz 23 mar 2008, 23:00

mi chodzi o czysto teoretyczne porównanie silników :) I nie zmieniam motocykla bo nie lubie rzędówek... bo pokochałem V-ki :D Poprostu dyskutowałem ostatnio z kolegami i chciałem sie dowiedziec :D

Awatar użytkownika
Ruda i Piotr
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3596
Rejestracja: wt 26 cze 2007, 10:23
Imię: Kasia
województwo: pomorskie
Płeć: Kobieta
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Ruda i Piotr » ndz 23 mar 2008, 23:14

wasyl pisze:Zapierd... Mors
Zawsze jeżdżący turystycznie Oczek
Niezwyciężony Knight...
Wasyl jeszcze o jednej osobie zapomniałes ;)

I nie myslę tu ani o Tobie, ani o sobie :)

Zawsze pierwszy Piotr :D

Blado by rzędówki wyglądały :lol:

R
Mamy dwie miłości- :rodzina i :motolove
VFR Viking SeXszyn North Roads

Awatar użytkownika
MadziX
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3123
Rejestracja: pn 01 maja 2006, 22:08
Imię: Magdalena
Płeć: Kobieta
Lokalizacja: GDAŃSK
Kontakt:

Post autor: MadziX » ndz 23 mar 2008, 23:18

Majdan pisze:mi chodzi o czysto teoretyczne porównanie silników :) I nie zmieniam motocykla bo nie lubie rzędówek... bo pokochałem V-ki :D Poprostu dyskutowałem ostatnio z kolegami i chciałem sie dowiedziec :D
Majdan wiem wiem,że nie zmieniasz ;) to był żart..ja też nie lubię rzędówek a szczególnie 600-tek :evil :mrgreen:
ale niestety albo stety --? lekka sportowa rzędóweczka wprost stworzona na tor, ze swoją specyfiką silnika objedzie vfrkę, która jakby nie patrzeć jest motocyklem turystycznym , niby ma jakieś zacięcie sportowe,ale myślę,że ok 240 kg wyklucza w tych czasach vfrę jako motocykl sportowy ;)

vfr 800 /2000r / wtrysk:
moc : 110.00 HP (80.3 kW)) 10500 RPM
83.00 Nm (8.5 kgf-m or 61.2 ft.lbs) 8750 RPM
waga : 210 kg sucha

cbr600/2000r
moc : 110.00 HP (80.3 kW)) 12500 RPM
68.00 Nm (6.9 kgf-m or 50.2 ft.lbs) 10500 RPM
waga : 170 kg sucha

przy czym v4 ma mocny dół, gorzej z górą, w r4 odwrotnie

ale mamy jeszcze na przykład inną v-kę ...:lol:
Vtr 1000 sp-1 /2000r /V2/
moc : 136.00 HP (99.3 kW)) 9500 RPM
105.00 Nm (10.7 kgf-m or 77.4 ft.lbs) @ 8000 RPM
waga :200 kg sucha
tu może być inna 'rozmowa ' :evil
Obrazek

Awatar użytkownika
Majdan
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 52
Rejestracja: pt 14 mar 2008, 17:26
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: Majdan » ndz 23 mar 2008, 23:37

MadziX, kurcze ładnie mi to przedstawiłaś :) I tak w zyciu bym nie zamienił moje VFRki na jakąś marną rzędówke :D Ale naprawde dzięki za odpowiedź :)

Awatar użytkownika
MadziX
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3123
Rejestracja: pn 01 maja 2006, 22:08
Imię: Magdalena
Płeć: Kobieta
Lokalizacja: GDAŃSK
Kontakt:

Post autor: MadziX » ndz 23 mar 2008, 23:48

Majdan moim zdaniem nie liczy się to ,żeby mieć najszybszy motocykl tylko taki jak się lubi ;)
vfrka ma wspaniały silnik, kocham ten motocykl za to, pięknie brzmi i piękną ma specyfikę .
Przede mną własnie 'testowanie' rzędówki i podchodzę to tego z 'taką pewną nieśmiałością' ;)
vfr jest nr 1.
chętnie bym sprawdziła vtrę :)

p.s. jak tam Twoja sztuka ? juz się oswoiłes trochę z bestyjką ? :twisted:
Obrazek

Awatar użytkownika
Majdan
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 52
Rejestracja: pt 14 mar 2008, 17:26
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: Majdan » ndz 23 mar 2008, 23:51

No u mnie coraz lepiej tylko pogoda mi nie pozwala na swobodną jazdę :( Bardzo chciałem pocwiczyc zakręty i zobaczyc na czym polega przeciwskręt :) Ale to co w niej kocham to dzwięk silniczka i to że ma siłe jechac od samego dołu :)

Awatar użytkownika
MadziX
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3123
Rejestracja: pn 01 maja 2006, 22:08
Imię: Magdalena
Płeć: Kobieta
Lokalizacja: GDAŃSK
Kontakt:

Post autor: MadziX » ndz 23 mar 2008, 23:54

silniczek jest miodzio po prostu, a te 110 koników spokojnie wystarcza na dynamiczna jazdę,szybkie wyprzedenie itd..
oj pogoda nie rozpieszcza i kaze nam cierpliwie czekac, bo zakręty to lepiej na suchym sobie poćwiczyc ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
Majdan
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 52
Rejestracja: pt 14 mar 2008, 17:26
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: Majdan » pn 24 mar 2008, 12:49

Jedynie co mnie wkurza to spalanie :D w miescie mi pali ponad osemke :grin: ale niedługo jade do Fabiqa na synchro gaźniorów wiec powinno być lepiej :D

Awatar użytkownika
MadziX
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3123
Rejestracja: pn 01 maja 2006, 22:08
Imię: Magdalena
Płeć: Kobieta
Lokalizacja: GDAŃSK
Kontakt:

Post autor: MadziX » pn 24 mar 2008, 14:27

ooo to cos musi być nie teges....rc36 nie powinna tyle palic..
gazniki mozna wyregulowac..a jak chodzi równo czy 'kudłaczy' ?
a filtr powietrza zmieniony ? warto tam zajrzeć, bo i to może być przyczyną..
Obrazek

Awatar użytkownika
DIDI
klepacz
klepacz
Posty: 1575
Rejestracja: pt 01 gru 2006, 23:11
Imię: Daniel
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Bartoszyce
Kontakt:

Post autor: DIDI » pn 24 mar 2008, 15:29

a filtr powietrza zmieniony ? warto tam zajrzeć, bo i to może być przyczyną..
jego VFRa cyka i wszystko z nią w porządku. Poprostu trzeba sie jeszcze uczyć śmigania, oszczędnego też ;-) Ja na swojanie narzekam. Pali coś w granicach 7 więc jest luzik. MadziX :twisted:
Panie władzo jechałem szybko, bo ja kocham zapier...lać :)

DIDI

Awatar użytkownika
MadziX
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3123
Rejestracja: pn 01 maja 2006, 22:08
Imię: Magdalena
Płeć: Kobieta
Lokalizacja: GDAŃSK
Kontakt:

Post autor: MadziX » pn 24 mar 2008, 16:09

mi kiedyś zaczęła dużo palić jak miałam zawalony filtr powietrza....po wymianie spalanie wróciło do normy.

DIDI :twisted:
Obrazek

Awatar użytkownika
Fabiq
klepacz
klepacz
Posty: 1371
Rejestracja: sob 16 wrz 2006, 22:33
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Fabiq » pn 24 mar 2008, 17:36

filtr powietrza jest swiezo wymieniony, gazniki sam czyscilem niedawno ale weny na synchro zabraklo dlatego tez takie spalanie zapewne, swiece przydaloby sie tez wymienic bo nawet ich nigdy nie czyscilem

co do porownania VFR do innych rzedowek

VFR - R6 (99) - porownywalne, chociaz VFR lepiej odchodzi od zera
VFR - GSXR1000 K6 - gdy puscilem do konca sprzeglo to GSXR'a juz nie bylo widac
VFR- CBR 900 RR (98) - start lepszy VFR ale gdy CBR zapuszcza drugi bieg to juz odchodzi
VFR - GSXR 600 SRAD (98) - pozniej GSXR odchodzi - kreci sie znacznie wyzej

VFR na 400 metrow jakies 205 km/h
V-MAx mojej starej RC24 - 240 km/h , V-Max mojej starej RC36II - 260 km/h ( licznikowe wartosci )

Z innymi nie pamietam czy sie sciagalem od zera, jesli chodzi o trase to zawsze jechalem w czolowce przewaznie drugi sprzety po 180 koni czesto zostawaly w tyle jednak na krajowej 7 to ja jechalem ostatni, chlopaki potrafili wykrecac slono pod 300 km/h a niektorzy nawet i wiecej, VFR 260 km/h na prostej, najszybszy winkiel jaki bralem to z 250 km/h jakos w winklu nie chciala sie do 260 nakrecic, ale zle nie bylo bo Jarek na GSXR1000 K6 z Romkeim na ZX10RR jechali z tylu

Mysle ze te 94 konie VFR'y moga zaspokoic kazdego - tylko jest jeden problem , ciagle chcesz wiecej :)

Ps. co mnie obchodzi spalanie?! to ma dostarczac mi frajdy, jakbym chcial moto ktore malo pali to bym jezdzil starym firebladem, ktory w trasie palil mi 4.5 L przy predkosciach 160 170 km/h


specjalnie dla was cos wydlubalem z mojej rodzinnej widełoteki ;)

>>> http://pl.youtube.com/watch?v=S7SzrsgtZjQ
potrzeba cos?! dzwon 509 870 769

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości