Remont czerwonego FIstaszka
- Arnold
- ostry klepacz
- Posty: 2421
- Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
- Imię: Arnold
- województwo: opolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Remont czerwonego FIstaszka
Cześć,
Dawno nic nie wrzucałem i nie wiele pisałem. Niestety czasy mamy takie, że nas FB trochę wygryza i forum podupadło lekko. Postaram się choć trochę to naprawić
Chciałbym w tym temacie pokazać wam jak robię serwis czerwonej VFR 800 FI '00 którą kupiłem w maju zeszłego roku. Początkowo miał to być drugi motor do poświrowania, jako że nie nie jest on za piękny. Ale postanowiłem, że jednak go ogarnę i sprzedam w związku też ze zbliżającą się u mnie budową domu.
Chwilę po zakupie:
Jak to u mnie, planuję zrobić go kompleksowo więc rozbieram do golasa. A aktualnie prezentuje się tak:
To na tyle i czekajcie aktualizacji
Dawno nic nie wrzucałem i nie wiele pisałem. Niestety czasy mamy takie, że nas FB trochę wygryza i forum podupadło lekko. Postaram się choć trochę to naprawić
Chciałbym w tym temacie pokazać wam jak robię serwis czerwonej VFR 800 FI '00 którą kupiłem w maju zeszłego roku. Początkowo miał to być drugi motor do poświrowania, jako że nie nie jest on za piękny. Ale postanowiłem, że jednak go ogarnę i sprzedam w związku też ze zbliżającą się u mnie budową domu.
Chwilę po zakupie:
Jak to u mnie, planuję zrobić go kompleksowo więc rozbieram do golasa. A aktualnie prezentuje się tak:
To na tyle i czekajcie aktualizacji
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Mikele
- Posty: 12
- Rejestracja: czw 04 lis 2021, 11:11
- Imię: Michał
- województwo: podkarpackie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Rzeszów/Stobierna
Re: Remont czerwonego FIstaszka
Mocne wyzwanie
Pochłonie dużo kasy i czasu ale akurat to jeden z motocykli, w który warto inwestować jeśli robisz dla siebie. Jeśli robisz go pod sprzedaż to niestety nie zarobisz na tym, a szkoda Większość osób nie doceni wymienionych łożysk, śrub, podkładek, oringów. Dla większości kupujących liczą się ładne owiewki i odpowiedni poziom oleju. Mimo wszystko powodzenia z renowacją i sprzedażą.
PS: Polecam wszystko segregować i porządkować bo po kilku tygodniach nie będziesz wiedział gdzie co położyłeś i co gdzie było.
Pochłonie dużo kasy i czasu ale akurat to jeden z motocykli, w który warto inwestować jeśli robisz dla siebie. Jeśli robisz go pod sprzedaż to niestety nie zarobisz na tym, a szkoda Większość osób nie doceni wymienionych łożysk, śrub, podkładek, oringów. Dla większości kupujących liczą się ładne owiewki i odpowiedni poziom oleju. Mimo wszystko powodzenia z renowacją i sprzedażą.
PS: Polecam wszystko segregować i porządkować bo po kilku tygodniach nie będziesz wiedział gdzie co położyłeś i co gdzie było.
- Arnold
- ostry klepacz
- Posty: 2421
- Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
- Imię: Arnold
- województwo: opolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Remont czerwonego FIstaszka
Myślę że po rozebraniu 5 sztuk z tą też dam radę.
- Mikele
- Posty: 12
- Rejestracja: czw 04 lis 2021, 11:11
- Imię: Michał
- województwo: podkarpackie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Rzeszów/Stobierna
Re: Remont czerwonego FIstaszka
To na tym poziomie możesz już fiszki rysować i manuale pisać Powodzenia
- mictom
- klepacz
- Posty: 764
- Rejestracja: wt 25 wrz 2012, 01:10
- Imię: Tomek
- województwo: podkarpackie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: RKR ROGI
Re: Remont czerwonego FIstaszka
Komu jak komu, ale Tobie musi się udać, powodzenia z kolejnym projektem.
- zip_77
- teksciarz
- Posty: 179
- Rejestracja: czw 20 sie 2009, 15:00
- Imię: Paweł
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Poznań
Re: Remont czerwonego FIstaszka
Jak się nie mylę już czarnego FI tak kiedys odgruzowywales .... no to powodzenia i czekamy na fotorelację z postępami!
Fajnie że jeszcze komuś się chce.
Ps. Fajnie jakbyś taka relację opisał z kosztami (zakupu i naprawy) aby mieć rozeznanie dla potomnych jaki to całkowity koszt zakupu takiego gruza i doprowadzenie go do stanu "godnego". Tylko jak to moto na handel to pewnie tajemnica handlowa
Fajnie że jeszcze komuś się chce.
Ps. Fajnie jakbyś taka relację opisał z kosztami (zakupu i naprawy) aby mieć rozeznanie dla potomnych jaki to całkowity koszt zakupu takiego gruza i doprowadzenie go do stanu "godnego". Tylko jak to moto na handel to pewnie tajemnica handlowa
OGAR 205 -> MZ-ETZ 150 -> GS 500E -> VX 800 -> VFR 750F (RC36II) -> YZF 1000R THUNDERACE -> CBR 1100XX BLACKBIRD -> GSX 1300R HAYABUSA
- Bodzio72
- zadomowiony
- Posty: 79
- Rejestracja: śr 23 cze 2021, 08:46
- Imię: Bogusław
- województwo: dolnośląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Lutynia
Re: Remont czerwonego FIstaszka
Byłem dzisiaj u Arnolda.. Moto rozkręcone do ostatniej śrubki. Po takim przeglądzie będzie jak z salonu.
Obecnie VFR 800 FI 2000 r.
-
- klepacz
- Posty: 510
- Rejestracja: pt 14 lut 2014, 21:13
- Imię: Grzegorz
- województwo: pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Pomorskie
Re: Remont czerwonego FIstaszka
Kolejna strzał się szykuje Powodzenia Arnold i widomo fotki na bieżąco
VFR 800fi
Motocykle okresu Prl
Motocykle okresu Prl
- Buła
- klepacz
- Posty: 1747
- Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
- Imię: Marcin
- województwo: świętokrzyskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Suchedniów
- Kontakt:
Re: Remont czerwonego FIstaszka
Powodzenia życzę...I czekamy na wiadomości jak się serwis ma.
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
- dixon
- klepacz
- Posty: 550
- Rejestracja: pn 15 lis 2010, 16:05
- Imię: rafał
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: grójec
Re: Remont czerwonego FIstaszka
Arnold, szacun za kolejny projekt! Czekamy na kolejne foty i info
Oby forum fejsbun nie wygryzł bo FB nie mam i nie zamierzam mieć mimo wszystko.
Oby forum fejsbun nie wygryzł bo FB nie mam i nie zamierzam mieć mimo wszystko.
Jest: Honda VFR RC46 '01
Yamaha WR250F '08
Yamaha FZR 600 '93
Yamaha XS400 Special '81
Honda Lead 125 '83
Vespa ET4 125 '98
Wfm 125 '61
Ex: VFR RC46 '01, Suzuki DR-Z 400 SM '04, Honda Transalp 650 '04, Awo Simson Tourist '51, MZ ES250 '61, Jawa Perak 250 '52
Yamaha WR250F '08
Yamaha FZR 600 '93
Yamaha XS400 Special '81
Honda Lead 125 '83
Vespa ET4 125 '98
Wfm 125 '61
Ex: VFR RC46 '01, Suzuki DR-Z 400 SM '04, Honda Transalp 650 '04, Awo Simson Tourist '51, MZ ES250 '61, Jawa Perak 250 '52
- Arnold
- ostry klepacz
- Posty: 2421
- Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
- Imię: Arnold
- województwo: opolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Remont czerwonego FIstaszka
Cześć.
Chyba czas coś wrzucić w końcu. Trochę minęło od rozpoczęcia remontu, a mi ciężko coś pokazać bo robię kilka elementów na raz i nic nie jest zakończone.
No to zacznę od ogółu czyli wszystko z silnika zostało zrzucone i zabrałem się za luzy zaworowe i umycie go.
Kilka fotek bardziej szczegółowych: A skończyło się tak: No i dalsza część to oczywiście luz zaworowy. Przy okazji standardowo wyczyściłem zaworki PAIR. Inny temat to wahacz. Aktualny jest mocno zabrudzony, a tak się składa że mam drugi wahacz wymyty i rozebrany to wymieniłem tylko w nim łożyska kulkowe.
Chyba czas coś wrzucić w końcu. Trochę minęło od rozpoczęcia remontu, a mi ciężko coś pokazać bo robię kilka elementów na raz i nic nie jest zakończone.
No to zacznę od ogółu czyli wszystko z silnika zostało zrzucone i zabrałem się za luzy zaworowe i umycie go.
Kilka fotek bardziej szczegółowych: A skończyło się tak: No i dalsza część to oczywiście luz zaworowy. Przy okazji standardowo wyczyściłem zaworki PAIR. Inny temat to wahacz. Aktualny jest mocno zabrudzony, a tak się składa że mam drugi wahacz wymyty i rozebrany to wymieniłem tylko w nim łożyska kulkowe.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Bodzio72
- zadomowiony
- Posty: 79
- Rejestracja: śr 23 cze 2021, 08:46
- Imię: Bogusław
- województwo: dolnośląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Lutynia
Re: Remont czerwonego FIstaszka
Dobrze jest popatrzeć co jak wygląda w realu po rozebraniu i na co zwrócić uwagę przy codziennej eksploatacji.
Dzięki Arnold za serwis mojejego motka. Teraz tylni chamulec działa jak należy i cała reszta. Nie ztobiłem tylko jeszcze tej kosy co gasi moto.
Dzięki Arnold za serwis mojejego motka. Teraz tylni chamulec działa jak należy i cała reszta. Nie ztobiłem tylko jeszcze tej kosy co gasi moto.
Obecnie VFR 800 FI 2000 r.
- zip_77
- teksciarz
- Posty: 179
- Rejestracja: czw 20 sie 2009, 15:00
- Imię: Paweł
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Poznań
Re: Remont czerwonego FIstaszka
Dzieje się! Ładnie ladnie
OGAR 205 -> MZ-ETZ 150 -> GS 500E -> VX 800 -> VFR 750F (RC36II) -> YZF 1000R THUNDERACE -> CBR 1100XX BLACKBIRD -> GSX 1300R HAYABUSA
- Buła
- klepacz
- Posty: 1747
- Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
- Imię: Marcin
- województwo: świętokrzyskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Suchedniów
- Kontakt:
Re: Remont czerwonego FIstaszka
Zapuszczony ten silnik trochę...Ale dasz radę.
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
Re: Remont czerwonego FIstaszka
Szacun za ogrom pracy, u mnie dwie 750ki. Jedna będzie w owiewkach druga nie, ale 30 letnie plastiki... 22 miejsca do spawania. W mojej okolicy gość podziękował jak mu bagażnik otworzyłem. Jutro jadę w krk, może w lekko ponad 1000cu się wyrobię, wciąż mam dylemat czerwony czy biały później
Arnold powiedz mi, czym myjesz silnik, wahacz? Jakoś elementy aluminiowe dopieszczasz?
Arnold powiedz mi, czym myjesz silnik, wahacz? Jakoś elementy aluminiowe dopieszczasz?
VFR750_92+VFR750_93
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 74 gości