Ch?opaki ja wam co? powiem. Wiem co nieco na jej temat.
1. Ta VFR by?a sprowadzona ze Szwajcarii;
2. Kastrat jak si? patrzy... na zegarach czerone pole od 8000 obr;
3. Kumpel j? kupi? nie je?d??c na niej gdy? mia?a z?aman? manetk? i podn??ka nie by?o no i jeszcze przetarty bok (kumpel ma zak?ad lakierniczy - wi?c kosmetyka)
4. Zrobi? j?, odpali?, ,,,,.....i si? zawi?d?
mo?e ta VFR mia?a 70KM
5. Za?o?y? MIG (Mig ma napis wybity na dole FAZER 600) troch? przer?bek, migomat i pasuje.
6. Szybe zam?wi? na bazarze w ?odzi w?a?nie czerwon?, tylko troch? nie pasuje do owiewki bo odstaje..
Tak wi?c albo kto? modu? wymieni? albo ten cz?owiek nie je?dzi? wcze?niej na motocyklu (115KM!!) Rozp?dza?a si? ok, ale tylko do jakich? 7000 obr i odci?cie.
Ta wersja na Szwajcari? by?a niestety d?awiona i to w?a?nie na module.
Mieli?my z kumplem prze?o?y? modu? od mojej na pr?b? ale kolega zdenerwowa? si? i j? zamieni? na RR.. no c??. Dziwi? si? bo je?dzi? wcze?niej RC 36 `91.. ale w sumie by?a mocniejsza od tej Szwajcarskiej..hehhe.. to tyle. troch? mo?e nawet za du?o powiedzia?em, ale mo?e si? przyda? przy ewentualnym zakupie. Warto zwr?ci? uwag? na to wszystko.. i czy warto?? POZDRAWIAM (mam nawet chyba jeszcze fotki tej vfr)
[ Dodano: 2006-06-10, 17:38 ]
Tak dok?adnie to ten motocykl.. zwr??cie uwag? na spawan? praw? manetk?.!!
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=107241030
zdj?cie od ty?u