W przerwie zimowej przyszedł czas na wymianę napędu. Nie wiem ile miał najechane ale z łańcucha powypadało parę oringów i nierówno się porozciągał.
Zdecydowałem się na najmocniejszego DID-a.
Zakupiłem komplet w firmie NapedMotocyklowy.pl. Mają świetne podejście do klienta. Dostałem gratis szczotki do czyszczenia, dodatkową zakuwkę, zębatkę z gumą (choć zamawiałem bez) i ciastko do kawy. Rzadko piszę o firmach ale naprawdę się zdziwiłem takim podejsćiem
Oto co przyszło:
- łańcuch DID: DID50(530)ZVMX 108 OGNIW X-RING HIPER WZMOCNIONY ZŁOTY
- zębatka przód: JTF339-17
- zębatka tył: JTR1340-43 ZĘBY
Wymiana przedniej zębatki - widok przed i po czyszczeniu.
Wyczyszczony został cały wahacz. Przy okazji wymieniłem gumowy ślizg łańcucha.
Do zakucia łańcucha użyłem niedrogiego zestawu z Alliexpres. W pełni zdał egzamin, bardzo masywna konstrukcja.
Nity wyszły fabrycznie.
Razem z zakuwarką zamówiłem oliwiarkę - odpowiednik Nemo Cobrra czy jakoś tak oraz takie ustrojstwo na kierownicę by łatwiej trzymać manetkę na autostradzie. Olejarka działa tak że co tankowanie obracamy deklem o 90 stopni a olej sobie kapie przez kilka minut na łańcuszek. Uważam to za świetne, proste rozwiązanie na długie trasy.
Układ napędowy gotowy i uzbrojony czeka na lepsze czasy bo na razie dłuższe wypady trzeba odłożyć ...