Strona 1 z 1

Jesteśmy dżentelmenami

: czw 15 sty 2015, 00:04
autor: Fakir
Najbardziej sportowy wśród turystycznych i najbardziej turystyczny wśród sportowych

Re: Jesteśmy dżentelmenami

: czw 15 sty 2015, 08:49
autor: Hefajstos
Mam ten nr w swojej kolekcji.

Re: Jesteśmy dżentelmenami

: czw 15 sty 2015, 16:51
autor: Paczu
Tak myślałem :P

Re: Jesteśmy dżentelmenami

: pt 16 sty 2015, 18:53
autor: Samson1983
Cóż rzecz VFR to maszyna iście doskonała :)

Re: Jesteśmy dżentelmenami

: pt 16 sty 2015, 19:52
autor: nierob
gdyby honda wypuściła ten model dzisiaj, z tą ceną - rozjechałaby konkurencję.

Re: Jesteśmy dżentelmenami

: pn 19 sty 2015, 00:02
autor: bachu
Mnie cały czas zastanawia moc RC36II. Tutaj jest 100KM, w wielu źródłach na necie jest 98KM. Ile ona w końcu miała wychodząc z fabryki? Podali złą masę własną w tym artykule.
nierob pisze:gdyby honda wypuściła ten model dzisiaj, z tą ceną - rozjechałaby konkurencję.
Obawiam się, że po uwzględnieniu współczesnych kosztów produkcji to cena byłaby wyższa niż VFR 1200 :mrgreen: .

Re: Jesteśmy dżentelmenami

: pn 19 sty 2015, 11:14
autor: VFRKrzysztof
34 970 zł, średni kurs USD w 1996 roku to 2,70, zatem motek kosztował jakieś 13k USD. Dziś cena VFR800F to 48 300 zł, co przy kursie 3,71 daje również 13k USD. Znaczy się, uwzględniając inflację, motki coraz tańsze są. I coraz gorsze. Tak, jak samochody.