Strona 1 z 5
VFR 800 model 2014
: pn 04 lis 2013, 20:18
autor: MvX
właśnie pokazali nowy model VFR 800
jak wam się podoba?
Re: VFR 800 model 2014
: pn 04 lis 2013, 20:38
autor: Fred
Owiewka była poprawiana w jakimś fotoszopie?
Re: VFR 800 model 2014
: pn 04 lis 2013, 20:46
autor: Arnold
MvX pisze:jak wam się podoba?
Jak z d... Lampy są obrzydliwe, kojarzą mi się z Ducati Panigale. Zadupek jak od CBFki 500. Silnik widać konstrukcja ta sama, tak jak sety z Vteca.
To tak na szybko moim okiem które się pewnie przyzwyczai za jakiś czas.

Re: VFR 800 model 2014
: pn 04 lis 2013, 21:03
autor: PBWroc
Re: VFR 800 model 2014
: pn 04 lis 2013, 21:39
autor: mobiand
Kierunki w lusterkach mi sie podobają, ale ten tłumik już nie bardzo.
Re: VFR 800 model 2014
: pn 04 lis 2013, 22:00
autor: nierob
wiadomo coś więcej o silniku i skrzyni? z jakimiś wynalazkami znowu?
Re: VFR 800 model 2014
: pn 04 lis 2013, 22:41
autor: zalew
Dla mnie OK.Wręcz się ucieszyłem

.Stylistycznie o nieba bardziej podoba mi się od 1200F.Nawiązuje mocno do FI-coby tu nie gadać.
Byle silnik miał ze 130 kucy (na zębaty rozrząd już nie śmiem liczyć…) i zaczynam na nią ostrzyć zęby.No i żadnych pseudo zmiennych faz rozrządu,błagam...

Re: VFR 800 model 2014
: pn 04 lis 2013, 23:10
autor: crucial
zalew pisze:
Byle silnik miał ze 130 kucy (na zębaty rozrząd już nie śmiem liczyć…) i zaczynam na nią ostrzyć zęby.No i żadnych pseudo zmiennych faz rozrządu,błagam...

Nic z tego, VTEC nie zniknął.
Mocowo też szału nie ma - 106HP @10.250, 76Nm @8500, 217Kg sucha waga
Re: VFR 800 model 2014
: wt 05 lis 2013, 00:06
autor: lukszy
mam dzieję że w rzeczywistości będzie lepiej to wyglądało bo narazie to dupy nie urywa i jeszcze ten tłumik... ale zegary i tył ok

Re: VFR 800 model 2014
: wt 05 lis 2013, 08:08
autor: tomcat
Wreszcie zawieszenie z pełną regulacją przód i tył, szkoda tylko że nie ma widelca up side down. Hamulce też jakieś inne, chyba nie ma duala. Stary silnik, rama na pierwszy rzut oka taka jak stara ale piszą że nowa i 3 kg lżejsza

Ogólnie podoba mi się, pozostaje tylko niedosyt mocy i nowszych rozwiązań

Re: VFR 800 model 2014
: wt 05 lis 2013, 09:11
autor: lukasg.81
Nie wygląda tak źle faktycznie przypomina trochę FI ale moc zbyt niska ale jeździć będzie się dało .
Re: VFR 800 model 2014
: wt 05 lis 2013, 09:11
autor: piotreksdz
Niby ładnie się prezentuje, ale ten wydech taki jakiś mały

jakby skopiowali go z np. CBF czy NC700 czy też innego mniejszego moto ze stajni Hondy. Mam nadzieje, że na żywo będzie znacznie lepiej

Podsyłam link z prezentacji motocykla
http://www.youtube.com/watch?v=qPzP_CUSBVE
Re: VFR 800 model 2014
: wt 05 lis 2013, 09:25
autor: nierob
gdyby naprawdę mieli jajca to by zaproponowali do wyboru:
silnik - V-tec, koła zębate, łańcuchy
moc - 106/136
skrzynia - automat, manualna
buda - nowa/ do wyboru z poprzednich lat
zegary - nowe/analogowe
kolor - czerwony, niebieski, czarny, żółty, zielony - dla tych co rozróżniają w ogóle kolory
i "tylko" tyle.
a tak to jakoś nie chce mi się wierzyć, że przy konstruowaniu tak bardzo "posłuchali" użytkowników VFR.
Z drugiej strony trza poczekać jak się będzie ta VFR-ka sprawować na drodze. Bo sama prezentacja to za malo.
Re: VFR 800 model 2014
: wt 05 lis 2013, 09:41
autor: emils
Ale z prezentacji już wiadomo, że to hitem nie będzie. Wygląd kwestia gustu, ale nie dali rzeczy które w turystyku powinny być czyli np regulowanej szyby, trwałości, większej mocy (żeby dół był lepszy), mogli dać USD i rózne inne rzeczy. A tak mamy lekko odświezoną (choć jak dla mnie ładne są zegary i kierownica, zwłaszcza jej kolor) i w zasadzie tyle. Wątpie, żeby ktoś sie decydował na ten model skoro mamy bardzo dobrze służące modele z poprzednich lat (czy to 750, fi czy vtec). Jak dla mnie pokpili sprawę.
Re: VFR 800 model 2014
: wt 05 lis 2013, 12:44
autor: kris2k