VFR 800 model 2014

Czyli pokój z serii - "gadajcie o czym chcecie"
Awatar użytkownika
figaro
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2639
Rejestracja: czw 14 lut 2008, 21:40
Imię: Tomasz
województwo: pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Trójmiasto; Rumia

Re: VFR 800 model 2014

Post autor: figaro » sob 09 lis 2013, 17:21

Noooooo, i to mi się podoba :ok
Piękny epicki comback.
Klasyka i wysmakowanie linii jaką prezentowały VFR na przestrzeni 24 lat, poczynając od modelu RC24 a kończąc na RC46.
Wreszcie motocykl ma wygląd, odzyskał przód oraz tył i nie wygląda już jak Dolly Patron. :lol:
Powraca symetria i proporcje motocykla.
Niedomiar mocy, to kwestia aspiracji i umiejętności. Iluż z nas wykorzystuje potencjał silnika w pełni / viewtopic.php?f=19&t=3477&hilit=ograniczyc+spalanie /. :?:
Widocznie Honda stwierdziła, że 106HP najzupełniej wystarczy.
Brzydki, odrzucający, odrażający,...hmmm kwestia gustu /iluż z nas go ma? :lol / pamiętam, że o VFR1200F też niektórzy tak ciężko pisali.
Zlepek elementów, ktoś napisał. O ile wiem, Honda zawsze posiłkowała się tym sposobem budowy nowych konstrukcji. To po prostu obniża koszty. A recesja dotyka wszystkich /no, może z wyjątkiem polskiego rządu :twisted: /.
Dzisiaj motocykle budują ...inżynierowie po szczegółowych konsultacjach z księgowymi /dla niewtajemniczonych chodzi o ...to czego nam brakuje :evil /, a Nasze życzenia /mżonki/ w stylu:
· podniesienie mocy /do ilu HP, szanowny kliencie :!: /;
· wprowadzenie kół zębatych w rozrządzie /koszt, szanowny kliencie :!: /,
· przednie zawieszenie USD /jw. :!: /
· większy zakres regulacji, wszystkiego co się da regulować /jw. :!: /;
· tłumiki z boku, z góry, z dołu /jw, normy EU :!: /;
· inny kolor, inna lampa, inne siedzenie, itd., itp... :x
mają głęboko w ...wydechu :P
Motocykl ma być przede wszystkim tani w produkcji, następnie ma się podobać jak najszerszej grupie odbiorców /awangarda kosztuje drogo, a szybko się nudzi/, nie może być zbyt bezawaryjny, ma jeździć, się nie psuć i dawać frajdę z jazdy /i nie tylko z dwójką z przodu :confused /.
Ten motocykl ma wszystko, co najlepsze i najpiękniejsze było lub jest w VFRce :mrgreen:
A może prawda leży gdzie indziej. Może tak szumnie zapowiadany, reklamowany i w końcu długo oczekiwany model, jakim był/jest VFR1200F po prostu ...słabo się sprzedaje. Może zaangażowanie techniczne włożone w ten model nie przynosi spodziewanych zysków i trzeba było pomyśleć nad innym rozwiązaniem :wink:
Gdybać będziemy jeszcze długo. Przyjdzie czas, że każdego /no może prawie :confused / będzie stać na kupno tego motocykla i wtedy pogadamy, choć ...nie napewno :roll:
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.

Awatar użytkownika
magik
klepacz
klepacz
Posty: 501
Rejestracja: wt 13 kwie 2010, 17:55
Imię: Mathias
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: SG

Re: VFR 800 model 2014

Post autor: magik » sob 09 lis 2013, 23:42

Nie wiem coś łykał ale skontaktuj się z lekarzem lub farmaceutą :P bo chyba za mocne.... Argumentacja OK ale te peany na cześć nowego modelu.... Jaki by nie był ładny to trochę za dużo, moim zdaniem, bo nie jest olśniewający, nie jest innowacyjny i to nie chodzi o gusta. O ile wspomniana 1.2 była stylistycznym WOW i tu jest kwesta gustu jak kto odebrał .... O tyle był ten element WOW, a tu mam wrażenie, że to juz było

Awatar użytkownika
zaba80r
pisarz
pisarz
Posty: 234
Rejestracja: wt 27 mar 2012, 20:02
Imię: Piotr
województwo: poza granicą Polski
Płeć: Mężczyzna

Re: VFR 800 model 2014

Post autor: zaba80r » ndz 10 lis 2013, 07:23

Jak dla mnie to sorry ale vfr 1200 jakimś cudem nie była i nie jest. Od lampy (okropna) po wydech który nie brzmi po jej masę i cenę. Jak dla mnie i tylko dla mnie to jakiś dziwny twór na siłę. Moje wow na nie...w tej cenie widzę tylko bmw gs 1200
“You live more in 5 minutes going flat out on a vehicle like this than most people live in a lifetime” – Burt Munro...The world fastest Indian...

Awatar użytkownika
kris2k
klepacz
klepacz
Posty: 1395
Rejestracja: pt 03 paź 2008, 12:06
Imię: Krzysztof
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Kontakt:

Re: VFR 800 model 2014

Post autor: kris2k » ndz 10 lis 2013, 11:10

Piekny watek na VFRD... za oceanem tez nie zostawiaja suchej nitki:

http://www.vfrdiscussion.com/forum/inde ... -at-eicma/

Polecam poczytac ale nie trzeba tego dokladnie robic, bo ponad 30stron pretensji do Hondy to jednak duzo :D

VOY-TEK
Posty: 5
Rejestracja: ndz 27 paź 2013, 12:05
województwo: poza granicą Polski
Płeć: Mężczyzna

Re: VFR 800 model 2014

Post autor: VOY-TEK » ndz 10 lis 2013, 14:32

Ja tylko z taka refleksja po przeczytaniu wypowiedzi na temat nowej Vfr, oczywiscie o gustach sie nie dyskutuje, kazdy ma swoj,
Troche nie rozumiem odnosnie wypowiedzi niektorych osob ze za malo mocy za rozwiazania techniczne sa przestarzale i takie tam, ... Mam rozumiec ze czekaliscie na ten model z drobnym w kieszeni i jestescie zawiedzeni bo... Jest to moto srednej klasy turystykiem, takim uniwersalnym moto. Jak chcesz miec sporo mocy na kole i lekkie zwinne moto gdzie winkle bedziesz lykal z predkoscia 150 na kolanie to kup sporta. A wytrasie potrzebujesz mocy pod gore z pelnym zaladunkiem to kup moto z pojemnojscia po wyzej tysiaca,...
Ja po kilku latach jazdy na moto stwierdzam ze nie ma idealnego moto i nie bedzie, nigdy wszystkim sie nie dogodzi.
I mam takie rozwiazanie jak na zalaczonym obrazku z mojej graciarni :lol:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
kiki
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2502
Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
Imię: Piotr
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Węgrów
Kontakt:

Re: VFR 800 model 2014

Post autor: kiki » ndz 10 lis 2013, 16:05

VOY-TEK pisze:Ja po kilku latach jazdy na moto stwierdzam ze nie ma idealnego moto i nie bedzie, nigdy wszystkim sie nie dogodzi.
nie o to chodzi aby złapać zajączka ale by go gonić :wink:

btw
popatrzcie gdzie jest chłodnica....
http://www.vfrdiscussion.com/forum/inde ... -at-eicma/


Ewidentne walenie w ch....
Przecież bardzo szybko ją szlak trafi :?

Awatar użytkownika
nierob
klepacz
klepacz
Posty: 535
Rejestracja: wt 30 sty 2007, 13:43
Imię: nierob
województwo: dolnośląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Przemków

Re: VFR 800 model 2014

Post autor: nierob » ndz 10 lis 2013, 17:34

no to jak, mam już zacząć sprzęty sprzedawać, dom, rower i psa zastawiać i nową vfr kupować?
trzask prask i po wszystkim.

Awatar użytkownika
Lukaszny
pisarz
pisarz
Posty: 365
Rejestracja: pt 07 wrz 2007, 12:58
Imię: Łukasz
województwo: warmińsko-mazurskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Re: VFR 800 model 2014

Post autor: Lukaszny » ndz 10 lis 2013, 18:06

Nowa VFR usilnie próbuje udawać, że idzie w kierunku sportu.

Tyle, że to udawanie oddala ją od motocykla uniwersalnego. No chyba, że nie chcą po prostu robić konkurencji dla crosstourera i crossrunnera.
W wolnych chwilach spamuje sobie na Blogu prawniczym - http://forumprawnicze.info/blog/2-blog- ... -nysztala/

Awatar użytkownika
magik
klepacz
klepacz
Posty: 501
Rejestracja: wt 13 kwie 2010, 17:55
Imię: Mathias
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: SG

Re: VFR 800 model 2014

Post autor: magik » ndz 10 lis 2013, 20:21

Lukaszny pisze:Nowa VFR usilnie próbuje udawać, że idzie w kierunku sportu.

Tyle, że to udawanie oddala ją od motocykla uniwersalnego. No chyba, że nie chcą po prostu robić konkurencji dla crosstourera i crossrunnera.
Czy sportowy?.... hmmmm to może powinna się nazywać CBR? Ogólnie ostano polityka Hondy jest dziwna, pomijając cross... coś tam, co koło cross'a nie stało, a silnik ma o rodowodzie wyścigowym. To CBR 500 czy cała seria NC... Już VFR1200 było szokiem, nowinki techniczne okej, ale stylizacja jak dla mnie przegadana, zbyt futurystyczna. Na początek ok ale, jak moda przeminie będzie wyglądała jak renault megane z ta pionową szybą dzisiaj....
Tak samo nie wiem czemu CBR 250 nawiązuje stylistyczne do VFR 1200. W ogóle najlepiej niech wszystkie wyglądają jednakowo :(
Rozumiem, że dzisiaj motocykle projektują księgowi, ale skoro VFR 1200 jest turystykiem to i 800 powinna nim być. Jak już nie dają żadnej inwencji w technice, to niech chociaż grzane manetki i kufry będą w standardzie.

Prawdą jest taka, że jakby poprawili VFR 750 czy fistaszka to strzelili by sobie w kolano,bo to był by ten moment kiedy technika sięgnęła ideału i co w tedy z motocyklem który się nie psuje nie zużywa, a do tego jest praktyczny wygodny i ładny.

Awatar użytkownika
kiki
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2502
Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
Imię: Piotr
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Węgrów
Kontakt:

Re: VFR 800 model 2014

Post autor: kiki » ndz 10 lis 2013, 21:28

magik pisze:Prawdą jest taka, że jakby poprawili VFR 750 czy fistaszka to strzelili by sobie w kolano,bo to był by ten moment kiedy technika sięgnęła ideału i co w tedy z motocyklem który się nie psuje nie zużywa, a do tego jest praktyczny wygodny i ładny.
Wtedy byłby hitem w sprzedaży :)

Awatar użytkownika
Koobsky
pisarz
pisarz
Posty: 399
Rejestracja: pt 09 lis 2012, 22:03
Imię: Kuba
województwo: poza granicą Polski
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Bristol, UK
Kontakt:

Re: VFR 800 model 2014

Post autor: Koobsky » pn 11 lis 2013, 12:11

Silnik dali jaki dali i ja na inny nie liczyłem po tym jak ten wpakowali już do innych modeli.
Spodziewał bym się jednak bardziej V-Tec'a po facelifting'u niż tego co ujrzałem.
Okropny wydech wyglądający jak z jakiegoś 500cc zasłania piękne koło. Mogli dać wydech w stylu tego, który ma VFR 1200 jak już musiał być z boku.
Myślałem, że przy nowszych modelach nawiązuje się do tego ostatnio produkowanego albo robi się coś zupełnie innego a tu Honda nawiązała do VFR sprzed ponad 10 lat...
Muszę tą VFR'kę zobaczyć na żywo ale już teraz wydaje mi się, ze raczej nie jest w moim guście.
Szkoda bo na chwilę obecną nie potrafię sobie wybrać następcy dla mojego V-Tec'a. Dobrze, że mam go krótko i jeszcze nie myślę o zmianie. :)
http://www.goriders.net
Zapraszam do polajkowania mojego fanpage'a na facebook'u. :)
https://www.facebook.com/www.goriders.net

Moja VFR'a...
VFR 800 V-Tec

Awatar użytkownika
Adas
bywalec
bywalec
Posty: 23
Rejestracja: wt 14 lip 2009, 16:01
Imię: Adam
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pisarzowice k/Bielska-Białej oraz Zabrze

Nowa VFR !

Post autor: Adas » wt 12 lis 2013, 12:51


Awatar użytkownika
pawlik
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 75
Rejestracja: ndz 20 lut 2011, 14:26
Imię: Paweł
województwo: łódzkie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pruszków/Łódź

Re: VFR 800 model 2014

Post autor: pawlik » wt 12 lis 2013, 15:13

Cos jest w tym, co napisał "magik". Przez sam fakt, ze ma to być motocykl sportowo-turystyczny, az sie prosi, zeby dodac fabryczne ladne mocowania pod kufry. A tak to co - kolejne stelaze, ktore bez kufrow wygladaja nie powiem jak :) Sorki za brak polskich liter (uszkodzona klawiatura)

jaroslawp
pisarz
pisarz
Posty: 232
Rejestracja: wt 27 sty 2009, 19:51
Imię: Jerry
województwo: zachodniopomorskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Szczecin

Re: VFR 800 model 2014

Post autor: jaroslawp » czw 14 lis 2013, 16:42

Ślicznie wygląda, tylko ta czołgowa armata zamiast tłumika zasłaniająca piękną felgę... :(
Co im przeszkadzał wydech pod siedzeniem? Taki podwójny - ślicznie takie wyglądają. :)

Mrulez82
Posty: 7
Rejestracja: śr 12 paź 2011, 14:34
Płeć: Mężczyzna

Honda VFR800F - 2014 nowy model

Post autor: Mrulez82 » wt 19 lis 2013, 10:34

Nie znalazłem wątku w tym temacie, także pozwolę sobie zacząć :)

Bardzo jestem ciekawy tego motocykla, choć do wyglądu muszę się jeszcze przyzwyczaić. Jakie są wasze opinie o tym sprzęcie ?

http://www.youtube.com/watch?v=_7Fk_irzUaY

http://www.youtube.com/watch?v=nio_f8YKKRM

http://www.youtube.com/watch?v=OGSNnXRPSp4

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 48 gości