VFR 800 model 2014
-
- zadomowiony
- Posty: 66
- Rejestracja: śr 05 sty 2011, 21:11
- województwo: podkarpackie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Czarna/Łańcut
Re: VFR 800 model 2014
Już się nie mogę doczekać jak będzie wyglądać z wydechem puszczonym górą Brakuje mi tylko paru km więcej i USD, wtedy byłaby idealna, reszta dodatków turystycznych zbędna, od turystyki jest 1200
- Gregory
- ostry klepacz
- Posty: 2088
- Rejestracja: pn 07 lip 2008, 11:58
- Imię: Grzesiek
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kęty
- Kontakt:
Re: VFR 800 model 2014
Wszystko nawet wmiarę, ale mogli by poprawić moc silnika i niutki
Motocykl jest jak media markt -nie dla idiotów
Grewel-Moto - części i akcesoria do moto - 505-078-145 - potrzebujesz coś, dzwoń lub pisz.
CB500, VFR800 Vtec i VFR800 Fi, CBR600RR, K1200S,
Grewel-Moto - części i akcesoria do moto - 505-078-145 - potrzebujesz coś, dzwoń lub pisz.
CB500, VFR800 Vtec i VFR800 Fi, CBR600RR, K1200S,
- Hubert6259
- Posty: 19
- Rejestracja: czw 22 sie 2013, 17:38
- Imię: Hubert
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Konin
Re: VFR 800 model 2014
Seryjna pucha to świętokradztwo, zasłania całą felę Koniecznie pucha powinna iść przy zadupku. Szkoda że nie wrócili do kół zębatych i nie podkręcili trochę pieca bo możliwości ku temu są. Ciekawe jak to będzie stało z ceną...
- nierob
- klepacz
- Posty: 535
- Rejestracja: wt 30 sty 2007, 13:43
- Imię: nierob
- województwo: dolnośląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Przemków
Re: VFR 800 model 2014
no myślę że coś między 55 a 60 tysiaków. niestety.
trzask prask i po wszystkim.
- klosiewi
- klepacz
- Posty: 1369
- Rejestracja: pt 24 kwie 2009, 15:59
- Imię: Grzegorz
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Grójec
Re: VFR 800 model 2014
ale tchnie też troszkę nostalgią sety kierowcy jak z Vitka
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Koobsky
- pisarz
- Posty: 399
- Rejestracja: pt 09 lis 2012, 22:03
- Imię: Kuba
- województwo: poza granicą Polski
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Bristol, UK
- Kontakt:
Re: VFR 800 model 2014
Mocy niby mało ale pamiętajcie, ze jest lżejsza o V-Tec'a. To tylko turystyk. Chcecie mocy to trzeba kupić sporta.
Wydech do bani. Paskudny i mogli go dać pod siedzeniem.
Piec pewnie generalnie ten sam co w V-Tec'u bo jaki ma sens robienie nowego jak ten z V-Tec'a siedzi już w Crossrunnerze..
Wydech do bani. Paskudny i mogli go dać pod siedzeniem.
Piec pewnie generalnie ten sam co w V-Tec'u bo jaki ma sens robienie nowego jak ten z V-Tec'a siedzi już w Crossrunnerze..
http://www.goriders.net
Zapraszam do polajkowania mojego fanpage'a na facebook'u.
https://www.facebook.com/www.goriders.net
Moja VFR'a...
VFR 800 V-Tec
Zapraszam do polajkowania mojego fanpage'a na facebook'u.
https://www.facebook.com/www.goriders.net
Moja VFR'a...
VFR 800 V-Tec
- Hubu
- klepacz
- Posty: 847
- Rejestracja: pt 06 mar 2009, 10:29
- Imię: Hubert
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Legionowo
Re: VFR 800 model 2014
Podobuje mi się...bardziej Fi jak Vitek
- klosiewi
- klepacz
- Posty: 1369
- Rejestracja: pt 24 kwie 2009, 15:59
- Imię: Grzegorz
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Grójec
Re: VFR 800 model 2014
ale Twoje zdanie sie nie liczy bo ty masz wypaczone światopoglądy Vitec fajniejszy od FiHubu pisze:Podobuje mi się...bardziej Fi jak Vitek
- kubatron2
- klepacz
- Posty: 1164
- Rejestracja: czw 23 gru 2010, 17:40
- Imię: jakub
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: rajsko/oświęcim
- Kontakt:
Re: VFR 800 model 2014
fakt fi nie umie tak ładnie walić łancuchami po silniku jak v-tec.ale za to potrafia ładnie w obu wybledną czerwone koloryklosiewi pisze:ale Twoje zdanie sie nie liczy bo ty masz wypaczone światopoglądy Vitec fajniejszy od FiHubu pisze:Podobuje mi się...bardziej Fi jak Vitek
- zaba80r
- pisarz
- Posty: 234
- Rejestracja: wt 27 mar 2012, 20:02
- Imię: Piotr
- województwo: poza granicą Polski
- Płeć: Mężczyzna
Re: VFR 800 model 2014
nie wiem jak wy ale po dluzszym czekaniu na nowy model vfr jakos mnie ta nowosc nie przekonuje. Po mojej vifce nie miałem pojecia co kupic(jeszcze troche ze mna pobedzie) myslałem nad triumphem sprintem st ale od jakiegos czasu mam ciagoty na Kawę z1000sx i musze powiedziec ze jak narazie to moj numer jeden. Malowanie czarne badz czarne z czerwonym plus kufry givi z logo Kawy ehhhh wypas
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
“You live more in 5 minutes going flat out on a vehicle like this than most people live in a lifetime” – Burt Munro...The world fastest Indian...
- kris2k
- klepacz
- Posty: 1395
- Rejestracja: pt 03 paź 2008, 12:06
- Imię: Krzysztof
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Kontakt:
Re: VFR 800 model 2014
Mam podobne zdanie niestety.
Kawa Z1000SX jest swietnym motocyklem i w mojej opinii niewatpliwie jest to lider segmentu motocykli turystyczno-sportowych czy tez sportowo-turystycznych na dzis dzien.
Jak poczytac zagraniczne komentarze dot. premiery nowej VFR to okazuje sie ze ludzie maja pretensje dokladnie o to samo co my.
A juz myslalem ze tylko VFR-OC jest zboczone na punkcie silnikow z napedem rozrzadu poprzez kola zebate.
Okazuje sie ze za granica mysla to samo.
To ja sie pytam, ze niby jak Honda robi motocykl pod oczekiwania klientow???
Wizualnie nowa VFR jest ladna... ale technicznie... zupelnie nie tego chce/chcemy.
Moze trzeba bedzie wlasnie zmienic na np. MV Aguste Turismo Veloce... to dopiero jest zaskoczenie jezeli chodzi o premiery 2014.
Kawa Z1000SX jest swietnym motocyklem i w mojej opinii niewatpliwie jest to lider segmentu motocykli turystyczno-sportowych czy tez sportowo-turystycznych na dzis dzien.
Jak poczytac zagraniczne komentarze dot. premiery nowej VFR to okazuje sie ze ludzie maja pretensje dokladnie o to samo co my.
A juz myslalem ze tylko VFR-OC jest zboczone na punkcie silnikow z napedem rozrzadu poprzez kola zebate.
Okazuje sie ze za granica mysla to samo.
To ja sie pytam, ze niby jak Honda robi motocykl pod oczekiwania klientow???
Wizualnie nowa VFR jest ladna... ale technicznie... zupelnie nie tego chce/chcemy.
Moze trzeba bedzie wlasnie zmienic na np. MV Aguste Turismo Veloce... to dopiero jest zaskoczenie jezeli chodzi o premiery 2014.
- nierob
- klepacz
- Posty: 535
- Rejestracja: wt 30 sty 2007, 13:43
- Imię: nierob
- województwo: dolnośląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Przemków
Re: VFR 800 model 2014
w nowej kawie nawet kuferki dodali. ciekawe czy ekspres też będzie gratis.
a wracając do nowej vfr-ki. Japońce z hondy jadą sobie na legendzie tej serii. niestety ślepą uliczką.
a wracając do nowej vfr-ki. Japońce z hondy jadą sobie na legendzie tej serii. niestety ślepą uliczką.
trzask prask i po wszystkim.
- dixon
- klepacz
- Posty: 550
- Rejestracja: pn 15 lis 2010, 16:05
- Imię: rafał
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: grójec
Re: VFR 800 model 2014
jak dla mnie to lipa, żaden nowy model, a lift fi, tak to dla mnie wygląda.
Szkoda, bo jak widać, nie zbudowali niczego totalnie od podstaw, a bazują na tym co już zrobili, fi,vtec,crossrunner.
Kwestia polityki, zamiast robić coś zupełnie nowego, bazują na tym co stare, sprawdzone itd.
Szkoda, bo jak widać, nie zbudowali niczego totalnie od podstaw, a bazują na tym co już zrobili, fi,vtec,crossrunner.
Kwestia polityki, zamiast robić coś zupełnie nowego, bazują na tym co stare, sprawdzone itd.
Jest: Honda VFR RC46 '01
Yamaha WR250F '08
Yamaha FZR 600 '93
Yamaha XS400 Special '81
Honda Lead 125 '83
Vespa ET4 125 '98
Wfm 125 '61
Ex: VFR RC46 '01, Suzuki DR-Z 400 SM '04, Honda Transalp 650 '04, Awo Simson Tourist '51, MZ ES250 '61, Jawa Perak 250 '52
Yamaha WR250F '08
Yamaha FZR 600 '93
Yamaha XS400 Special '81
Honda Lead 125 '83
Vespa ET4 125 '98
Wfm 125 '61
Ex: VFR RC46 '01, Suzuki DR-Z 400 SM '04, Honda Transalp 650 '04, Awo Simson Tourist '51, MZ ES250 '61, Jawa Perak 250 '52
- magik
- klepacz
- Posty: 501
- Rejestracja: wt 13 kwie 2010, 17:55
- Imię: Mathias
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: SG
Re: VFR 800 model 2014
stylistycznie jest fajne niczym odświeżenie fistaszka i to jest to bo na Vitolda patrzeć się nie da. Naprawdę ten tył jest świetny w swoim fistaszku bym taki założył ideolo. Szkoda faktycznie że nie podkręcili pieca (i nie posadzili go znów na kołach zębatych), to jest bubel. Z drugiej strony by zrobili konkurencje dla 1200, bo jak by 800 miało ze 136KM to chyba każdy wolał by mniejszy, lżejszy (co za tym idzie poręczniejszy i na co dzień) motocykl turystyczny który naprawdę nie dostaje zadyszki przy załadunku i plecaczku na zadupku.
Do tego tańszy jako mniejszy.
Do tego tańszy jako mniejszy.
- kris2k
- klepacz
- Posty: 1395
- Rejestracja: pt 03 paź 2008, 12:06
- Imię: Krzysztof
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Kontakt:
Re: VFR 800 model 2014
Fakt... ale jakos konkurencja nie ma problemu zrobic Tigera 1200 i 800, nie ma problemu zrobic V-Stroma 1000 i 650, Versys'a 1000 i 650, Multistrady i Hyperstrady (chociaz Hyperstrada tez jestem rozczarowany).magik pisze:stylistycznie jest fajne niczym odświeżenie fistaszka i to jest to bo na Vitolda patrzeć się nie da. Naprawdę ten tył jest świetny w swoim fistaszku bym taki założył ideolo. Szkoda faktycznie że nie podkręcili pieca (i nie posadzili go znów na kołach zębatych), to jest bubel. Z drugiej strony by zrobili konkurencje dla 1200, bo jak by 800 miało ze 136KM to chyba każdy wolał by mniejszy, lżejszy (co za tym idzie poręczniejszy i na co dzień) motocykl turystyczny który naprawdę nie dostaje zadyszki przy załadunku i plecaczku na zadupku.
Do tego tańszy jako mniejszy.
A Honda uparla sie na stary silnik w tej klasie 800, a to ani jakos lekka konstrukcja nie jest, ani jakos specjalnie ekonomiczna na dzis dzien, no az cisnie sie na usta... "z czym do ludzi?"
Klase 800 wykosi Hondzie konkurencja ani sie obejrza.
F800GT, Hyperstrada, Tiger, nowa MV Agusta, za rok Yamaha* pokaze turystyka na nowym silniku z MT-09, moze to bedzie nastepna TDM'a a juz maja przeciez FZ8, Kawa* pewnie tez cos pokaze na silniku Z800 (az dziwne ze juz w tym nie pokazali Z800sx), a Honda pozwala sobie na takiego odgrzanego kotleta... czysty strzal w kolano.
*to moje prywatne przewidywania dot. dalszego rozwoju segmentu 800cc (moze wejscie normy spalin EURO4 wymusi na nich nowy silnik)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 70 gości