VFR 800 model 2014

Czyli pokój z serii - "gadajcie o czym chcecie"
tomcat
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 66
Rejestracja: śr 05 sty 2011, 21:11
województwo: podkarpackie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Czarna/Łańcut

Re: VFR 800 model 2014

Post autor: tomcat » wt 05 lis 2013, 13:44

Już się nie mogę doczekać jak będzie wyglądać z wydechem puszczonym górą :D Brakuje mi tylko paru km więcej i USD, wtedy byłaby idealna, reszta dodatków turystycznych zbędna, od turystyki jest 1200 :)

Awatar użytkownika
Gregory
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2088
Rejestracja: pn 07 lip 2008, 11:58
Imię: Grzesiek
województwo: małopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kęty
Kontakt:

Re: VFR 800 model 2014

Post autor: Gregory » wt 05 lis 2013, 15:43

Wszystko nawet wmiarę, ale mogli by poprawić moc silnika i niutki
Motocykl jest jak media markt -nie dla idiotów

Grewel-Moto - części i akcesoria do moto - 505-078-145 - potrzebujesz coś, dzwoń lub pisz.

CB500, VFR800 Vtec i VFR800 Fi, CBR600RR, K1200S,

Awatar użytkownika
Hubert6259
Posty: 19
Rejestracja: czw 22 sie 2013, 17:38
Imię: Hubert
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Konin

Re: VFR 800 model 2014

Post autor: Hubert6259 » wt 05 lis 2013, 15:59

Seryjna pucha to świętokradztwo, zasłania całą felę :( Koniecznie pucha powinna iść przy zadupku. Szkoda że nie wrócili do kół zębatych i nie podkręcili trochę pieca bo możliwości ku temu są. Ciekawe jak to będzie stało z ceną... :bye

Awatar użytkownika
nierob
klepacz
klepacz
Posty: 535
Rejestracja: wt 30 sty 2007, 13:43
Imię: nierob
województwo: dolnośląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Przemków

Re: VFR 800 model 2014

Post autor: nierob » wt 05 lis 2013, 16:38

no myślę że coś między 55 a 60 tysiaków. niestety.
trzask prask i po wszystkim.

Awatar użytkownika
klosiewi
klepacz
klepacz
Posty: 1369
Rejestracja: pt 24 kwie 2009, 15:59
Imię: Grzegorz
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Grójec

Re: VFR 800 model 2014

Post autor: klosiewi » wt 05 lis 2013, 16:43

ale tchnie też troszkę nostalgią :biggrin sety kierowcy jak z Vitka :twisted:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Koobsky
pisarz
pisarz
Posty: 399
Rejestracja: pt 09 lis 2012, 22:03
Imię: Kuba
województwo: poza granicą Polski
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Bristol, UK
Kontakt:

Re: VFR 800 model 2014

Post autor: Koobsky » wt 05 lis 2013, 17:08

Mocy niby mało ale pamiętajcie, ze jest lżejsza o V-Tec'a. To tylko turystyk. Chcecie mocy to trzeba kupić sporta.
Wydech do bani. Paskudny i mogli go dać pod siedzeniem.
Piec pewnie generalnie ten sam co w V-Tec'u bo jaki ma sens robienie nowego jak ten z V-Tec'a siedzi już w Crossrunnerze..
http://www.goriders.net
Zapraszam do polajkowania mojego fanpage'a na facebook'u. :)
https://www.facebook.com/www.goriders.net

Moja VFR'a...
VFR 800 V-Tec

Awatar użytkownika
Hubu
klepacz
klepacz
Posty: 847
Rejestracja: pt 06 mar 2009, 10:29
Imię: Hubert
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Legionowo

Re: VFR 800 model 2014

Post autor: Hubu » wt 05 lis 2013, 17:37

Podobuje mi się...bardziej Fi jak Vitek :-)

Awatar użytkownika
klosiewi
klepacz
klepacz
Posty: 1369
Rejestracja: pt 24 kwie 2009, 15:59
Imię: Grzegorz
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Grójec

Re: VFR 800 model 2014

Post autor: klosiewi » wt 05 lis 2013, 19:02

Hubu pisze:Podobuje mi się...bardziej Fi jak Vitek :-)
ale Twoje zdanie sie nie liczy bo ty masz wypaczone światopoglądy :P Vitec fajniejszy od Fi

Awatar użytkownika
kubatron2
klepacz
klepacz
Posty: 1164
Rejestracja: czw 23 gru 2010, 17:40
Imię: jakub
województwo: małopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: rajsko/oświęcim
Kontakt:

Re: VFR 800 model 2014

Post autor: kubatron2 » wt 05 lis 2013, 19:49

klosiewi pisze:
Hubu pisze:Podobuje mi się...bardziej Fi jak Vitek :-)
ale Twoje zdanie sie nie liczy bo ty masz wypaczone światopoglądy :P Vitec fajniejszy od Fi
fakt fi nie umie tak ładnie walić łancuchami po silniku jak v-tec.ale za to potrafia ładnie w obu wybledną czerwone kolory :P

Awatar użytkownika
zaba80r
pisarz
pisarz
Posty: 234
Rejestracja: wt 27 mar 2012, 20:02
Imię: Piotr
województwo: poza granicą Polski
Płeć: Mężczyzna

Re: VFR 800 model 2014

Post autor: zaba80r » śr 06 lis 2013, 22:10

nie wiem jak wy ale po dluzszym czekaniu na nowy model vfr jakos mnie ta nowosc nie przekonuje. Po mojej vifce nie miałem pojecia co kupic(jeszcze troche ze mna pobedzie) myslałem nad triumphem sprintem st ale od jakiegos czasu mam ciagoty na Kawę z1000sx i musze powiedziec ze jak narazie to moj numer jeden. Malowanie czarne badz czarne z czerwonym plus kufry givi z logo Kawy ehhhh wypas
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
“You live more in 5 minutes going flat out on a vehicle like this than most people live in a lifetime” – Burt Munro...The world fastest Indian...

Awatar użytkownika
kris2k
klepacz
klepacz
Posty: 1395
Rejestracja: pt 03 paź 2008, 12:06
Imię: Krzysztof
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Kontakt:

Re: VFR 800 model 2014

Post autor: kris2k » czw 07 lis 2013, 08:17

Mam podobne zdanie niestety.
Kawa Z1000SX jest swietnym motocyklem i w mojej opinii niewatpliwie jest to lider segmentu motocykli turystyczno-sportowych czy tez sportowo-turystycznych na dzis dzien.

Jak poczytac zagraniczne komentarze dot. premiery nowej VFR to okazuje sie ze ludzie maja pretensje dokladnie o to samo co my.
A juz myslalem ze tylko VFR-OC jest zboczone na punkcie silnikow z napedem rozrzadu poprzez kola zebate.
Okazuje sie ze za granica mysla to samo.

To ja sie pytam, ze niby jak Honda robi motocykl pod oczekiwania klientow???

Wizualnie nowa VFR jest ladna... ale technicznie... zupelnie nie tego chce/chcemy.

Moze trzeba bedzie wlasnie zmienic na np. MV Aguste Turismo Veloce... to dopiero jest zaskoczenie jezeli chodzi o premiery 2014.

Awatar użytkownika
nierob
klepacz
klepacz
Posty: 535
Rejestracja: wt 30 sty 2007, 13:43
Imię: nierob
województwo: dolnośląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Przemków

Re: VFR 800 model 2014

Post autor: nierob » czw 07 lis 2013, 08:46

w nowej kawie nawet kuferki dodali. ciekawe czy ekspres też będzie gratis.
a wracając do nowej vfr-ki. Japońce z hondy jadą sobie na legendzie tej serii. niestety ślepą uliczką.
trzask prask i po wszystkim.

Awatar użytkownika
dixon
klepacz
klepacz
Posty: 550
Rejestracja: pn 15 lis 2010, 16:05
Imię: rafał
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: grójec

Re: VFR 800 model 2014

Post autor: dixon » czw 07 lis 2013, 09:05

jak dla mnie to lipa, żaden nowy model, a lift fi, tak to dla mnie wygląda.
Szkoda, bo jak widać, nie zbudowali niczego totalnie od podstaw, a bazują na tym co już zrobili, fi,vtec,crossrunner.
Kwestia polityki, zamiast robić coś zupełnie nowego, bazują na tym co stare, sprawdzone itd.
Jest: Honda VFR RC46 '01
Yamaha WR250F '08
Yamaha FZR 600 '93
Yamaha XS400 Special '81
Honda Lead 125 '83
Vespa ET4 125 '98
Wfm 125 '61
Ex: VFR RC46 '01, Suzuki DR-Z 400 SM '04, Honda Transalp 650 '04, Awo Simson Tourist '51, MZ ES250 '61, Jawa Perak 250 '52

Awatar użytkownika
magik
klepacz
klepacz
Posty: 501
Rejestracja: wt 13 kwie 2010, 17:55
Imię: Mathias
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: SG

Re: VFR 800 model 2014

Post autor: magik » czw 07 lis 2013, 11:04

stylistycznie jest fajne niczym odświeżenie fistaszka i to jest to bo na Vitolda patrzeć się nie da. Naprawdę ten tył jest świetny w swoim fistaszku bym taki założył :D ideolo. Szkoda faktycznie że nie podkręcili pieca (i nie posadzili go znów na kołach zębatych), to jest bubel. Z drugiej strony by zrobili konkurencje dla 1200, bo jak by 800 miało ze 136KM to chyba każdy wolał by mniejszy, lżejszy (co za tym idzie poręczniejszy i na co dzień) motocykl turystyczny który naprawdę nie dostaje zadyszki przy załadunku i plecaczku na zadupku.
Do tego tańszy jako mniejszy.

Awatar użytkownika
kris2k
klepacz
klepacz
Posty: 1395
Rejestracja: pt 03 paź 2008, 12:06
Imię: Krzysztof
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Kontakt:

Re: VFR 800 model 2014

Post autor: kris2k » czw 07 lis 2013, 20:53

magik pisze:stylistycznie jest fajne niczym odświeżenie fistaszka i to jest to bo na Vitolda patrzeć się nie da. Naprawdę ten tył jest świetny w swoim fistaszku bym taki założył :D ideolo. Szkoda faktycznie że nie podkręcili pieca (i nie posadzili go znów na kołach zębatych), to jest bubel. Z drugiej strony by zrobili konkurencje dla 1200, bo jak by 800 miało ze 136KM to chyba każdy wolał by mniejszy, lżejszy (co za tym idzie poręczniejszy i na co dzień) motocykl turystyczny który naprawdę nie dostaje zadyszki przy załadunku i plecaczku na zadupku.
Do tego tańszy jako mniejszy.
Fakt... ale jakos konkurencja nie ma problemu zrobic Tigera 1200 i 800, nie ma problemu zrobic V-Stroma 1000 i 650, Versys'a 1000 i 650, Multistrady i Hyperstrady (chociaz Hyperstrada tez jestem rozczarowany).
A Honda uparla sie na stary silnik w tej klasie 800, a to ani jakos lekka konstrukcja nie jest, ani jakos specjalnie ekonomiczna na dzis dzien, no az cisnie sie na usta... "z czym do ludzi?" ;)

Klase 800 wykosi Hondzie konkurencja ani sie obejrza.
F800GT, Hyperstrada, Tiger, nowa MV Agusta, za rok Yamaha* pokaze turystyka na nowym silniku z MT-09, moze to bedzie nastepna TDM'a a juz maja przeciez FZ8, Kawa* pewnie tez cos pokaze na silniku Z800 (az dziwne ze juz w tym nie pokazali Z800sx), a Honda pozwala sobie na takiego odgrzanego kotleta... czysty strzal w kolano.

*to moje prywatne przewidywania dot. dalszego rozwoju segmentu 800cc (moze wejscie normy spalin EURO4 wymusi na nich nowy silnik)

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 70 gości