VFR 800 model 2014

Czyli pokój z serii - "gadajcie o czym chcecie"
Awatar użytkownika
nierob
klepacz
klepacz
Posty: 535
Rejestracja: wt 30 sty 2007, 13:43
Model VFR: VFR750rc36II
Imię: nierob
województwo: dolnośląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Przemków

Re: VFR 800 model 2014

Post autor: nierob » czw 07 lis 2013, 21:24

z tych wszystkich "marudzeń" (także moich) wynika, że najlepiej jak byśmy sami "zaprojektowali" nową VFR - kę.
Ostatnio zmieniony czw 07 lis 2013, 22:13 przez nierob, łącznie zmieniany 1 raz.
trzask prask i po wszystkim.

Awatar użytkownika
emils
pisarz
pisarz
Posty: 400
Rejestracja: śr 01 cze 2011, 12:20
Model VFR: Fi 00' Red ]:->
Imię: Emil
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Żyrardów

Re: VFR 800 model 2014

Post autor: emils » czw 07 lis 2013, 22:07

I tak miało być, tzn Honda miała posłuchać klientów. Ale widocznie posłuchała ich na tyle, że zrobiła vteca w obudowie FI. Może ktoś nie skumał, ze miało być odwrotnie... Wtedy byłby wielki hit. Sądzę, że czołówka sprzedaży maszyn.
"Bóg stworzył Hondę, bo wie co dobre. A inne motocykle? Bo ma poczucie humoru!"

Idiotów na świecie jest mało. Ale są tak sprytnie rozstawieni, że spotyka się ich na każdym kroku...

Awatar użytkownika
tomaszn750
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 57
Rejestracja: ndz 09 gru 2012, 12:50
Model VFR: rc36 II
Imię: Tomek
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna

Re: VFR 800 model 2014

Post autor: tomaszn750 » czw 07 lis 2013, 22:40

dupy nie urywa, o gustach się nie dyskutuje...

Awatar użytkownika
stoodent1
pisarz
pisarz
Posty: 221
Rejestracja: śr 17 mar 2010, 18:43
Model VFR: VFR 800 FI the blue
Imię: Michał
województwo: lubelskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pulki k.Puław
Kontakt:

Re: VFR 800 model 2014

Post autor: stoodent1 » pt 08 lis 2013, 04:03

emils dobrze to podsumowałeś ;)
Niestety Honda nie pozwoli sobie na wprowadzenie maszyny praktycznie bezobsługowej ;)
Ja też czekałem na silnik mocniejszy i na kołach a tu ani to ani to ;(

Awatar użytkownika
Koobsky
pisarz
pisarz
Posty: 399
Rejestracja: pt 09 lis 2012, 22:03
Model VFR: V-Tec A-5
Imię: Kuba
województwo: poza granicą Polski
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Bristol, UK
Kontakt:

Re: VFR 800 model 2014

Post autor: Koobsky » pt 08 lis 2013, 13:22

Ja was naprawdę rozumiem, że chcielibyście mieć bezobsługowe sprzęty ale już mnie męczy to wasze biadolenie o tych kołach zębatych.
Jakie koła zębate...? To był ogromny błąd Hondy i już więcej go nie popełnią. Już się takich silników praktycznie nie robi. Koncerny zarabiają na częściach i serwisie i sprzęt musi się zużywać więc muszą być łańcuchy. Pomijam oczywiście aspekt zmiennych faz rozrządu. Mamy tego pecha, że w przeciwieństwie do innych my mamy V4 więc rozrząd mamy x2. Co za tym idzie mamy prawie 2x większe koszty jego wymiany. Koniec końców większość z nas koszt ten poniesie tylko raz więc nie wiem o co tyle płaczu.

Równie dobrze możemy zacząć płakać nad tym, że nie ma napędu wałem bo łańcuch też kosztuje kupę kasy rozciąga się a zębatki się zużywają.
Tylu narzekań na rozrząd co płynie od użytkowników VFR to chyba cały pozostały świat motocyklowy nie słyszał a 99% ma łańcuch...
http://www.goriders.net
Zapraszam do polajkowania mojego fanpage'a na facebook'u. :)
https://www.facebook.com/www.goriders.net

Moja VFR'a...
VFR 800 V-Tec

Awatar użytkownika
kiki
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2502
Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
Model VFR: 800FI '98
Imię: Piotr
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Węgrów
Kontakt:

Re: VFR 800 model 2014

Post autor: kiki » pt 08 lis 2013, 17:52

Chodzi o to, że VFR od zawsze była wyznacznikiem bezobsługowego motocykla z zębatym rozrządem ( tak samo jak gixy miały natrysk oleju na tłoki).
Mi motocykl się średnio podoba- o ile cała bryła jest ok to jednak ta przednia lampa jest jakaś nie teges. Za to kokpit i osprzęt całkiem fajny. Widac że pozbyli się cbs a dali radiale- to na +.
Szkoda, że jednak moc nie poszła w górę- silnik prawie to samo co 12 lat temu... Jednak warto było go jakoś odświeżyć. To tak jak z polonezem- silnik od caro/atu plus można było wsadzić do borewicza, przestrzeń czasowa ogromna a technika ta sama.
120 KM mogli spokojnie zrobić tym bardziej iż jakość współczesnych motocykli nie będzie tak samo dobra jak jakieś 10, 15 czy 20 lat temu. Dzięki tej mocy całkiem fajnie by się śmigało załadowanym motkiem.
Moim zdaniem bardzo słabo ten motocykl będzie się sprzedawał bo po prostu nie ma nic do zaoferowania.

pozdro
kiki

Kolega_PL
pisarz
pisarz
Posty: 466
Rejestracja: ndz 22 lis 2009, 09:45
Model VFR: CB 1100
Imię: Adam
województwo: kujawsko-pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kartuzy

Re: VFR 800 model 2014

Post autor: Kolega_PL » pt 08 lis 2013, 18:44

MvX pisze:właśnie pokazali nowy model VFR 800

Obrazek

jak wam się podoba?
Za...je...bi...sta
Naprawdę piękny motocykl.
Jak ktoś chce mocniejszy to jest vfr 1200, jak ktoś chce bezobsługowy to marzenia, a nie rzeczywistość. Jak ktoś chce piękny motocykl to jest vfr 800 a.d. 2014r. Kropka. :D
Adam

Awatar użytkownika
kiki
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2502
Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
Model VFR: 800FI '98
Imię: Piotr
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Węgrów
Kontakt:

Re: VFR 800 model 2014

Post autor: kiki » pt 08 lis 2013, 19:05

No dobra Panowie ale 12 lat bez zmiany silnika ? Średnio co 3 lata coś robili w silnikach VFR a teraz stagnacja- motocykl też musi się rozwijać!!! A tu ten sam silnik ( nie licząc że zmniejszyli trochę moc i obniżyli obroty momentu obrotowego).

Kolega_PL
pisarz
pisarz
Posty: 466
Rejestracja: ndz 22 lis 2009, 09:45
Model VFR: CB 1100
Imię: Adam
województwo: kujawsko-pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kartuzy

Re: VFR 800 model 2014

Post autor: Kolega_PL » pt 08 lis 2013, 19:54

kiki pisze:No dobra Panowie ale 12 lat bez zmiany silnika ? Średnio co 3 lata coś robili w silnikach VFR a teraz stagnacja- motocykl też musi się rozwijać!!! A tu ten sam silnik ( nie licząc że zmniejszyli trochę moc i obniżyli obroty momentu obrotowego).
Ale co tu jeszcze ulepszać? Przecież jest super. To żaden sarkazm z mojej strony.
Adam

Awatar użytkownika
kiki
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2502
Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
Model VFR: 800FI '98
Imię: Piotr
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Węgrów
Kontakt:

Re: VFR 800 model 2014

Post autor: kiki » pt 08 lis 2013, 20:08

to samo mogli powiedzieć w 1990 roku (wcześniej nie, bo były regulacje na śrubach). Przecież chodzi o to aby ciągle udoskonalać swój produkt a nie oszukujmy się- HONDA to POTRAFI!!!! Tylko chęci brak.
A po co udoskonalać? Moim zdaniem po to aby po prostu na tym zarobić :).
Jak już miałbym brać silnik V-teca to dałbym radme i owiewki V-tec, zawias z nowej (bez cbs), + nowy osprzęt (zegary grzane manetki, abs + lampa w technologii led ale w innym wyglądzie). No ale to moje zdanie :)

Awatar użytkownika
Groszek
klepacz
klepacz
Posty: 616
Rejestracja: pt 30 cze 2006, 23:43
Model VFR: FI>Vtec>RC36II
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wawa / V-Boyen
Kontakt:

Re: VFR 800 model 2014

Post autor: Groszek » pt 08 lis 2013, 23:42

AŻ MNIE ODRZUCIŁO z obrzydzenia :/ ble.
Mam nadzieję, że to twórczość paintowa jakiegoś amatora, bo wygląda jak podkładanie V-teca, XXa z kilkoma CBRkami i CBF.
Dla mnie to jest ewidentnie stylistyczny krok wstecz. Tak powinien wyglądac następca FI. Owszem, wtedy byłoby konsekwentnie i OK. Bo to coś wygląda jak wyokrąglony FI. Ale po V-tecu wypadałoby zrobić coś innego, ciekwaszego.
kiki pisze:Chodzi o to, że VFR od zawsze była wyznacznikiem bezobsługowego motocykla z zębatym rozrządem ( tak samo jak gixy miały natrysk oleju na tłoki).
A z tego co ja pamiętam, to VFR zawsze była wyznacznikiem postępu i nowoczesności. Tak jak początkowo koła zębate, później stylistyka wzorowana na NR50, potem po raz pierwszy w motocyklu V-tec, itd. Ciekawe jakie teraz nowinki wprowadzą.
Ostatnio zmieniony pt 08 lis 2013, 23:56 przez Groszek, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Piotrek82
teksciarz
teksciarz
Posty: 151
Rejestracja: śr 13 paź 2010, 12:55
Model VFR: vfr 800
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Szastarka

Re: VFR 800 model 2014

Post autor: Piotrek82 » pt 08 lis 2013, 23:55

A ja mam taką refleksję: vfr 800fi była w 1998r. jak na motocykl seryjny demonstracją nowoczesności, różnych bajerów oraz moim zdaniem super wyglądu, natomiast ta nowa vfr to taki trochę ulep części z magazynów oraz co najwyżej współczesnej technologii, chociaż i to nie do końca, bo silnik ma już ze 20 lat( po drodze w dodatku go zepsuli).

Awatar użytkownika
Groszek
klepacz
klepacz
Posty: 616
Rejestracja: pt 30 cze 2006, 23:43
Model VFR: FI>Vtec>RC36II
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wawa / V-Boyen
Kontakt:

Re: VFR 800 model 2014

Post autor: Groszek » pt 08 lis 2013, 23:59

dokładnie!
I na dodatek jakby jeszcze w magazynie triumpha grzebali (z profilu jak ST), i to z częściami ze starych modeli.

Awatar użytkownika
Hefajstos
klepacz
klepacz
Posty: 612
Rejestracja: pt 06 lut 2009, 08:31
Model VFR: RC 46 '98
Imię: Maciej
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pniewy

Re: VFR 800 model 2014

Post autor: Hefajstos » sob 09 lis 2013, 15:21

Osobiście nie potrafię zrozumieć jednej kwestii. Po kiego grzyba w motocyklu z jednoramiennym wahaczem zasłania się koło puszka wydechu??? Parodia. Po to się robi jednoramienny wahacz aby wyeksponować koło. Podzielam zdanie iż jest to ogolna zlepka i czuć jakby w tym przypadku Honda spoczela na laurach.

Awatar użytkownika
zaba80r
pisarz
pisarz
Posty: 234
Rejestracja: wt 27 mar 2012, 20:02
Model VFR: 800 FI
Imię: Piotr
województwo: poza granicą Polski
Płeć: Mężczyzna

Re: VFR 800 model 2014

Post autor: zaba80r » sob 09 lis 2013, 17:03

mocccc......kurde czemu z1000sx to nie Honda bylby ideał ;/ vfr 800 v-tec 2007-2008 rok 36 tys km z kuframi i ksiazka serwisową kosztuje okolo 22-25tys zlotych taka Kawa 2011-2012 przebieg do 16 tys km 26-30 tys zl pytanko dlaczego....sorki moze za off topa ale Honda mogla tyle zrobic a wykonala minimum wisiłku w tworzeniu nwego modelu....
“You live more in 5 minutes going flat out on a vehicle like this than most people live in a lifetime” – Burt Munro...The world fastest Indian...

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości