Post
autor: dixon » ndz 13 sty 2013, 10:36
Mobiand, obiecałem przesłać i za parę chwil otrzymasz na pw, musiałem odgrzebać stare kontakty, wizytówki itp.
Kolczyk, widzę że cię kręcą starocie!;) Szacun, nie sprzedawaj sprzętów, kupuj następne i dbaj o nie jak o vfr dbasz!;) Gratki sprzętów!
Jeśli szukasz w średnim stanie, do odbudowy etc., to myślę że coś znajdziesz, kwestia jak to już od dawna bywa, zależy od ceny danego egzemplarza. Co do zrobienia silnika, to nie wierzę nikomu w takie tematy.Widziałem i rozbierałem takie sprzęty "po remoncie", jak się okazywało w większości przypadków nie wiele to miało wspólnego z remontem;) Co do tego egzemplarza, to pytanie czy jest 100% kompletna, czy ma papiery i czy silnik był profi zrobiony, czy na zasadzie - wymiana tłoka, regeneracja wału, łożyska i tyle w temacie;) Ponad 2 tys. za ten egz.to trochę dużo według mnie.
Co do zrobienia samemu, to za niedługo pochwalę się i swoimi sprzętami które posiadałem, budowanymi od podstaw, przez wiele lat;) Odbudowa staroci jest mega zajawką!;) Pochłania bezgranicznie czas, pieniądze, ale to jest w tym wszystkim mało ważne;)
Jest: Honda VFR RC46 '01
Yamaha WR250F '08
Yamaha FZR 600 '93
Yamaha XS400 Special '81
Honda Lead 125 '83
Vespa ET4 125 '98
Wfm 125 '61
Ex: VFR RC46 '01, Suzuki DR-Z 400 SM '04, Honda Transalp 650 '04, Awo Simson Tourist '51, MZ ES250 '61, Jawa Perak 250 '52