Passat DSG
- damianj
- zadomowiony

- Posty: 74
- Rejestracja: ndz 28 lis 2010, 20:05
- Imię: Damian
- województwo: łódzkie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Passat DSG
Zastanawiam się nad kupnem Passata 2.0 TDI 170 km 2007 r ze skrzynią DSG. Czy ktoś z was użytkuje podobny model ?? jak jest z bezawaryjnością po 150-200-250tyś.km itd. ? W testach motorycyjnych słyszałem , że ta skrzynia jest rewelacyjna, ale gdy poczytałem opinie to włosy stanęły mi dęba
Ogólnie rozglądam się za Dieslem w automacie, może polecacie jakiś inny model auta podobnej klasy w podobnej cenie ?? zależy mi bardziej na bezawaryjności układu napędowego niż na szybkości zmiany biegów. Pozdrawiam 
- dixon
- klepacz

- Posty: 550
- Rejestracja: pn 15 lis 2010, 16:05
- Imię: rafał
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: grójec
Re: Passat DSG
Damianj, pracuje w salonie vw, mam dostęp do aso vw itd. Jak potrzebujesz info odnośnie vw, skrzyń dsg, to przedzwoń jutro to pogadamy i powiem ci co i jak jest z tymi samochodami, skrzyniami dsg i pomocą jaką służę w przypadku aut vw, audi, seat, skoda, z racji pracy w vw;)
Osobiście gdybym miał wybierać takiej klasy auto, poszukałbym czegoś zupełnie innego niż vw. Dlaczego? odpowiedź jest prosta, z powodu wielu awarii, które nie są tanie, w przypadku vw passata z lat 2005-2007 w dsg z przebiegami 150tys.km i więcej;) Choć jak to zwykle bywa, wiele zależy od danego egzemplarza, jego autentycznego przebiegu, odpowiedniego i na czas serwisowania itd.
Osobiście gdybym miał wybierać takiej klasy auto, poszukałbym czegoś zupełnie innego niż vw. Dlaczego? odpowiedź jest prosta, z powodu wielu awarii, które nie są tanie, w przypadku vw passata z lat 2005-2007 w dsg z przebiegami 150tys.km i więcej;) Choć jak to zwykle bywa, wiele zależy od danego egzemplarza, jego autentycznego przebiegu, odpowiedniego i na czas serwisowania itd.
Jest: Honda VFR RC46 '01
Yamaha WR250F '08
Yamaha FZR 600 '93
Yamaha XS400 Special '81
Honda Lead 125 '83
Vespa ET4 125 '98
Wfm 125 '61
Ex: VFR RC46 '01, Suzuki DR-Z 400 SM '04, Honda Transalp 650 '04, Awo Simson Tourist '51, MZ ES250 '61, Jawa Perak 250 '52
Yamaha WR250F '08
Yamaha FZR 600 '93
Yamaha XS400 Special '81
Honda Lead 125 '83
Vespa ET4 125 '98
Wfm 125 '61
Ex: VFR RC46 '01, Suzuki DR-Z 400 SM '04, Honda Transalp 650 '04, Awo Simson Tourist '51, MZ ES250 '61, Jawa Perak 250 '52
- kifer
- pisarz

- Posty: 462
- Rejestracja: pt 16 kwie 2010, 10:36
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Jarosław/Warszawa
Re: Passat DSG
Szwagier mój ma passata, w żadnym aucie nie miał tylu awarii: pompowtryski (czy jak to się nazywa). Kierowcy z mojej firmy mówią natomiast, że bardzo często naprawiają zawieszenie, i to nie jest tanie, a mamy 6 nowych passatów, w różnych wersjach.
"Pracując ciężko po osiem godzin dziennie możesz w końcu zostać szefem i zacząć pracować po dwanaście." - Robert Frost
- damianj
- zadomowiony

- Posty: 74
- Rejestracja: ndz 28 lis 2010, 20:05
- Imię: Damian
- województwo: łódzkie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Re: Passat DSG
Dzięki za opinię , jutro zadzwonię
a jakbyś miał wybierać to co być wybrał ? bo nie jestem tylko i wyłącznie nastawiony na Passata.
- RafalGd
- bywalec

- Posty: 46
- Rejestracja: sob 21 sty 2012, 07:55
- Imię: Rafał
- województwo: pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Passat DSG
jeżeli auto ze skrzyna TSG to tylko za małym przebiegiem , po 150 tys przy złym traktowaniu te skrzynie sie rozlatuja 
Rafcio,
Yamaha xjr 400
R1
VFR-v-tec
GSX-f
Deauville 650
VFR-RC46
Yamaha xjr 400
R1
VFR-v-tec
GSX-f
Deauville 650
VFR-RC46
- kifer
- pisarz

- Posty: 462
- Rejestracja: pt 16 kwie 2010, 10:36
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Jarosław/Warszawa
Re: Passat DSG
A naprawa/wymiana 6 do 8 tyś.
"Pracując ciężko po osiem godzin dziennie możesz w końcu zostać szefem i zacząć pracować po dwanaście." - Robert Frost
-
andreas
- teksciarz

- Posty: 158
- Rejestracja: sob 31 mar 2012, 11:30
- Imię: Andrzej
- województwo: pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Stare Pole/DK-22
Re: Passat DSG
Skrzynia jak większość tego typu prawidłowo eksploatowana daje sobie radę.Natomiast te konkretne 2,0tdi vw mają bardzo słabe napędy rozrządu.Silnik np.Vectry B 2,0dti więcej km nawinie,pomijając jego awaryjność pompy paliwa ;D
- dixon
- klepacz

- Posty: 550
- Rejestracja: pn 15 lis 2010, 16:05
- Imię: rafał
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: grójec
Re: Passat DSG
Osobiście wybierałbym honde accord, mazde 6, toyote avensis, skode octavie.
Ze skrzynią jest różnie, tak naprawdę zależy jak trafisz. Jedne chodzą nawet po 200tys. i nic się nie dzieje, inne rozlatują się - tzw. mechatronika w przypadku dsg, która kosztuje dobrych kilka tys.zł., już po 20, 50 tys.km.
Awarie passata to m.in. nieszczęsne pompowtryskiwacze, zawieszenie z tyłu w przypadku kombi, elektronika, skrzynie, sprzęgła dwumasowe, ale to już standard w dieslach, pompy paliwa itd. Do tego dochodzi korozja i kilka innych rzeczy.
Dla mnie pomijając w/w fakty, vw jest przewartościowany do tego co ze sobą oferuje jako samochód, zarówno w przypadku używek jak i nowych.
Ze skrzynią jest różnie, tak naprawdę zależy jak trafisz. Jedne chodzą nawet po 200tys. i nic się nie dzieje, inne rozlatują się - tzw. mechatronika w przypadku dsg, która kosztuje dobrych kilka tys.zł., już po 20, 50 tys.km.
Awarie passata to m.in. nieszczęsne pompowtryskiwacze, zawieszenie z tyłu w przypadku kombi, elektronika, skrzynie, sprzęgła dwumasowe, ale to już standard w dieslach, pompy paliwa itd. Do tego dochodzi korozja i kilka innych rzeczy.
Dla mnie pomijając w/w fakty, vw jest przewartościowany do tego co ze sobą oferuje jako samochód, zarówno w przypadku używek jak i nowych.
Jest: Honda VFR RC46 '01
Yamaha WR250F '08
Yamaha FZR 600 '93
Yamaha XS400 Special '81
Honda Lead 125 '83
Vespa ET4 125 '98
Wfm 125 '61
Ex: VFR RC46 '01, Suzuki DR-Z 400 SM '04, Honda Transalp 650 '04, Awo Simson Tourist '51, MZ ES250 '61, Jawa Perak 250 '52
Yamaha WR250F '08
Yamaha FZR 600 '93
Yamaha XS400 Special '81
Honda Lead 125 '83
Vespa ET4 125 '98
Wfm 125 '61
Ex: VFR RC46 '01, Suzuki DR-Z 400 SM '04, Honda Transalp 650 '04, Awo Simson Tourist '51, MZ ES250 '61, Jawa Perak 250 '52
- KolczyK
- stary wyjadacz

- Posty: 4199
- Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
- Imię: Przemysław
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
- Kontakt:
Re: Passat DSG
jakoś jechałem passatem tdi dsg o przebiegu ok 400 tyś i jechało dobrze 6 biegowe i to bardzo dobrze, serwiosowane na bieżąco, wyeliminowane błędy silnikowe, m in. koło rozrządu, głowica i git ...
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
- dixon
- klepacz

- Posty: 550
- Rejestracja: pn 15 lis 2010, 16:05
- Imię: rafał
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: grójec
Re: Passat DSG
Kolczyk, wiele zależy właśnie od serwisowania i danego egzemplarza i czy miał już robione dane elementy, które się sypią, czyli pompki, pompa paliwa, głowica, skrzynie, mechatronike itd. Nasz kierownik ma paska z 2007r. ma już przelatane 190tys. i poza 1 pompowtryskiwaczem, nic mu się nie działo, ale znam ogrom pasków, które mi się osobiście przewinęły do zakupu i sprzedaży, które miały mnóstwo awarii i często niewielkie przebiegi rzędu 20, 50, 80tys.km.
Jest: Honda VFR RC46 '01
Yamaha WR250F '08
Yamaha FZR 600 '93
Yamaha XS400 Special '81
Honda Lead 125 '83
Vespa ET4 125 '98
Wfm 125 '61
Ex: VFR RC46 '01, Suzuki DR-Z 400 SM '04, Honda Transalp 650 '04, Awo Simson Tourist '51, MZ ES250 '61, Jawa Perak 250 '52
Yamaha WR250F '08
Yamaha FZR 600 '93
Yamaha XS400 Special '81
Honda Lead 125 '83
Vespa ET4 125 '98
Wfm 125 '61
Ex: VFR RC46 '01, Suzuki DR-Z 400 SM '04, Honda Transalp 650 '04, Awo Simson Tourist '51, MZ ES250 '61, Jawa Perak 250 '52
- KolczyK
- stary wyjadacz

- Posty: 4199
- Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
- Imię: Przemysław
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
- Kontakt:
Re: Passat DSG
taaa szczególnie 1.4 tsi z rozrządem mają kłopoty, nie tylko te silniki. ale TSI lubi mieć ten problem, widocznie ch...j* te łańcuchy jak nie potrafią ogarnac tej mocy.
Osobiście przez rok jeździłem PAssatem B6 z silnikiem BKC 105PS. po jakimś czasie ok 190 tyś przebiegu przy odpalaniu puszczał niebieskiego bąka i na tym się kończyło. Mówię może turbo lyka już olej? jeździłem, przy jeździe nic się nie działo, żadnych oznak, żadnych dymków. przy 210 tyś czy tma lekko powyżej zaczęło coś "fukać" z przegrody ... mówię no ładnie ... pewnie przedmuch gdzieś na wężu. W końcu jadę do jednego kumpla mówi że wtryskiwacz.... ale mi pasowało to bardziej na szklankę.
okazało się po podpięciu do kopa, a potem zdjęciu góry ... że 3 szklanki wgniecione w tym jedna dziurawa. wałek przytarty, zajebiście co ? a niby 105PS słyną z wielkiej bezawaryjności.
podejrzewam słabe smarowanie poprzez nie dolanie oleju przez moją byłą kiedyś kiedy byłem w morzu lub niemieckie wymiany longlife co 30 tyś co mu wcale nie pomaga !!!!
po naprawie wałka i szklanek wymieniłem też rozrząd, olej i chodzi do dziś u moich przyjaciół i cieszą Nim jak dziecko. oddałem auto jak nowe
i jak o widzę to mnie trzęsie
bo auto jest cudowne
w trasie spalanie do 6 litrów (tempomat do 150) miasto ok 6,5 i wyżej
ale i tak wolałbym DSG .... to cud techniki.
dodam, żę silniki 105 koni ładnie chodzą po przeprogramowaniu ECU na 137 PS. przyspieszenie jak w bajce 360Nm a w 105PS ma 260Nm. i nic nie traci się, sprzęgło daje radę, skrzynia standard 5 wytrzymuje moc 360Nm
Osobiście przez rok jeździłem PAssatem B6 z silnikiem BKC 105PS. po jakimś czasie ok 190 tyś przebiegu przy odpalaniu puszczał niebieskiego bąka i na tym się kończyło. Mówię może turbo lyka już olej? jeździłem, przy jeździe nic się nie działo, żadnych oznak, żadnych dymków. przy 210 tyś czy tma lekko powyżej zaczęło coś "fukać" z przegrody ... mówię no ładnie ... pewnie przedmuch gdzieś na wężu. W końcu jadę do jednego kumpla mówi że wtryskiwacz.... ale mi pasowało to bardziej na szklankę.
okazało się po podpięciu do kopa, a potem zdjęciu góry ... że 3 szklanki wgniecione w tym jedna dziurawa. wałek przytarty, zajebiście co ? a niby 105PS słyną z wielkiej bezawaryjności.
podejrzewam słabe smarowanie poprzez nie dolanie oleju przez moją byłą kiedyś kiedy byłem w morzu lub niemieckie wymiany longlife co 30 tyś co mu wcale nie pomaga !!!!
po naprawie wałka i szklanek wymieniłem też rozrząd, olej i chodzi do dziś u moich przyjaciół i cieszą Nim jak dziecko. oddałem auto jak nowe
w trasie spalanie do 6 litrów (tempomat do 150) miasto ok 6,5 i wyżej
ale i tak wolałbym DSG .... to cud techniki.
dodam, żę silniki 105 koni ładnie chodzą po przeprogramowaniu ECU na 137 PS. przyspieszenie jak w bajce 360Nm a w 105PS ma 260Nm. i nic nie traci się, sprzęgło daje radę, skrzynia standard 5 wytrzymuje moc 360Nm
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
- zaba80r
- pisarz

- Posty: 234
- Rejestracja: wt 27 mar 2012, 20:02
- Imię: Piotr
- województwo: poza granicą Polski
- Płeć: Mężczyzna
Re: Passat DSG
hmmmm passat duzo tego i o awaryjnosci 2,0 tdi kraza legendy. Kumpel ma Insignie(opel) 1.9 150KM od fiata i jest poezja 200km/h to osiagasz w moment i auto naprawde daje rade i nie jest tak powszechne jak passat....... no i oczywiscie Accord 2.2 ictdi poezja.... takie moje skromne typy tylko ze accorda w dieslu na automacie jeszcze nie spotkalem,a automat insigni jest gorszy od DSG 
“You live more in 5 minutes going flat out on a vehicle like this than most people live in a lifetime” – Burt Munro...The world fastest Indian...
- KolczyK
- stary wyjadacz

- Posty: 4199
- Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
- Imię: Przemysław
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
- Kontakt:
Re: Passat DSG
BMW 5
w dieslu 3.0
i wszystko jasne
lub nawet 2.0 rok 2006 np. są piękne. w to będę celował niebawem
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
- zaba80r
- pisarz

- Posty: 234
- Rejestracja: wt 27 mar 2012, 20:02
- Imię: Piotr
- województwo: poza granicą Polski
- Płeć: Mężczyzna
Re: Passat DSG
BardzoMalyWoz 5 w kopciuchu 3.0 jak najbardziej tylko ta kolumna kierownicy/panel centralny taki jakis ciezki jest ze nie kazdemu sie podoba
ale silniki i nawet fajny automat przekonuja do siebie i to bez dwoch zdań...
“You live more in 5 minutes going flat out on a vehicle like this than most people live in a lifetime” – Burt Munro...The world fastest Indian...
- michał RC 46
- pisarz

- Posty: 498
- Rejestracja: pn 16 lut 2009, 20:08
- Imię: Michał
- województwo: lubelskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Lublin
Re: Passat DSG
Jak passat to tylko CC
naprawdę ładne auto, co do awaryjności nie wypowiem się bo prawie cała flota rodzinna to na made in japan
Tak koledzy wyżej polecam accorda, brat ma VII 2,4 Type s i raz, że osiągi przyzwoite
to i pali mało, awarie? a co to takiego?, jak już to tylko z takiego powodu, że auto miało małego dzwona i pseudo mechanicy składali to potem do kupy. Dla odmiany sam mam alfe 156 1,9 jtd. i skubana mimo ponad 200000 km lata nadal bez poważniejszych awarii, silnik nie bierze grama oleju i ciągle można ładnie wystartować ze świateł i zawstydzić nie jedną skatowaną BMK-ę 
Tak koledzy wyżej polecam accorda, brat ma VII 2,4 Type s i raz, że osiągi przyzwoite
Czerwone najszybsze !
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości